capitolul 22

39 2 0
                                    

Mă trezesc de dimineață din cauza mâini care se tot plimba pe spatele meu.Ma ridic să văd cine e și era Tae.Eu cu el în ultima vreme am fost foarte apropiati.Ne-am apropiat foarte mult.

Tae:Neața iubire!
Eu:Neața!

Spun ridicânduma din pat mergând spre dulap.In spatele meu veniseră el și mă luat în brațe pe la spate și și-a așezat bărbia pe umărul meu.

Tae:Ce zici să ne plimbam prin parc?
Eu:Buna idee!

pun luând niște haine din dulap.Dau sa merg cu ele spre baie dar sunt oprită de el.

Tae:Unde mergi?
Eu:Sa mă schimb!
Tae:Dar schimbate aici ca n-are nimic dacă te schimbi aici

Spune el așezânduse pe pat și privinduma cu nerăbdare.Fac așa cum spune el și mă schimb acolo.Asa m-am schimbat:

Tae:Bine mă duc să mă îmbrac tu așteaptă jos în sufragerie!Eu:OK

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Tae:Bine mă duc să mă îmbrac tu așteaptă jos în sufragerie!
Eu:OK

Cobor jos în sufragerie unde nu era nimeni.Ma așez pe canapea și îmi scot telefonul după 5 min coboară Tae.El arată așa:

Tae:Haide să mergem!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Tae:Haide să mergem!

Ma ia de mână și ieșim împreună.Dupa 3 min ajungem într-un parc plin de copaci cu flori rozali.

Tae:Ce frumos este aici!
Eu:Foarte frumos!
Tae:Ști..(spune și mă întoarce cu fața la el și prinzândumi ambele mâini între ale sale)
Eu:Ce este?
Tae:Mie dor de asta....

Spune apoi se apropie incet înced se apropie de fata mea până când buzele lui fac contact cu ale mele.Ne-am prins într-un sărut adânc și plin de dor.Apoi ne despărțim din cauza lipsei de aer.

Eu:Tae...
Tae:M.
Eu:Nu mai face asta....Ce va zice Sunhwa iubită ta?
Tae:Las-o pe ea aici e vorba de noi!
Eu:Tae!Nu pot!Nu e vorba de noi,nu vreau sa îți stric relatia cu ea!
Tae:Nu o vei strica pt ca e stricată deja de mult!
Eu:Mă rog,vreau acasă!
Tae:Bine haide să mergem

Spune apoi plecam spre casă.Odata ajunsi acolo îi vedem pe toți care erau foarte agitați.Cand am intrat toți si-au intors privirea spre noi.

Seungwoo:Yah..Unde ai fost?(spune venind în grabă spre mine și m-a luat în brațe strâns)
Eu:În parc cu Tae de ce?
Seungwoo:Mi-am facut griji pt tine!App vreau sa vorbim!
Eu:Sigur!
Seungwoo:Haide la leagăne!

Spune și ma ia de mână și ne ducem la leagăne.

Seungwoo:Si ce ati facut?
Eu:Păi...m-a sărutat!
Seungwoo:Omo nu îmi vine să cred că voi v-ati saturat.Mai Spunemi!
Eu :Păi i-am spus să nu o mai faca,și ca ce ar spune Sunhwa iubită lui
Seungwoo:Si ce a zis?
Eu: a zis sa o las pe ea ca e vorba de noi
Seungwoo:Si ce i-ai spus?
Eu:Ca nu vreau sa le stric relatia
Seungwoo:Si el ce a spus?
Eu:Ca nu am cum sa i-o stric ca e stricată deja de mult
Seungwoo:Ce om!
Eu:Mă rog mie foame!
Seungwoo:Numai bine tocmai înainte să veniți voi a făcut Jin kimbap.
Eu:Ymi!

Spun apoi fug în bucătărie.Unde mă ciocnesc de cineva și pic peste el iar fetele noastre erau la 2 milimetri una lângă alta.Acea pers era Suga.Dintr-o dată se aud niște farfuri care se sparg

Jin:YAAAA!KIM TAEHYUNG AI SPART FARFURIILE!
Namjoon:Ta....Ale tu ce faci peste Suga?Iar tu Suga ce faci cu mână pe bazinul fetetei?Cuplu nou?(spune el intrând în bucătărie din cauza glasului răstit a lui Jin)
Tae:Nici gând!

Spune apoi mă ridică de pe suga și mă strânge de incheietură.

Eu:AU!
Suga:Tae nu strânge fata așa!(spune ridicânduse la nivelul lui Taehyung)
Tae:TU TACI!DE CE TE-AI ATINS DE EA?ȚI-AM DAT EU VOIE?(Spune inpingândul pe Suga)
Eu:TERMINA ODATA!

Spun tragandumi mâna din strânsoarea lui.Apoi mă uit la el urât.

Tae:Cum îndrăznești să tipi la mine?

Spune apoi imi da o palma mutândumi față în directia opusă lovituri.Dupa ce ma lovit mi-am pus mâna pe obraz și am început să râd fără ami mișca față din acea poziție.Baieti ramasera Șocați de cea ce făcuse Tae și și de reacția mea.

Eu:Haha!Asta a fost tot?(spun uitânduma la el amuzată)
Tae:Ale...spune îngrijorat)
Sunhwa:Tae..Haide să mergem

Spune luândul de mână și tragandul dupa ea în cameră lor el Doar și-a intors capul și se uită la mine.

Seungwoo:Ale ești bine?
Eu:Da..

Spun apoi mă uit la Suga apoi mă întorc și încep să strâng cioburile iÎmpreună cu Jin.

Seungwoo:Ale lasă-mă pe mine să nu te tai!(spune lundumă de umar)
Eu:Lasă-mă!(spun și îmi trag umărul)

După ce îl ajut pe Jin mă ridic și mă pun la masă.Pe mâinile mele se puteau opserva câteva tăieturi de la cioburi.Jin ne pune fiecaruia în farfurie apoi se așează la masa.Toate privirile se atintisera pe mine.

Eu:Ce e?(spun uitânduma la ei)
Felix:Ai...
Changbin:Ai o urmă pe obraz care se vede super puternic....
Seugmin:Iar mâinile tale sunt foarte rănite!
Jk:Și ai buză spartă
Eu:Mă tratez după masă!

Spun apoi încep să mânânc.Dupa ce am mànacat am mers si am luat trusă de prim ajutor si m-am așezat pe canapea.

Suga:Te pot ajuta?
Eu:Suga nu vreau sa te bag in belele cu Tae!
Suga:nu mă bagi!Îmi pare rau ca nu m-am băgat și nu te-am prevenit de acea palmă!
Eu:Ori cum nu trebuia!Poate o meritam!
Suga:Ce vrei sa spui?(spune și se așează pe canapea)
Eu:Hehe.Nu contează!
Jimin:Ale te pot ajuta?(Spune și se pune între mine și Suga)
Eu:Chear te rog Jiminshi!

Spun și îi dau trusă în brațe. Suga doar stătea si se uită la mine îngrijorat.Dupa ce Jimin mă ajutat am decis să mă duc în cameră.Odata ajunsă în cameră mă arunc în pat și îmi ăștia față între perne.Dupa puțin timp simt Ca cineva se pune peste mine și mă ia în brațe.

Eu:Seungwoo tu esti?

Nu răspunde.imi ridic capul dintre perne și mă dau într-o parte.iar persoana respectiva se da in partea opusa.Ii desfac ușor mâinile și mă întorc și îl văd pe......

Domnul Kim(Un Imperiul Pierdut)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum