Mă trezesc de dimineață.Ma duc și îmi fac rutina apoi mă îmbrac așa:
Cobor jos în sufragerie unde dau de Tae.
Eu:Neața!(spun în timp ce intru în bucătărie)
Tae:Neața!(spune uitânduse în altă parte)
Eu:Să întâmplat ceva?(spun punândusi cafea în cană)
Tae:Mai contează?
Eu:Mna,nush(spun așezândumă lângă el)Între noi se lasă o liniște.Pana când el sparge liniștea.
Tae:Dacă Seugmin sar întoarce la tine și ți-ar spune că vrea să vă împăcați ce i-ai spune?
Eu:Ști eu am un slogan!Iar sloganul meu spune:Un adio este un adio.Asta înseamnă fără urări de la mulți ani,fără mesaje de bună dimineața,fără să te mai interesezi de celălalt,să uiți și să iei totul de la capăt.Un adio este un adio,nu un pa!Tae:Adică l-ai refuza?
Eu:Da!
Tae:Auzi,TU măcar mai iubit vreodată?Normal ca te-am iubit.Ce e cu intrebarea asta?
Eu:De ce întrebi?
Tae:Pt ca ai dispărut în acea seară iar brusc ești cu Bin!
Eu:Ști eu nu mă rog de oameni să rămână în viața mea.Dacă vor să plece,sunt liberi să o facă.Dar dacă pleacă,să nu se mai întoarcă niciodată!
Tae:Dar eu nu.......
Bin:Neața mergem iubire?
Eu:Sigur dragule.Eu m-am ridicat de lângă Tae si am plecat cu Bin.Am urcat in mașină și am plecat spre companie.Odata ajunsi la companie ne dăm jos și intră în companie ținândune de mână.Pe hol toți angajați se mirau.
??:Omo,fata directorului este cu un sef de la alta companie.
??:Ce bine le sta împreună!
??:omo ce sexi e acel băiat!
??:Le sta superb,îi stă mai bine cu el decât cu Taehyung!Bin:Vezi până și ei nu te vor cu el!
Eu:Mna!App vrei sa vezi un loc frumos?Cel mai frumos din toată compania?
Bin:Mm da!Îl trag de mână până pe acoperisi.Odata ce am ajuns acolo neam așezat pe băncuțe și neam uitat la peisajul din față noastră.Puteam vedea jumătate de Seul.
Bin:Omo,ce frumos și relaxant e aici!
Eu:Stiu,aici mă calmez eu!
Bin:Deasta ești așa calmă!
Eu:MM.
Bin:Bine haide în sala de conferință.Eu accept apoi plecam jos în sala unde se aflau părinți mei împreună cu Seungwoo,Suga,Han,Tae și Sunhwa.
Seungwoo:Unde ati fost?(spune pe o voce îngrijită)
Eu:I-am arătat locul meu preferat.
Seungwoo:Mm ok!
Mama:Bine bine,stați jos copiii!Spune mama apoi toți ne așezăm.
Tata:Copiii ne gândeam să facem un bal la care toți dintre voi 7 vor avea câte un dans.
Mama:Fetele vor avea 5 dansuri!Iar acest Bal este 2 saptămâni pt a avea tip de coregrafi!
Eu:Mamă dar nu stiu să dansez!
Tata:Haide scumpo stiu ca ști să dansezi!
Han:Te-am vazut cu toți dansând ești profesionistă la dans!
Mama:Plus ca ai fost și pasionată de dansuri.
Bin:Dacă nu ști te vom învăța!
Tata:A da perechile sunt așa:Alesia &Bin,Seungwoo&Alesia,Sunhwa&Han,Sunhwa&Suga iar Tae va face cu Alesia!
Eu:Appa!Dar nu pot dansa eu cu Suga?Iar Sunhwa cu el?(spun și arăt spre Tae)
Mama:Stiu ca v-ati ciondănit dar asta nu inseamna ca nu vei dansa cu el.(spune dând să plece)
Eu:eomeoni,dar ea e iubită lui!
Mama:KIM ALESIA!AJUNGE!DACA EA E IUBITA LUI ASTA NU INSEAMNA CA NU VEI DANSA CU EL!PLUS CA EA NU SE VA SUPARA PT O PROSTIE DE DANS!Nu e așa Sunhwa?(spune mama deja enervantă de situație)
Sunhwa:Desigur doamna!Ori cum este doar un dans nu va pupati nu nimic!E doar un amărât de dans!