*Han pov*
Eram acasă cu părinți mei care acum miau mărturisit că eu sunt adoptat adica ale nu este sora mea adicà pot fi liniștit cu ea dar să scap de asociatul nostru taehyung.Se aude un bâzâit semn că îmi sună telefonul.*coversație telefonică*
Eu:Alo
??:Buna ziua,Domnul Han Jinsung?
Eu:Da!
??:Domnișoară Kim Alesia a avut un accident și se află la spitalul #######.
Eu:CE?Acum vin!
*Conv. Închiriată*
Eu:mama,tata,Ale a..a avut un accident!
Mama:Ce?Du-te și ai grija de ea are nevoie de tine!
Eu:Sigur!Imi iau chieiele ai pornesc spre locația spitalului în 5 min am ajuns mă duc la receptie unde era o doamna.
Eu:Buna ziua!Unde este domnișoara Kim Alesia?
???:La urgente,prima ușă pe dreapta!
Eu:Ok multumesc!Plec acolo repede și aștept să iasă cineva de acolo să îmi zică starea ei.
*Skip time*
După 3 ore apare 2 din gașcă lui Taehyung.Jimin și Jin
Jimin:Han?Ce cauți aici?
Eu:Am venit la soramea pt ca a avut un accident.Voi?
Jin:Tae a avut un accident.
Jimin:Ei erau împreună în momentul accidentului.
Eu:Ce?Cine a dat peste ei?
Jin:Nu chear a dat peste ei,Tae era beat și a intrat pe contrasens și Ale era în dreapta.
Eu:CE?În acel moment iasă doi doctori din 2 camere diferite.
Doctorul 1:Cine este cu domnișoara Kim Alesia?
Eu:Eu !
Doctor 2:Si pt Kim Taehyung,tot dumneavoastra ?
Jimin&Jin:Nu,noi suntem pt el!Cei doi pleaca împreună cu doctorul.Eu rămânând sigur cu doctorul care a ieșit din cameră unde se află sora mea.
EU:ce a pățit?E bine?Cum se simte?
Doctorul:Domnișoaraeste bine doar ca din pacate și-a pierdut memoria de la lovitura de la cap!
Eu:Ce?O pot vedea?
Doctorul:Deocamdată nu dar maine puteți!Va rog sa reveniți maine.
Eu:Sigur.Mulțumesc,la revedere!Nu mai îl las să termine și plec.Daca tot și-a pierdut memoria o voi face să fie a mea,maine când se trezește îi voi spune că este iubită mea.Ma întrerupe din gândurile mele Jimin SI Jin.
Jimin:Hei,cum e Ale?
Eu:e bine!
Jin:Mă bucur,ne pare rau pt ce a facut Taehyung!
Eu:Eh se mai întâmplă,e bine ca nu a pățit nimic iubită mea!El e bine?
Jimin:Iubita ta?
Eu:Ah nu apucase să vă spună că ne-am făcut relație?
Jin:A zis ca ai violato!
Eu:Ah pt ca a vrut să se joace puțin cu Tae și mia și spus asta și am fost de acord.
Jimin:Ce?Nu îmi vine să cred!
Jin:Deci aia în cameră de hotel era ceva ce și ea vroia?
Eu:Da când va văzut a vrut sa primească atenție de la Tae pt a îndeplini planul pe care vroia să îl facă.
Jimin:Wow fata ai e chear o bad girl!
Eu:Da,și prietenul vostru cum e?
Jin:E și el bine!
Eu:îmi pare bine,ne auzim maine cred că vin la iubită mea!
Jimin:Sigur și noi la Tae!Pa
Eu:pa!*Nex Day*
Ma trezesc îmi fac rutina mă îmbrac asa:Apoi plecăm la spital.Odata ajuns acolo întreb pe femeia de la receptie unde este Ale și mă trimite la etajul 4 la cameră 77 intru acolo și o zăresc pe ale cum dormea ca un îngerasi mic și frumos.Ma așez pe scaunul de lângă ea si o iau de mână.Ea deschizândusi încet ochi.
Ale:Tu..tu cine esti?
Eu:Ale sunt eu Han iubitul tău!
Ale:Iubit?Eu am un iubit?Dece nu îmi amintesc de tine?
Eu:Da ai un iubit și acela sunt eu!Deoarece ți-ai pierdut memoria în acel accident!
Ale:Da?Bine,îmi poți spune mai multe despre mine?
Eu:Sigur,iubito!Pe tine te cheamă Kim Alesia,noi conducem o companie destul de mare in Seoul împreună cu părinți tăi și suntem împreună de 4 ani.
Ale:Tu esti iubitul meu care am o relatie cu el de 4 ani?
Eu:Da iubire!
Ale:Esti așa frumos.(spune punândusi mână pe fața mea)
Eu:Te-asi săruta.
Ale:Si ce mai astepti....iubire?Auzind asta mă apropii de ea și o sărut tandru ea răspuzândumi la sărut.Ne despărțim din sărut și ne uităm unul la altul.