cap 32

36 3 0
                                    

Mă trezesc de dimineață lângă Bin după o noapte lungă de petrecut.Ma ridic din pat și mă îmbrac așa:

Cobor jos și mă apuc Să fac Kimbap

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cobor jos și mă apuc Să fac Kimbap.Dupa câteva minute am simțit două mâini în jurul bazinului meu.Ma întorc și îl văd pe Bin.

Bin:Neața iubire!(spune și mă sărută scurt pe buze)
Eu:Neața îngeraș.(spun și îl sărut pe buze scurt)
Bin:Ce face Hanbin?
Eu:doarme ca de obicei
Bin:Mmm,Și ce facem azi?
Eu:Pai eu la ora 13:30 Mă duc cu Sua să văd de rochie!
Bin:Pai și eu la ora aia merg cu Han să văd de costum!
Eu:Si cu cine îl lăsăm pe Hanbin?
Bin:Nu stiu dar haide să mergem să îl trezim și să mergem la companie.
Eu:Bine!Du-te tu să îl trezești și eu trebuie să termin mâncarea ca trebuie să mânca copilul ca nu merge undeva pe burta goală!
Bin:Ce mama proiectivă ești!
Eu:Cred că voi lua copilul cu mine!E cel mai sigur pt el!
Bin:Sigur!

Spune apoi urcă scările,eu continundumi treaba.Dupa 2 minute am terminat mâncarea.Am pus în farfuri și le-am așezat pe masă.Între timp veniseră și băieți.

Hanbin:Neata Mami
Eu:Neața scumpule.(spun apoi îl sărut pe frunte)
Hanbin:Ce bine miloase.
Eu:Pofta bună.
Ei:Pofta bună!

Apoi ne apucăm să mâncăm.Dupa ce am mâncat am urcat sus să ne schimbăm.

Bin:Sa nu uiți să îți iei rochie pe tine!
Eu:Dar de ce?
Bin:Sa arăți mai drăguț!
Eu:Adică nu sunt drăguță?(spun și mă incrunt la el.)
Bin:Esti dar să fi și mai drăguț!
Eu:Sunt drăguță și așa îmbrăcată!
Bin:Da,dar mergem la firma nu în oraș!Te rog fa asta pentru mine!Fi cum erai acum 5 ani!Poți fi rece!Dar i-ati o rochie în loc de pantaloni!Te rog!(spune și mă ia in brațe)
Eu:Bine fac asta pt tine!(spun luândul in brațe)
Bin:Yee.

Spune și mă sărută pe frunte.Dupa acea îmi da drumul și îmi iau hainele și ma îmbrac așa:

Eu:E bine scumpule?Bin:E perfect!Eu:Mă duc să îl schimb le Hanbin!Bin:Sigur!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Eu:E bine scumpule?
Bin:E perfect!
Eu:Mă duc să îl schimb le Hanbin!
Bin:Sigur!

Ies din cameră și când intru la Hanbin în cameră sare cineva în fața mea.

???:Bună unnie!
Eu:YAHHHH!Oh bună Sua!
Sua:Te-ai speriat!(Spune începând să râda)
Bin:Ce să întâmplat?(Spune răsuflând greoi)
Sua:Am speriato!
Bin:Oh,tu era!Am crezut ca a vazut iară un păianjen sau cine stie ce ciudățenie!
Eu:Yah!Îmi era frică ca mușcă copilul da!
Bin:Da,mhm!
Sua:Hehe!App veniți la companie?
Noi:Da!
Eu:Dar prima dată să îl îmbrac pe....
Sua:E gata deja!
Hanbin:Biună eomonim,biună appa
Eu&Bin:Bună scumpule!
Sua:Nici nu v-ati căsătorit și vorbiți ambii deodată!

Spune ea apoi toți începem să râdem.

Sua:No haideți ca ne așteaptă restul la companie!
Noi:Haideți!

Spunem apoi plecăm toți 4.Ne urcam in mașină și pornim spre companie în 10 min am ajuns.Ne dăm jos și urcam in sala de conferință unde erau toți.Iar ochi mei mi-au căzut pe Tae și Sunhwa care se sărută.

Bin:Bună lume!
Sunhwa:Oh ați venit,de când nu v-am mai văzut!(spune și vine să mă ia în brațe dar o resping)
Eu:Nu mă atinge!(Spun și mă așez pe scaun)
Bin:Esti bine?(Spune venind lângă mine cu Hanbin)
Eu:Normal ca sunt.
Sunhwa:Ah da tot fițiasă ai rămas!
Eu:Nu stiu cine e mai fițoasă dintre noi două!(spun ridicânduma de pe scaun)
Sunhwa:Normal ca tu ca nu eu!Ți-ai facut și tu plod și ești mare smardoaie și te bate și aerul.(Spune dânduși parul pe spate)
Eu:Auzi tu fițoaso ia mai lasă-mă tu,și dacă Mi am făcut plod ce?Ți ciudă sau ce?ZICI CA MA BATE AIERUL SI DACA ITI BAG UN PUMN ITI ADUNI DINȚI DE PE JOS!(spun punândumă față în față cu ea)
Sunhwa:Vreau sa o văd și pe asta!

Spune apoi mâ împinge,o prind de guler și când am vrut să îi dau un pumn de toată frumusețea mă oprit vocea lui Taehyung.

Tae:Încetați!

Spune și mă prinde de pumn.Rămân puțin blocata când ochi mei dau de ochi lui căprui.

Sunhwa:Pe bune acu devenea palpitant a trebuit să te bagi tu!

Spune apoi se așează pe scaun,eu cu Taehyung rămânând în aceași poziție.

Suga:Aveți de gând să vă holbați unul la altul?
Tae:Nu!

Spune apoi îmi da drumul la mână și se așează pe locul lui.

Mia fost dor de el,de acest loc de Suga de toți.Dar cel mai mult de el,am plecat în urmă cu 5 ani de aici iar el parca nu să schimbat la aspect însă la comportament pare mai rece ca Suga.Când mă uitam în ochi lui parca îmi aminteam toate momentele împreună cu el,mai ales cea în care eram pe acoperisi și a vrut să sară împreună mine!Oare încă îl iubesc?

Sunt întreruptă din gândurile mele de Bin.

Bin:Esti bine?(Spune și își pune mâna pe umărul meu)
Eu:Da.Ma voi duce până la baie!

Spun apoi ies din sală și ma duc pe acoperișul clădirii,mă așez pe margine și mă uit la cer.

Eu:Mi-a fost dor de acest loc!
???:Știam că ai venit aici.....chear nu te-ai schimbat!

Spune persoana din pragul uși.Când mă întorc îl văd pe..........

Domnul Kim(Un Imperiul Pierdut)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum