Capitolul 12

58 6 0
                                    

  /Ale pov/

Ma trezesc de dimineață datorita alarmei de la telefon,o opresc apoi mă duc la baie îmi fac rutina si mă îmbrac așa:

Ma trezesc de dimineață datorita alarmei de la telefon,o opresc apoi mă duc la baie îmi fac rutina si mă îmbrac așa:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cobor in sufragerie unde era Han.El arată așa:

El vine spre mine mă prinde de talie și ma sărută eu răspunzândui

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

El vine spre mine mă prinde de talie și ma sărută eu răspunzândui.După aceea se desparte din sărut.

Han:Așa dulce!A da vezi ca azi vi cu mine!
Eu:Bn.

Ne urcăm în mașină și plecăm spre companie.Odata ajunsi la companie mergem in sala de conferință intrăm înăuntru unde se află doar Suga și Tae.

Eu:Buna băieți,unde sunt restu?
Tae:Oh bună,ei sunt la mine la companie,azi vor fi acolo și noi aici!
Eu:Aa ok!

Ma duc si mă așez lângă băieți.Ei se uitau la mine apoi la Han.De ce?Mă uit spre Han și opserv ca are ruj de al meu pe buze.

Eu:Han,putem vorbi ceva?
Han:Sigur!

Ma ridic de lângă Tae și ies afara cu Han.Si merg cu el până la biroul a lor mei.Intram in înăuntru și iau niște șervețele umede și îi șterg rujul.

Han:Doar atât bby?
Eu:Ham da!
Han:nu prea cred!

Spune el apoi mă lipește de perete și începe să mă sărute flămând eu răspuzândumi ca nu aveam altceva de facut,îl prind de maxilar.El mă prinde de talie și ma lipește de el îmi deschide cureaua care o aveam la brâu și îmi dă sacul jos și îl sta.Așa frumos pe scaun fără a se despărți  din sărut.Mâna lui se plimba în continu pe spatele meu apoi mână lui coboară ușor spre fund și când ajunge pe fund îl strânge ușor facânduma să scap un mic geamăt..........Dintr-o dată ușă biroului sa deschis eu și Han ne desparțindune din sărut ne întoarcem spre ușă pe ea intră Tae și Suga.

Tae :Hopa ce avem noi aici?(spune și închide ușă în urma lor)
Han:Mereu stricați momentul!
Suga:Momentele astea între tine și sorăta?
Han:Da!Ce va e ciudă?
Tae:Nu,dece mi-ar fi ciuda pe unu care și o trage cu sorăsa?
Suga:Ba dacă era sorămea nici nu îmi permiteam so o ating așa,rolul meu era să o apari nu să o violez!
Han:De unde ști că o violez?Daca ea raspunde de bună voie?
Suga:Se vede pe fața ei!(spune și arăta cu degetul spre mine)
Tae:Mda ce frate bun ești încât îi oferi și plăceri care doar tu le simți!
Han:Ba cea ce nu înțeleg e ca ce va intere pe voi cu cine mio trag eu?Sunteți invidioși ca eu o pot avea și voi nu!

Eu deja eram depășită de situație si mi să făcut o rusine de mine dece a hotărât han ca trb să o facem aici,aș!Plec din acea cameră fugind și ma duc direct pe acoperiș,odată ajunsă pe acoperiș  încep să dau frâu liber lacrimilor.Ma așez pe marginea clădirii și ma uit in jos......

/Tae pov/
În timp ce vorbeam noi cu Han opserv ca Alesia avea ochi în lacrimi.Se uita la mine apoi la Suga și iese din cameră fugind.Suga si Han și-au intors privirea spre ușă.Suga se întoarce la mine și îmi face semn să mă duc după ea îi aprobă și plec lăsând totul în seama lui Suga.Stiu exact unde e.Trebuie să mă grăbesc sa nu faca vreo prostie.Ajung pe acoperiș și o opserv cum sta în șezut pe marginea clădirii.Ma duc repede la ea și o trag.

Eu:CE E IN MINTEA TA?
Ale:Lasă-mă!(

Spune și se ridică mergând iar spre margine.O prind de incheietură.

Eu:Nu pot!Ale stiu ca tu nu ai vrut să ți se întâmple chestia asta cu Han!Eu sunt aici să te ajut!
Ale:Ajuți?Cu ce?Ca eu i-am răspuns la sărut?Ca mă violat?Cu ce ma poți ajuta în acest moment?CU CE?
Eu:Violat?De asta nu mi-ai zis!Si de ce i-ai răspuns?
Ale:Da nu ți-am spus pentru ca e o amintire urâtă!I-am răspuns pt dacă  nu o fac mă leagă de pat si mă violează!
Eu:A deci alea la mână nu sunt de la brațări??
Ale:Nu,nu sunt,sunt sala niște cătușe!
Eu:Tu nu înțelegi!Fratito profită de tine!Te foloseste!Iar tu în loc să îi pui stop tu preferi să te ascunzi și să accepți!
Ale:Da,prefer sa accept!Dacă mama ar află de toate astea ași preferă să mor eu decât să afle!

Spune și se smucește din mână mea și pleacă hotărâtă  spre margine.Eu mă duc și ma pun în fața ei și îi iau mână în mână mea.

Ale:Lasă-mă!
Eu:Dacă tot ești dispusă să faci asta....hai sa o facem împreună!
Ale:Nu,eu am motive.Tu nu ai!
Eu:Intr-adevar nu am dar macar te voi avea pe tine!
Ale:Adică?
Eu:Uite eu fac asta pentru ca țin prea mult la tine pentru a te parasi!Ști cum se spune "If we go down,then we go down together,,(spun și îi mângâi obrazul)
Ale:Nu pot Tae!
Eu:Ce nu poți?
Ale:Nu pot trece peste astea!
Eu:Voi fi alături de tine!Nu numai eu cât și ceilalți băieți!Te rog nu face asta!Si și dacă vrei sa o faci sunt dispus să o fac alături de tine!
Ale:De ce ți-ai sacrifica viața pt min?
Eu:Vei înțelege dacă alegi să treci peste asta nu doar să pleci în mormânt cu asta.Si nu numai ca vei pleca cu asta ca asta o vei avea mereu!Dar gândește-te la ceilalți oameni de exemplu părinți tăi își vor pierde prințesa,băieți,sau atașat mult de tine și mereu mă întreabă de tine,ei își vor pierde prietena,iar eu îmi voi pierde motivul pentru care să merg mai departe.Adica după această plecare a ta vor suferi mulți oameni.Eu si băieți suntem dispuși pentru a te ajută să treci pesta!Esti de acord cu asta?
Eu:D-Da!

În acel moment am luato în brațe după 2 minute a apărut Suga.

Suga:Pot să mă bag și eu?
Noi:Da!

Apoi ne imbrațișam toți trei.Dupa 5 minute neam despărțit din imbrațișare.

Suga:A da vedeți că în 5 minute vin părinți voștri!
Eu:Ce de ce?
Suga:Nush!
Ale:Ați zis ceva de asta?
Suga:Nu,nici ala!
Eu:Nici eu!
Ale:Atuci haideți jos în sala de conferință.

Plecăm repede spre sala de conferințe  și ne așezăm jos unde era deja Han.Dupa 3 min au venit și ai noștri.

Eu:Oh mama ce să întâmplat?
Mama:Nimic!De ce?
Eu:Păi ați zis ca nu veniți azi!
Mama:Ba da dar neam decis să venim aici pentru ca vroiam sa va lăsăm liberi.
Tae:Yeeee
Tata:Puteți pleca copiii!

Apoi plecăm toți 4 de acolo.Când ajungem jos eu am opriti pe Ale deoarece nu vroiam sa stea acasa cu Han.

Eu:Ale stai!Ce zici să vi cu noi?Vor veni și băieți!
Ale:Sigur!Doar ca trebuie să mă schimb!
Eu:Bine vin cu tine!
Suga:Venim!
Ale:Sigur!Dar să știți că nu sunt cu masina!
Eu:Da am zis ca mergem cu tine?Am zis ca vi cu noi!

Mergem toți la mașină.Si pornim spre casa Alesiei.Odata ce am ajuns în fața casei ei neam dat jos deoarece han veniseră deja.Intram toți 3 în casă.Ale urcă la ea în cameră și noi o urmăm.Ea își ia câteva haine din dulap și intră învăța după 2 minute iese îmbrăcată așa:

Ea își ia câteva haine din dulap și intră învăța după 2 minute iese îmbrăcată așa:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Apoi am plecat la băieți și neam distrat.

Domnul Kim(Un Imperiul Pierdut)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum