capitolul 5

64 5 0
                                    

Mă trezesc de dimineață îmi fac rutina de dimineață și ma îmbrac așa:

Mă trezesc de dimineață îmi fac rutina de dimineață și ma îmbrac așa:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cobor in sufragerie unde era Han care mă aștepta.El era îmbrăcat așa:

Ma duc sa imi iau cheile dar nu erau în locul unde trebuie să fie

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ma duc sa imi iau cheile dar nu erau în locul unde trebuie să fie.

Han:Astea le cauți?(spune și flutură cheile)
Eu:Damile!
Han:Nu și începând de astâzi ești sub controlul meu ai înțeles păpușa?(spune și ma prinde de talie)
Eu:Han sunt mai mare ca tine!Si ce control vorbești?(spun încercând să îi îndepărtez mână dar in zadar)
Han:Poți fi!!Acum ești sub controlul meu!

Ma ia de mână și ma trage la el în mașină,mă pune în față lângă el apoi se urca la volan.Incepe sa conduca și în timp ce conducea se tot uita la picioarele mele.Apoi spune.

Han:Începând de azi vei fi sub controlul meu,faci ce îți spun,vorbești când iti spun și orce iti propun accepți nu accept refuzuri!Dacă nu faci ce iti zic primești pedeapsa și nu va fi una blândă de copiii mici!
Eu:Han tu te auzi?
Han:Șhhhhh fără copmetari.

Am ajuns în fața companiei ne dăm jos în fața companiei se află Tae.Vine înspre noi și spune.

Tae:Părinți  mei sunt astâzi aici și au zis ca au o surpriză pentru noi și azi vin și părinți lui Suga!
Han:Da sigur!Hai Ale!(spune și ma trage de mână)

   /Tae pov/
Ceva e suspect aici!Ale nu a zis nimic până acum,Han a luat o de mână și a tras o în companie.Baiatul asta devine ciudat.Urc cu ei împreună ajungem la sala de conferințe și intrăm.

Han&eu:Buna ziua!

  Spunem și facem o plecăciune.Alesia nu a spus nimic doar a făcut plecăciune.Ma așez lângă părinți mei și îi fac Alesiei semn să se așeze lângă mine se uită în ochii mei apoi se uită la Han,el îi face un semn să se așeze lângă el.Ea se duce repede spre el și se așează fără a scoate vreun sunet.Ea se tot uita în gol iar el se uită intens la ea.Dupa 2 minute ea nu se mai uita în gol deoarece a auzit ușă pe ușă a intrat familia Min.Toți sau ridicat și au făcut o plecăciune.Mama și tatăl lui minimă trimit unde sunt Alesia și Han eu mă pun lângă han iar Suga să pus lângă Alesia acum părinți noștri fiind în fața noastră.Eu mă uitam cu coada ochiului la Han care și-a pus mâna pe piciorul ei și urca mână până la fustă apoi o cobora ușor în jos.Prinirea îmi iese luată când o aud pe mama.

Mama:Tae ești atent?(toți ochi erau întorși pe mine)
Eu:D-Da mama continuă!
Mama:Eu împreună cu Familia Min și Seok ne-am gândit să vă trimitem pe voi 4 într-o excursie în care va veni și alți copiii cunoscuți vouă.Jin,Jhope,Jimin,Namjoon și Jungkook.
Tata:Si am zis să vă întrebam și pe voi copiii!Ce ziceți va băgați?
Eu:Eu da!
Suga:Si eu mă bag!
Han:Da!
Domnul Seok:Ale tu?

Ale își întoarce privirea spre Han,el o strânge de picior și da din cap în semn de da iar apoi ea zice.

Ale:D-Da!
Doamna Min:Deci peste o oră plecați!Veți sta 3 săptămâni împreună!

Toți 4 ne-am ridicat și am plecat.Ale să urcat cu Han în mașină și am stat puțin și m-am uitat la mașină lor cu pretextul că îl aștept pe Suga.pe geam opserv cum Han se apropie foarte mult de ea și îi spune ceva apoi își pune mâna pe piciorul ei și apoi o sărută pe obraz apoi pornește mașină și pleacă.In acel timp a venit și Suga și am plecat.

   /Ale pov/
După ce am plecat din companie am urcat in mașina Han se apropie de mine foarte mult și im spune:

Han:Vezi nu a fost greu!Esti pisica blând!

Spune apoi își pune mâna pe piciorul meu și apoi mă sărută pe obraz.Tot drumul și-a ținut mână pe piciorul meu.Odata ce am ajuns acasă am fugit la mine în cameră mi-am facut bagajul și am coborât jos crezând că pot sa îmi iau cheile dar degeaba ca han era gata înaintea mea.

Han:Credeai ca poți să le iei?Nici o șansă baby!(spune și se joacă cu câteva fire din parul meu)
Han:Sa ști că și în vacanță e valabilă chestia asta!
Eu:Han dar de ce......
Han:Shhh,am zis ca poți să zici ceva? (Spune și își mișcă degetul arătător peste buzele mele)
Han:Hai sa mergem ca poate întârziem!

Ne urcam in mașina și pornim spre locul unde ne întâlnim cu toți.Erau toți acolo inclusiv și Tae si Suga care vorbeau cu ceilalți.Tae ne observat și ne face cu mână am vrut să îi fac inapoi dar mi-am amintit de ce mia zis Han.

Eu:Han?
Han:Da bby
Eu:Pot să merg la toaletă?
Han:Da!
Eu:Bine mersi!

Ma îndepărtez de el mergând spre toaletă.Noi ne aflăm într-un aeroport vom pleca în Japonia în excursie.Ajug la toaletă și îmi fac nevoile.

/Tae pov/
Ale vorbește ceva cu Han apoi merge spre toaletă.Trebuie să mă duc să văd ce e cu ea.

Eu:Suga!Fi atent la bagajele mele mă duc până la baie!
Suga:Bine!

Merg prin spatele lui Han și ma duc la toaletă unde se află Alesia aștept să iasă când a ieșit a vrut să plece dar am pris de incheietură și am intrat in baie cu ea inchizând ușă.

Ale:Yaa!Ce faci?
Eu:Ce e cu tine?De ce îl lași pe Han sa te atingă așa?Dece nu vorbesti și te uiți la el pentru ati da voie?
Ale:Nu pot să spun!
Eu:Mie imi poți spune!
Ale:Of bine îți spun!Nu stiu ce e cu el mia spus că sunt sub controlul lui și dacă nu fac ce îmi spune mă pedepsește dar nu pedepse de copiii mici.
Eu:Ce?Ce are omu ala?
Ale:Nu stiu!

Cineva bate la ușă și spune "Halo te-ai înecat în wc?Hai azi!Dacă nu te grăbești când ajungem rup patul cu tine!,, după voice era Han.

Ale:Vin imediat!

Striga ea ca sa o audă Han.

Ale:Date mai după ușă să pot ieși ca daca mă vede cu tine ai auzit ce se va întâmpla.(spune ea în șoaptă)

Fac cum spune ea iar apoi iese îi aud cum pleaca apoi după 3 min ies și eu.Cand ies îl văd pe Han cum se uită la ea ținându de mână apoi mă opserv pe mine care fix atuci ieșeam din baie se uită la ea apoi din nou la mine și se încruntă.Când mă apropie de ei îl aud cum îi spune:
Han:Tu ai fost cu asta la baie?
Ale:Nu nu am fost!Nici nu stiam ca e la baie!(spune ea super panicată)
Han:Sper sa fie așa!

Ne urcam toți în avion și plecăm spre japonia.Dupa o ora și ceva am ajuns.Și am plecat spre locul unde eram cazați.Camerele erau așa Ale cu Han,Jin cu Namjoon,Eu cu Suga,Jimin cu Jk si Jhope sigur.Neam decis ca după ce despachetam să ieșim la o mică plimbare toți am fost de acord.

Domnul Kim(Un Imperiul Pierdut)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum