Mă trezesc de dimineață din cauza razelor de soare care bat prin draperi,mă ridic ușor din pat și merg spre dulap și îmi iau câteva haine apoi îmi fac rutina de dimineață.Asa m-am îmbrăcat:
Cobor in sufragerie unde nu se află nimeni,nici măcar Jin care la această oră gatea sau bea cafeaua,este ora 10:30.Îmi iau o cafea și mă duc în curte unde se află 2 leagănă mă așez pe unul și privesc cerul sorbind cate o gură de cafea.Dupa 4 min simt două mâini pe umeri mei.Ma întorc și îl văd pe Seungwoo.
Seungwoo:Neața!(spune și se așeza pe celălalt leagan)
Eu:Neața!
Seungwoo:Si ce faci aici?
Eu:Îmi beau cafeaua,tu?
Seungwoo:Îți țin companie!Spune apoi zâmbește eu intorcândui gestul.Intre noi se lasă o liniște până când sparge el gheața.
Seungwoo:Si,cum mai e cu iubirea?Iubești pe cineva?
Eu:Hmm,da...
Seungwoo:Și cine e norocosul?
Eu:Ți-aș spune dar nu vreau sa ne îndepărtăm iar!
Seungwoo:Nu se va întâmpla asta,chear dacă acea pers va fi iubitul surori mele sau vreun dușman de al meu,sau neam.Nu ne va mai despărți nimic!Voi fi mereu aici pt tine!Nu las prietenia noastră pt o nimica toată!(spune și îmi mângâie obraji cu degetele mari ale mâini)
Eu:Bine...ace pers este Tae!
Seungwoo:Tae,iubitul lui sorămea?
Eu:D-Da...(spun și îmi las capul în jos)El îmi ridică bărbia cu 2 degete,obligânduma să mă uit la el.
Seungwoo:Îmi pare rau ca trebuie să îți vezi crash-ul cum sărută sau atinge alta fata!Dar să ști că eu voi fi mereu aici să te susțin!Pt ca te iubesc!
Eu:Si eu te iubesc!(spun și îl iau în brațe el raspuzândumi)Seungwoo:Oh da am o surpriză pt tine!Va veni în 10 min adică la 11!Asa ca du-te și schimbăte!
Eu:Ok!Spun apoi îl sărut pe obraz,apoi plec la mine în cameră pt a mă schimba.Așa mama schimbat:
Hmm ore ce surpriză are pt mine?any whey.Cobor jos unde era el care mă aștepta pe canapea.Ma duc lângă el și mă așez.
Seungwoo:Oh ai venit la fix!
Ding Dong,Ding Dong
Ma uit la Seungwoo care îmi face semn să mă duc să deschid mă apropii de ușă împreună cu el și deschid ușă in față își se aflau: