Spune persoana din pragul uși.Când mă întorc îl văd pe Taehyung.Eu:Ce mai vrei și tu?(spun apoi îmi întorc privirea inapoi spre frumusețea orașului)
Tae:Vreau sa vad ce faci!
Eu:Uite foarte bine,acum poți pleca!
Tae:Presupun ca nu iti mai place prezența mea!Chear atât de mult mă urăști?Sau bin te-a pus să faci asta?
Eu:Nu ma pus,bin să fac asta!
Tae:Atunci de ce o faci?
Eu:Deaia!
Tae:Fi sinceră cu mine,cum am fost eu mereu cu tine!
Eu:Când ai fost tu sincer cu mine?(Spun ridicânduma de pe margine și mergând spre el)
Tae:Mereu am fost sincer cu tine!
Eu:Mda mereu!(Spun și îi întorc spatele)
Tae:De ce....de ce ești așa?
Eu:Cum sunt?(spun și mă întorc spre el)
Tae:Rece,nepăsatoare,nervoasă,violentă cu oameni din jur și puțin distrasă.Nu te mai recunosc!
Eu:Ști oameni se schimba,din oameni care erau faoarte calzi adică împărtășeau totul cu toți,zâmbea,râdea și se comporta frumos cu alți,în cele mai reci persoane și mai rele persoane pe care le-ai întâlnit.De aceea nu mă mai recunoști...(Spun uitânduma în ochi lui,dar ne întrerupse o voce)
Suga:Yah aici erați v-am căutat!Ale trebuie să pleci cu Sua!
Eu:Ah da Sua!(spun și dau să plec dar mă oprește mână lui Taehyung)
Tae:Chear vrei să faci asta?Sa te căsătorește cu Bin?Chear așa de mult îl iubești?Așa repede ai trecut peste mine?Te mai gândesti le mine și la ce simt?Mai ai sentimente pentru mine?Copilul e a lui Bin???Astea vor fi intrebarile care vor fi în permanență în mintea mea!!Spune apoi îmi da drumul la mână.Fac 3 pași și mă întorc spre el.
Eu:Copilul este 100% a lui Bin,dacă chear te interesează!
Spun apoi plec spre sala de consecință unde era Sua și mama.
Eu:Gata,hai Sua!
Mama:A da scumpo să îți iei o rochie de prințesă pt ca aceasta nunta va fi una în stil regal!
Eu:Oh super!
Mama:A da și vezi că Tatăl tău la luat le Hanbin să îl plimbe și voiam avea noi grijă de el scumpo!
Eu:Bine!Aveți grijă să nu prindă jucari mici sau chieia sau așa că deobicei le baga in gură!Si daca se întâmplă ceva să mă sunați!Ok?
Mama:Da da sigur doar du-te!Spune și ne împinge afara din sală.Eu și Sua începând să râdem și am plecat spre locul unde erau rochi de mireasa stil prințesă.Vor fi 2 rochi,una care o voi purta la nunta iar cealaltă care o voi purta la petrecere.
*Skype time*
După câteva ore de petrecut în acel magazin am ajuns in sfârșit acasă.Il luasem și pe Hanbin de la Mama și tata.Acum eram cu el și ne uităm la niște desene.
Era o liniște totală la noi în casă.Bin încă nu ajunseră acasă spunândumi ca a intervenit ceva si va veni mai târziu.Ușa se auzise trântinduse pe ușă intrând un chip de bărbat.
Eu:Cine esti și ce vrei?
???:Sunt eu Suga!Ce te-ai speriat așa?
Eu:Yah Sugaaaaah!(spun dândui o palmă)
Suga:Au,dai mai tare ca inainte!
Eu:Nu de alta mă antrenam cu Bin în fiecare zi!
Suga :Si ce mai faceți?Unde e Binn?E acasă?(Spune așezânduse lângă Hanbin.)
Eu:Sunt Doar eu și Hanbin!
Suga:Esti doar tu ca Hanbin-aa a căzut la datorie!
Eu:Adică?!
Suga:A adormit!
Eu:Ooo,biebielul meu a adolmit!
Suga:Îți stă bine în postul de mămică!
Eu:Si ție ți-ar sta bine in postul de tătic!Dar trebuie să îți găsești iubirea ta,persoana în care îți pui speranțele și acea persoana care orce i-ai face ar rămâne lângă tine și te-ar încuraja mereu și ar trece cu tine și prin foc.
Suga:Am gasit o,dar este o problemă!
Eu:Care este acea?
Suga:Păi se va căsători și are și copil!
Eu:Oh îmi pare rau pt tine!
Suga:Mhm,dar ști tu ai incredere in mine nu?
Eu:Desigur ca am!
Suga:Mi-ai spune orce secret de al tau?
Eu:Da!
Suga:ok,pot să te întreb ceva,dar să nu eviți?
Eu:Desigur!
Suga:Hanbin E copilul lui.....
Eu:Tae!
Suga:Stai ce?
Eu:Mhm, e a lui!
Suga:Da se vede de la o poștă!Are aspectul lui Tae și ochi și comportamentul tau!
Eu:Mhm!
Suga:Dar Bin știe?
Eu:Da!
Suga:Si copilul cine crede ca e ?
Eu:Bin!
Suga:Ințeleg!
Eu:Te rog nu mai spune nimănui!Nu vreau sa afle nimeni!Mai ales Taehyung!
Suga:Stai calma nu va fi o problemă!Dar tu...îl mai placi?
Eu:Nu vreau sa vorbesc despre el,el pentru mine e un subiect închieiat.
Suga:Bine!Pot dormi în seara asta aici?
Eu:Sigur!Ori cum Bin vine deabea dimineața!
Suga:Bine atunci haide să ne punem să dormim ca e târziu !Eu voi dormi pe canapea!
Eu:Nu vei dormi pe canapea!Vei dormi în cameră de oaspeți !Acolo este tot ce ai nevoie pt relax și un somn frumos.Îți voi aduce niște pijamale de alui Bin!Uite acolo este camera!(spun și îi arăt spre ușă unde se află camera)Dupa ce a intrat Suga in camera am mers si am luat o pijama de a lui Bin si am mers la Suga in cameră.Si i le las pe pat apoi ma duc si i-au copilul si il duc la el in camera si dupa ma duc sa ma inbrac in pijamale si ma pun sa dorm.