Capitolul 8

68 6 0
                                    

Mă trezesc de dimineață,mă ridic ușor deoarece nu vroiam sa il trezesc pe Tae care dormea ca un bebeluș.Imi iau câteva haine din dulap și ma duc la baie și ma îmbrac așa:

După ce m-am schimbat m-am așezat din nou în pat dar de data asta stăteam în șezut

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

După ce m-am schimbat m-am așezat din nou în pat dar de data asta stăteam în șezut.Ma uit la Suga care dormea ca o pisicuță.Apoi mă întorc spre Tae care dormea ca un îngerasi mic și frumos.Are un ten prefect.Este la fel de frumos și când doarme și când e treaz.Acel par puțin creț îi stă superb.Buzele lui rivali și carnoase mai ca îți vine să le saruți.....

Tae:Poți să le saruți nu am nimic în potriva!
Eu:Ce vrei sa zici?(

Spun eu intorcândumi privirea în altă parte.El îmi prinde bărbia și ma intoarce cu fața la el.

Tae:Eu glumeam nu trebuie să te rusinea!App arăți bine roșie!

Aș m-am înroșit!Îmi pun mâinile pe obraji apoi mă duc repede la baie să mă uit în oglindă.Întradevar eram mai roșie ca o roșie.Asiii!Ce e cu tine Kim Facking Alesia?Dintr-o dată simt două mâini în jurul taliei apoi două buze lipinduse de obrazul meu.Ma uit in oglindă și îl văd pe Tae.

Tae:Ești ca o roșioară micuța și frumoasă.
Eu:Tae!(spun și ma întorc cu fața la el)
Tae:Așa mă cheamă!(spune și ma sărută pe frunte)
Eu:De ce faci asta?
Tae:Ce fac?
Eu:Păi nu vezi?
Tae:Nu îți place?(spune și se îndepărtează)
Eu:Nu as.....
Suga:Alo cine e la baie?Fac pe mine!
Eu&Tae:Acu ies!(spune la unison și deschidem ușa)
Suga:Hopa,porumbeii erau ambi la baie!
Eu&Tae:Suga!
Suga:Gata,gata!

Spune el intrând în baie.Dupa puțin timp bate cineva la ușă deschidem și erau băieți.Îi poftesc înăuntru si ei intră.

Jin:BA ma sunat mama și mia zis ca mâine trebuie să venim acasă!TOȚI!
Tae:Stai ce?Adica mâine trebuie să o las pe Ale cu Han???
Eu:Tae stai calm va fi totul în regulă!
Namjoon:Ale dacă e cv ai numărul nostru!Ori când ne poți suna!
Eu:Sigur!
Jin:Strângeți tot ca mâine la prima oră plecăm!

Spune apoi pleaca toți,cineva trebuie să îl anunțe și pe Han.Ma uit la Tae apoi dau să ies din cameră dar mă oprește.

Tae:Unde mergi?
Eu:Sa ma plimb!
Tae:Vin cu tine!
Eu:Nu e nevoie,vreau sa fiu sigură te rog!
Tae:of bine dar ai grijă!

Eu dau din cap afirmativ și ies.Logic că nu puteam să îi spun că merg la Han cine stie ce făcea.Urc la Han deoarece el sta cu un etaj mai sus.Bat la ușă și îmi deschide.

Eu:Han am venit să îți spun că mâine mergem acasă,la prima oră a dimineții să fi treaz ca plecam.
Han:Bine!Hai intră!
Eu:Am ceva de făcut nu pot sa stau!
Han:Da da bine!Ne vedem mâine!(spune uitânduse pervers)

Cobor pe scări și dau față în față cu Tae.Care se uită urât la mine.

Tae:Ce ai facut sus?
Eu:Nimic!
Tae:Nu ma minți!
Eu:Dar zic adevărul!
Tae:DE CE AI FOST SUS?
Eu:Doar lasă-mă!

Spun și trec pe lângă el și merg direct spre plajă.Dupa 3 ore vine și Tae.

Tae:Ale îmi pare rău!
Eu:Eh nu e nimic!
Tae:Poți să îmi spui te rog de ce ai fost la el?(spune și ma prinde de umeri pentru a mă uita la el)
Eu:Am fost doar să îi spun că merg acasă mâine!
Tae:Si de ce nu mi-ai spus că la el vrei sa mergi să îi spui?
Eu:Pentru ca.....stiam ca vei reacționa așa!
Tae:Of alta dată să îmi spui!

  Spune și ma ia in brațe.Am mai stat o ora uitândune la mare apoi am plecat in hotel.Neam mai jucat cu băieți o oră apoi ne-am pus la culcare.

Domnul Kim(Un Imperiul Pierdut)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum