Mă trezesc la ora 12:40.Ma ridic ușor din pat să nu il trezesc pe Binie,apoi mă duc și îmi fac rutina si mă îmbrac așa:
Ies din baie și dau de Bin care stătea pe telefon.
Eu:Neața!
Spun iar el tresare și se uită în gol apoi la mine.
Bin:Oh,neața!(spune și zâmbește trist)
Eu:Să întâmplat ceva?
Bin:Și să anulat zborul și îl avem mâine la 10!
Eu:Oh,atuci plecăm mâine!
Bin:Mm
Eu:Bine mă duc să fac ceva de mâncat și te strig după ce e gata!Ok?
Bin:Ok!Spune apoi eu plec.Cobor jos si încep să fac kimbap.Dupa cateva minute simpt o privire pe bine mă întorc și îl văd pe Taehyung.
Eu:Yah, Nu te mai holba!(spun și arăt cu cuțitul spre el)
Tae:ScuzeSpune și se uită într-o parte apoi se așează pe scaun și își scoate telefonul și se uită pe el.Intre noi se lasă o liniște în care nici mușcă nu se auzea.Pâna când sparge el gheața.
Tae:Ale....în seara asta plecați?
Eu:Ni sa anulat zborul!(spun continuândumi treaba)
Tae:Oh,și nu mai plecați?
Eu:Ba da vom pleca mâine la zece!
Tae:Oh,dar de ce pleci?Odată ce am auzit intrebarea m-am oprit din cea ce făceam.
Plec pentru a uită de tine!Plec pentru ca tu sa nu mă mai rănești!Plec pt ca misiunea mea aici se termină.Plec pt ca nu suport sa te văd iubind pe altcineva.Plec pt ca mai rănit și vreau să mă vindec!
Tae:Ale!
Eu:Mm
Tae:De ce pleci?(spune și vine lângă mine)
Eu:E ceva ce nu te privește.
Tae:Vreau sa stiu măcar un motiv de ce pleci!(spun și mă prinde de umeri)
Eu:Nu trebuie să îți dau eu ție motive!(spun și îi îndepărtez mâinile și îmi continui treaba)
Tae:Bine recunosc am gresit!Te-am rănit și te-am tradat dar te rog nu pleca!Am nevoie de tine!
Eu:Hah,nevoie de mine?Dacă aveai nevoie de mine nu mințeai!Mai mult te minți sigur!Noi nu avem nevoi reciproci!Eu am nevoie de mine!Iar tu ai nevoie de scumpa ta Sunhwa nu de mine!
Tae:Te rog!Măcar nu pleca!
Eu:De ce ar trebui să rămân aici?
Tae:Pt mine,prieteni tai,companie și amintirile care te leagă de acest loc!
Eu:Nici una din astea nu mă poate face să mă razgândesc!
Tae:Ale dar te iubesc......
Eu:Dacă mai iubi mai lasă să plec!
Tae:Ai dreptate!Îmi pare rau!Spune apoi se așează la locul lui.Eu continundumi treaba.Dupa 5 min am terminat.Pun în farfurie și le așez pe masă.
Eu:Du-te cheamo pe Sunhwa!
Tae:Bine!Spune apoi pleca eu urmândul pt al chema pe Bin și Seungwoo.Intru la mine în cameră și erau am i so se jucau Fifa.
Eu:Băieți masa e gata!
Bin:Bby ce papam azi?
Eu:Kimbap.
BIN&Seungwoo:Mmm,super!
Eu:No haideți să păpăm!Spun apoi coborâm cu toți jos la masă unde se află Tae și Sunhwa.Ne așezăm și începem să mâncăm.
..........................~Skip time~........................