*Ale pov*
Ma trezesc de dimineața in sufragerie dau sa ma ridic dar simt ca mâna mie ținută de cineva ma uit in locul unde imi e mâna si il vad pe suga care dormea cu spatele de canapea pe jos ținândumă de mână.De ce ar dormi el aici pe jos?
Ma ridic ușor pt a nu-l trezi si il acopãr cu pătura care era pe mine apoi urc sus si ma imbrac așa:
Apoi m-am dus la copil sa vad dacă doarme si intradevăr dormea ca un îngerași ce e.Apoi cobor jos incet pt a nu-l trezi pe Suga inainte sa cobor ultima scară ma intrerupe o voce.
Suga:Te-ai trezit?(spune uitânduse in direcția mea)
Eu:Da.
Suga:Haide aici lângă mine!(spune si imi face semn sa ma așez lângă el)Ma duc si ma așez lângă el,el punânduși capul la mine in poală si uitânduse spre televizor.
Suga:Mereu mi-am dorit asta.Înca din clipa in care ai venit cu Taehyung la mine la companie mi sa pãrut ca esti o persoană minunată si ca te voi cuceri doar dintro privire dar apoi am vazut felul in care te uiți la Tae apoi a apărut Seungwoo apoi Bin...
Eu:Suga...
Suga:Am ințeles il iubești!(Spune si se ridica si se uitã la mine)
Suga:Dar sa sti ca daca unul te va răni vreau sa vi la mine si sa imi spui ce te doare si ce te derajează vreau sa fiu eu umărul pe care sa plângi!
Eu:Bine vei fi dar te rog nu mai pune sentimente in caz de ceva nu vreau sa îți frâng inima!
Suga:Promit!Conversația noastră este intrerupta de ușa care suna Ding Dong.
Merg la ușa si deschid la ușa era Bin cu un buchiet de trandafiri.
Bin:Îmi pare rau pt ieri....
Eu:Nu e nimic intră!Spun si ii fac loc sa intre dupa ce intra se oprește brusc si il vende pe SUGA.
BIN:Nu ai plecat incă???
Eu:Bin fără acte de GELOZIE te rog!
Bin:Uite nu fac nici un act de gelozie dar pur si simplu simt ca el vrea sa ne strice relația!
Eu:Binie nu ne strica relația el e prietenul meu cel mai bun!
Bin:Da dar ai zis ca nu vei mai avea incredere in nici unul dintre ei!
Eu:Am zis dar Suga nu e ca ei!Dacă era deja ne stia secretul restul!
Bin:Nu imi vine sa cred ca i-ai zis!
Eu:Bin....
Bin:Ma faci sa ma simt in plus!De parcă cu el te căsătorești nu cu mine!
Eu:Bin doar sti ca te iubesc!
Bin:Dacă ma iubiai nu reacționai cum ai reacționat ieri!
Eu:Ma socat sti poate nu merit eu iubirea ta,daca vrei anulăm nunta!
Bin:Nu nunta asta trebuie sa continue pentru ca eu te iubesc.Ți-am zis si atunci hai sa refacem sentimentele!O sa uiți de el!
Eu:Bine.Vreau sa il uit!
Bin:Vom reuși impreună doar tu eu si Hanbin!
Eu:Sigur,eu ma duc sa fac ceva de mâncare ca mi foame!Binie dute te rog si uitete daca sa trezit Hanbinie.
Bin:Sigur!
Suga:Mă duc eu!Spune apoi pleaca spre copil lasândul pe Bin cu gura căscată.
Bin:Mă Simt ca și cum ar vrea sa intre cu forța in familie.
Eu:Nu vrea sa intre,doar vrea sa aibe grijă de Bin.
Bin:Mm,nu stiu ce sa zic!
Ale:Lasa haide sa facem mâncare!