*după 2 săptămâni*
*Alesia pov*
În urma cu 4 zile mi-am cunoscut părinți astâzi urmează să merg cu iubitul meu la compania unde lucrăm.Este ora 7 mă trezesc lângă iubitul meu care doarme ca un înger mă ridic îmi fac rutina zilei apoi mă îmbrac asa:
Ies din baie unde dau de iubitul meu care era îmbrăcat așa:
Han:Neața iubire
Eu:Neața!(spun apoi îl sărut pe obraz)
Han:Haide să mergem!Ma ia de mână apoi plecăm,urcam in masina după 10 min ajungem la o companie mare.Ne dăm jos Din mașină și ne prindem de mână si intrăm înăuntru.Angajati salutau politicos.La un moment intrăm într-o sală unde se aflau doi băieți.Unul dintre ei se tot holba iar celalalt se îndreaptă ușor în spre mine cea ce mă speriat și m-am băgat în spatele lui han luandul în brațe strâns.
??:Ale nu mă mai ști?Sunt eu taehyung!
Eu:Imi pare rau dar nu te cunosc!
Han:Taehyung laso în pace!
Tae:Han tu uiți cine sunt?Tu uiți ce i....
Han:Taci!
Suga:Tae!Lasă-i!Nu are rost să porniți o ceartă!Spune băiatul apoi celălalt să așezat la locul lui.Han mă ia de mână și mă așează în fata la cei doi iar el se așează lângă min.
Eu:Iubitule,cine sunt ei doi?
Han:Iubito,ei sunt Kim Taehyung și Min Yongi parteneri noștri de afaceri!
Tae:Iubitule?Iubito?Tu glumești?(spune și se uită urât spre han)
Han:Nu,nu glumesc!
Suga:Han pe bune?
Han:Ce mă?E iubita mea!Nu mă credeți?Atuci priviți!Spune si se apropie de mine,mă prinde de talie apoi mă sărută tandru eu îi răspund apoi îl prind ferm de maxilar.Cei doi doar se uitau Nervi și la noi.Dupa cateva secunde ne dasparțim din sărut din cauza lipsei de aer.Han se întoarce și se uită victorios spre cei doi.Taehyung se ridică și da cu pmnul în masa.
Suga:Tae!Stai jos!
Băiatul fa cu așa cum ia spus amicul sau.
*Tae pov*
E clar dacă nu își amintește de mine și
Suga sau de ce ia făcut Han și acum îi spune "Iubire" și-a pierdut memoria după accident.Trebuie să o ajut să și o recupereze!Dar cum ași putea face asta?Poate are Suga vreo idee.