cap 34

37 1 0
                                    

*Suga pov*
Ma trezesc de dimineața pe la ora 10 si ma uit prin cameră unde erau tot felul de poze.Am si vazut una cu ea si Tae,ea cu bin in liceu,ea cu gangul ei,ea cu o fată pareau surori,ea cu un băiat și inca una cu fata acea,ea si un băiat.Apoi vad sus pe mobila o cutie care mai are puțin si cade.O iau si ma uit prin ea si erau multe poze cu fata acea si printre ele era si o bucata de ziar cu o masinâ lovitâ.

Stiu ca la un momendat acel accident era difuzat peste tot pt ca a intrat un lamborghini intr-un ferarri cu 240 la oră și cei care se aflau in ferrari au murit dar asta a fost in urma cu 9-10 ani!Dar de ce ar avea ea aceste poze ?

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Stiu ca la un momendat acel accident era difuzat peste tot pt ca a intrat un lamborghini intr-un ferarri cu 240 la oră și cei care se aflau in ferrari au murit dar asta a fost in urma cu 9-10 ani!Dar de ce ar avea ea aceste poze ?

Pun pozele in cutie inapoi si le pun la loc apoi ies din cameră si merg spre bucatărie unde era Ale.

Eu:Neața!
Ale:Oh,neața te-ai trezit! (Spune uitândus la mine veselă)
Eu:Mmm da,tu de la cât esti trează?(spun punândumi apa in pahar si apoi iau o gură din el)
Ale:7 fara 10.
Eu:Pfff,ce?(spun si scuip apa)
Ale:Da.La 7 fara 10.
Eu:Da ce faci așa de dimineață?
Ale:Mâncar pentru copil și Bin,curat,ma uit din când in când la Hanbin sa ma asigur ca e bine.
Eu:Ești mereu așa sau?
Ale:Cam da!
Eu:Si tu inca mai ai energie pentru alte chesti?
Ale:desigur!App vrei cafea?
Eu:Da te rog!
Ale:Sigur.
 

Spune apoi imi toarna cafea intr-o cașcă si mi-o da.

Eu:Mulțumesc!
Ale:Cu drag!

Spune apoi se apuca de vase.Eu urcânduma pe blatul de lânga ghiuvetă uitândumă in pămănt si la ea din când in când.Vorbeam cu ea multe lucruri,cum ar fi cum e sa ai un copil de ce e bine sa fi mereu atent si chesti educaționale.Nu ma puteam uita la ea deoarece ma tot pierdeam si ajungeam sa ma Holbez la ea si o simțeam stânjenitã așa ca am ales sa ma uit in tavan cu ochi inchiși.

  *Bin pov*

Dupa o seara in care am avut de lucru,am plecat spre casa.Acum sunt in fața curți cu masina.Intru in curte si parchiez masina lânga alta masina ce era in curte.Dar nu era una de am mea sau Ale,mi se părea cunoscuta da nu stiu de unde.Trecând peste asta am intrat in casa ușor.În sufrageri nu era nimeni dar se auziau niste sunete din mucatarie se auzeau mai bine dar nu erau sunete era vocia lui Suga.Ce cauta el aici?Ma inșeală cu el sau?

Suga:Mhm,e bine.
Ale:Esti sigur?
Suga:Mhm e super continuă!
Ale:bine bine!

Dupa conversația asta am intrat in bucatarie si lam vazut pe Suga pe blatul de la bucătărie cu capul in tavan si cu picioarele crecănate si ale nu stiu ce facea acolo.

Eu:Ce faceți?(spun nervos)
Ale:Oh,Binie!(spune si vine sa ma i-a in brațe dar o resping)
Eu:Nu ma lua cu deastea!Ce faceați?Și el ce caută aici???
Ale:Ce faceam?El statea si eu spălam vasele!Iar el e aici pt ca asiară a venit la noi si a vrut sa doarmă aici așa ca i-am oferit camera de oaspeți!!(spune pe un ton ridicat)
Eu:De ce ridici tonul la mine?(spun si o prind de inchieietura brutal)
Ale:Ah da tu ai voie dar eu nu,nu?Hah?Si daca ma mai prinzi vreodata așa,amân tot si plec si ma asigur ca de data asta tu vei fi ce care nu ma vede!Dar nu ca nu me vezi 5 ani nu ma mai vezi niciodată!

Domnul Kim(Un Imperiul Pierdut)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum