Mă trezesc de dimineață îmi fac rutina apoi cobor la mașină pt ami lua câteva haine.Dupa ce mi le-am luat am mers să mă schimb.Așa m-am schimbat:
Ies din baie și îl văd pe Seungwoo stând în pat el fiind îmbrăcat așa:
Seungwoo:Oh neața!
Eu:Neața!
Seungwoo:Mainainte te cauta Jin!
Eu:Oh și unde e acu?
Seungwoo:A plecat cu Seugmin și Taehyung în bucătărie!
Eu:Ok,vi cu mn?
Seungwoo:Sigur hai sa mergem!Coborâm împreună jos unde era Tae,Jin si Seugmin se uitau unul la altul.
Eu&Seungwoo:Neața!
Ei:Neața!
Seugmin:Omo ce bine arăți Ale!
Seungwoo:Ea mereu arată bine!Mai ales în costum de baie!
Eu:Yah,nu îți întrece limita Seungwoonie!Spun și îl iau în brațe iar el face la fel.
*Taehyung pov.*
Deja mă enervează prezența acestui Seungwoo.O fi iubitul ei?O fi un prieten bun?O fi vreo rudă?Cine e cu adevărat acest afurisit?Ea îl ia în brațe?Îl și Alintă?Nu e corect!Eu trebuie să fiu cel alintat nu el!
*Ale pov.*
Jin:Of copii astea!
Eu:Jin hyung,de ce mai cautat?
Jin:Mă am vrut să te întreb dacă vrei o cafea!(spune și își freacă ceafa stânjenit)
Eu:A ok,îmi fac eu una acum!
Seungwoo:Fami și mie una!
Eu:Acu!
Jin:Vezi ca ai lapte cald acolo!
Eu:Oh mulțumim,Jin.După ce termin cele 2 cafele una i-o pun în fața lui Seungwoo.Înainte de a lăsa cana jos opserv ca pe scări coboară Sunhwa care fuge direct la Taehyung și îl sărută.Apoi se pune în poală lui și se uită la mine și Seungwoo.Ma așez liniștită pe scaun și primesc în gol.
Seungwoo:Să întâmplat ceva Ale?
Eu:Hm?Spun și mă uit la el confuză.Nu înțeleg ce vrea să zică.Simt cum toți ochi sunt pe mine.
Seungwoo:Ai pățit ceva de te uiți în gol?Tu te uiți în gol doar dacă pățești ceva!
Eu:Uh...doar ma gândeam la excursie!
Jin:Uh legat de asta mai este jumate de ora iar ceilalți nu sau trezit!
Eu:Ow shit!Spun apoi fug sus și îi trezesc pe toți după 10 min cobor cu toți pregătiți de plecare în spatele meu într-un sir indian.Aud cum telefonul meu a primit un mesaj.Îl deschid și văd că e de la Mama in care spune că ne așteaptă un autocar afara!
Eu:Mama a spus că e un autocar care ne așteaptă!
Toți ieșim pe ușă și ne luam bagajele și urcam in acel autocar.Fiecare cu partenerul cu care a dormit seara anterioară.Dupa ce sau urcat toți m-am urcat și eu cu Seungwoo.Tot drumul a fost unul liniștit.Dupa ce am ajuns în fața la aeroport,ne-am dat jos și am mers înăuntru deoarece în 10 min trebuia sa decolăm.Nu după mult timp de așteptat se striga zborul nostru.Cu toți ne luam bagajele și mergem spre avionul care ne va duce în excursie.După o oră și 24 de minute ajungem la destinație.La scurt timp de la ajungerea noastră,mama îmi trimite un mesaj spunândumi ca este un autocar mov care ne va duce la locul dorit.Opserv autocarul și le fac semn tuturor să vină după mine.Ne urcam in autocar și plecăm.Dupa 30 de min ajungem la o casă mare.