Iesim împreună și pe scări dăm de Han care era beat.
Han:Hopa,da ce avem noi aici?
Tae:Ale hai sa mergem!(spune și ma ia de mână încercând să treacă de ha dar ne oprește)
Han:Stai!Unde credeți că mergeți?Ea rămâne!(spune ma ia de incheietură )
Eu:Han lasă-mă!
Han:ai învățat să comentezi păpușa!Ai uitat ce se întâmplă dacă comentezi?(spune si mă strânge)
Eu:Au,mă doare!
Tae:Las-o odată copile!(spune si îi desprinde mână de a mea)
Han:BA tu vrei să te plesnesc?
Tae:No plesnestemă dacă ai tupeu!Spune și își pune mâinile la spate,Han își ridică mână și când vrea să dea mă pun în fața lui tae și el se oprește.
Han:Date prințesă!
Eu:Da da în mine ca deja mai făcut de râs încă odată nu valorează nmk!
Han:Eu să te fac de râs?Tu care stai cu asta care te-o violat!
Eu:Si ce?El era beat dar tu ieri nu erai beat!
Han:Eu sunt fratito și îmi permit!
Eu:Îți permiți?Nush oare ce ar zice mama dacă ar află ca scumpule ei fiu a vrut să facă sex sau mai mult să o violeze pe sora lui?Ar suna minunat nu?
Han:Dacă îi zici ceva mamei sau tatei nu te vad bine!
Eu:Si ce îmi faci?A stai mă violezi?Ba bați?Ce îmi faci?
Han:Eu nu te violez eu fac sex nu violez!
Eu:BA ești prost?Dacă tu vrei să faci asta și cealaltă pers nu isi dorește să facă asta și tu o forțeze se numeste viol!Așa că du-te de aici ca azi nu am chef de tine!Trec nepăsătoare pe lângă el Tae sta puțin și se uită la Han apoi coboară și el scările.Ajugând afara ne decidem să mergem pe plajă.Deoarece eram cazați într-un loc aproape de plajă.Mergem acolo împreună și ne așezăm pe nisipul fierbinte și ne uităm la mare.
Tae:Ce calmat e acest loc!(spune uitânduse la mare)
Eu:Sa ști!
Tae:Mai târziu după ce se trezesc băieți ce spui dacă venim aici cu toți și ne balacim?
Eu:Ar fi o idee bună!
Tae:Am o intrebare!
Eu:Spune o
Tae:Am de ce mi-ai spus toate acestea?Gen faza cu Seugmin și Han adicà eu doar ți-am spus un te rog și mereu mi-ai spus!
Eu:Am nu stiu am simțit doar ca pot avea incredere in tine așa că am......ți-am spus.
Tae:Aha înțeleg!
Eu:Am o intrebare și eu dacă tot o luam așa!
Tae:Spune
Eu:De ce in ziua aceea când ți-ai cerut scuze ai spus că "Din cauza ta am băut,, ce vroiai să spui cu asta?
Tae:Contează?(spune și se uită la mine cu o privire de copil care vede prima data marea)
Eu:Am da!
Tae:E prea devreme!Nu pot sa îți spun!Poate alta dată!Acum hai sa mergem sa vedem daca sau trezit ceilalți.
Eu:Sigur!Nu înțeleg de ce nu poate să îmi spună.De ce e prea devreme?Băiatul ăsta ba baga in block mintal!
Urcam sus și ne-am decis să ne împărțim eu mă duceam la Jhope și la Jk și Jimin.Iar el se ducea la Namjoon,Jin și Suga.Ma duc la Jhope și bat la ușă nu răspunde deschid ușă și îl văd că doarme mă duc lângă patul lui și îi spun:
Eu:Jhope trezirea ca e 12!
Jhope:Cât?(spune și își freacă ochi)
Eu:12:30!
Jhope:Haide pula mea !App Ce te aduce pe la mine prin cameră?
Eu:Am venit să te întreb dacă vi pe plajă!
Jhope:Doar noi doi?
Eu:Da...și ceilalți!
Jhope:Ași chear credeam ca noi doi!Bine ori cum vin.
Eu:Bine,ne revedem pe hol cu toți!Spun apoi ies din cameră lui lângă el este Jk și Jimin bat la ușă și aud un *Intră* intru in camera lor și îi văd cum se jucau pe telefoane.
Jimin:Hopa ce te aduce pe aici zâno?
Eu:Am venit să vă întreb dacă veniți și voi pe plajă.
Jk:Venim,cum să nu venim noi pentru o oportunitate așa mare?
Eu:Nush,bine ne vedem pe hol!După aceea merg la mine Tae și Suga în cameră Suga stătea în pat și se uită la Tae și Tae se uită la el.
Eu:Am ce faceți?
Tae:O ai venit ce bine!Ce au zis băieți?
Eu:Păi au zis ca vin!
Tae:Bine!