cap 27

42 2 0
                                    

Au trecut deja cele 2 săptămâni azi va fi ultima repetare pt ca mâine va fi balul.Ma ridic din pat și mă îmbrac asa:

Ma ridic din pat și mă îmbrac asa:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cobor jos unde mă aștepta bin.Urcam in masina și plecăm spre compania lui park.Odata ajunsi acolo am intrat in sala unde erau toți.

Eu&Bin:Buna!
Toti:Bună!
Jimin:acum ca ati venit vom începe repetiția!

~După repetiție~

Toti eram căzuți pe jos din cauza efortului depus.

Jimin:Astâzi din câte știți e ultima zi iar mâine va fi marele bal!Dansurile va ies superb,sunt mândru de voi!Mâine veți avea costume diferite la fiecare dans!Bine eu numa am ce să vă spun decât baftă mâine și ne vedem acolo!
Titi:Mulțumim,la revedere!

  Iesim din companie și dam să mergem spre mașină dar ne oprește Seungwoo.

Seungwoo:Hei nu veniți și voi cu noi să bem o cafea un suc împreună?
Bin:Dacă vrea Ale da dacă nu nu!(spune și mă ia de mână)
Sunhwa:Deci Ale veniți?(spune și mă trage de mână)
Eu:Bine,vom veni.
Suga:Mergem cu toți și ne schimbăm apoi mergem!Tae alege tu o cafenea!
Sunhwa:Deci iubi unde vom merge?(Spune și îl ia pe Tae în brate)
Tae:La Cafe Dior!(spune și se uită la mine)
Seungwoo:Bine ne vedem cu toți acolo la ora 14:00
Noi:Bine!

Spunem apoi plecam cu toți.Ma urc în mașină cu Bin și pornim spre casă. Odată ce am ajuns am urcat in camera mea mi-am facut un scurt dus și m-am îmbrăcat asa:

 Odată ce am ajuns am urcat in camera mea mi-am facut un scurt dus și m-am îmbrăcat asa:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ne urcam în mașină și pornim spre acea cafenea.Odata ajunsi ne dăm jos și mergem împreună cu ceilalți în cafenea.Ne așezăm la masă unde erau meniurile așezate.Luam meniurile și ne uităm la ele.

???:Buna ziua,cu ce va pot servi?(spune drăguț domnișoara care a venit la masă noastră)
Tae:Un Sprite,te rog!
Chelnerița:sigur!Următorul!(spune în timp ce scria pe un carnetel)
Sunhwa:Un cocteil de fructe de pădure!
Suga:un bobble tea!
Bin:Un capucino cu caramel!
Chelnerița:Bine,iar dumneavoastra doamnă?
Eu:Un Machiato cu paralel te rog!
Chelnerița:Bine,mai doriti și altceva?
Noi:Nu!
Chelnerița:Bine,imediat va veni și comanda dumneavoastră!
Noi:Mulțumim!

Spunem apoi chelnerița pleaca.Cu toți neam scos telefoanele și am început să ne uităm pe ele.Dupa 4 min ne-au venit comenzile.I-am mulțumit chelneritei apoi neam continuat treaba.Dupa alte 3 min Sunhwa sparge liniștea.

Sunhwa:Ale!(spune punândusi telefonul pe masa)
Eu:Mmm (spun dridicândui privirea din telefon spre ea)
Sunhwa:Am auzit ca mâine după ce se termină balul tu și Bin veți pleca,este adevărat?
Eu:Da!
Tae:Pfffff!Ce?(spune scuipand sprite pe Seungwoo)
Seungwoo:Yah!Kim!
Tae:Scuze,scuze.Yah Kim Alesia,ce faci tu mâine?(spune și se uită urât la mine)
Eu:Zbor cu Parașută de pe tururnul Carbonara urmat de tonny montana!(spun eu dândumi ochi peste cop)
Tae:Yah vorbeam serios!(spun și se ridică brusc de pe scaun)
Eu:Vrei sa faci vro scena?N-ai de cât să o faci eu plec ne vedem mâine!

Spun și dau să plec dar mă prinde cineva de incheietură mă întorc și îl văd pe Bin.

Bin:Vin cu tine iubito!
Eu:Haide!

Spun și îl iau de mână și plecăm de acolo.Odata ce am ajuns acasă ne-am pus pe canapea și am pus un film pe televizor și ne-am uitat până seara târziu apoi neam pus să dormim.

Domnul Kim(Un Imperiul Pierdut)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum