35

5.9K 452 42
                                    

الڤوت ضعيف بس قولت ادلعكوا ببارت بدري انهارده 💖🤩

             _______________________

عبث ما يحدث لا يوجد له وصف سوي العبث المتناهي ...... نظر لها ماهر مصدوم ....لقد اتي ليخبرها بما يريد الملك لمصالحه رفيقته و فتح باب في الحديث و يجب عليها مساعدتهم و لكن هي صدمته حقاً ......... ماذا تقول تلك المختله و لماذا تنظر له بتلك النظرات الراجيه المستعطفه ..... و لكنه سرعان ما فهم حين نظر بجوارها و وجد رجلاً يكاد ينفس النيران من انفه و اذنيه غضباً .... و لأول مرة يقرر ماهر غاما ممكله المستذئبين العبث ..... ابتسم ابتسامه لعوب لا يعرف كيف تمكن من وضعها علي وجهه و ذهب اليها بنظرات عاشق مشتاق إلي حبيبته ...... و ما ان اقترب منها حتي لف يده علي خصرها و قربها من صدره بشده و قام بالانحناء و وضع قبله عميقه مطوله علي وجنتها دامت القبله عده ثواني ..... و كم اراد الضحك عالياً علي صدمتها و تخشبها بين يديه و لكنه تمالك نفسه بصعوبه حتي لا تفسد اللعبه  .... ناهيك عند صدمه ذلك التمثال الخشبي القابل للاحتراق الواقف خلفها ..... و ليكمل العبث ابتعد عنها ببطئ مثير للاعصاب و تحدث و هو ينظر في عينيها مباشره .

ماهر : ايه يا حبيبي يلا ندخل المكتب و نطلب اكل نفطر و كمان عشان نكون براحتنا جوا .... اكيد مش هاخد راحتي معاكي و الاستاذ ده واقفلنا زي الشجره كده .

ولم ينتظر ليستمع الي ردها و لم يعطي للاخر فرصه للرد ..... فقام بسحب يديها الصغيره بين يديه و دلف الي مكتبها فارداً كتفيه و ظهره بثقه كبيره و لم تنمحي ابتسامته العبثيه بعد .

بينما ورده ..... كلمه صدمه قليله علي ما حدث ..... كانت ترغب في اثبات لذلك الدكتور الطماع انها قد تجاوزته منذ زمن و أصبح في حياتها رجلاً اخر ..... و كان قدوم ماهر طوق نجاه لها فقررت التلاعب بمراد و هي تدعو الله ان يتفهمها ماهر و يجاريها امامه فقط ...... و لكن ما حدث بعد ان فهمها ماهر ذلك كان صدمه استصعب عقلها تقبلها ...... كيف اقترب منها و احتضنها و قبلها هكذا بثقه عاشق معتاد على تلك الامور مع حبيبته ..... يا الله ماذا سيقول مراد عنها الآن...... و عند تلك الفكره افاقت من طور صدمتها و نظرت له بحنق .

ورده : ايه الجنان اللي انت عملته ده .... ازاي تلمسني او تقرب مني كده .

ماهر بعبث : و انا كنت قولتلك ازاي تقوليلي يا حبيبي و لا تستغليني عشان تثبتي حاجه للبأف اللي كان واقف قدامك ده .

ورده : بص هو بأف فعلا ..... و انا اسفه اني عملت كده مكنش قصدي استغلك الموضوع جيه صدفه بس ..... يعني تقدر تقول انك ظهرت في الوقت الغلط ف اضطريت اقول كده .

هز ماهر كتفيه بلا مبالاه : و انا حسيت انك في ورطه و عايزه تغيظيه فقولت اساعدك بدل ما يبقي شكلك وحش اوي ...... عامه اعتقد من حقي اعرف انتي قولتي كده وخلتيني اعمل كده قدامه ليه .

مستذئب من شارع الهرم ( كامله )حيث تعيش القصص. اكتشف الآن