slm arkadaslar
yorum yapmayi unutmayin daha cok bolum yazasim gelio
optummm
Hyunjin'le beraber sınıfa geçtiğimizde Jisung hemen ayaklandı. Yavşak herif bir dur amk. "Jeongin, yakışıklı arkadaşını benimle tanışması için getirdiğine inanamıyorum. Eee çok bahsettin mi benden?"Hyunjin bana bu kim amk bakışları atarken iç çektim. "Hyunjin, bu Jisung. Oruspu sıra arkadaşım. Yakında boşanacağız." Son dediğimden yeni haberi olan Jisung bana baktı. "Ne boşanması kardeşim sıra eşinim ben senin." Omuz silktim. "Aldatıyorsun beni bir kere sen". Şakalarımıza gülüyor mu diye Hyunjin'e baktığımda hala ne oluyor amına koyim modunda olduğunu fark ettim. Malsın Jeongin. Hyunjin'in confused bakışlarıyla açıklama yapmam gerektiğini anladım. "Sınıf öğretmenimiz, her sıra arkadaşının aslında evli olduğunu söyler. Jisung da benim ex'im olucak yakında."Gülümsedi. İşte böyle be koçum. Anla şakalarımı yoksa üzülürüm.
Jisung yavşak moodunu tekrar açıp Hyunjin'e elini uzattı. Allaha dokunamazsın knk uza. "Ben Han Jisung. Sınıfın en iyi kişisi benim."
"Hwang Hyunjin. Memnun oldum."
"Öpüşmek ister misin?"
"Ne?" dedi Felix arkadan.
"Ne?"
"NE?"
Evet en abartılı tepkiyi ben vermeliydim uzaklaşın. Hyunjin'i elimle sarmalayıp Jisung'tan uzaklaştırdım. "Sapık herif!" dedim hırlayarak.
Hyunjin valla aslında böyle biri değilim. Jisung arkadaş grubumdaki tek çürük. Lütfen benden soğuma. Ağlarım bak.
Hyunjin'in kahkahasıyla ona baktım. Hani ciddiliğin kardeşim. Sen bu ficin soğuk bad boyusun kendine gel. Allahım çok güzel gülüyorsun sen hep gül. Hyunjin onu sarmaladığım ellerimden kurtuldu ve beni arkasına alıp Jisung'a eğildi. (Jisung çok kısasın be oğlum)
"Sanırım karını senden alacağım Jisung." dedi. Ve ardından göz kırptı. ALLAHIM SANA GELIYORUM COK HOTSUN HYUNJIN
Kendi iç sesim de ingilizce klaveyeye döndü. Hwang Hyunjin etkisi diye buna denir. İmanım gevredi çocuk. Yakışıklısın zaten niye hınzırca gülümseyip göz kırpıyorsun ki? ŞAKA MISIN?
Jisung'la aynı anda gay panic geçirirken Felix yanımıza geldi. "Jisung işte canımız bir tanemiz Bay Oh ile konuşup sonunda yan yana oturmamız için bir fırsat bu. Daha ne istiyorsun."
Jisung omuz silkti. "Yakışıklı çocukla yan yana oturmak?" Felix omzuna vurdu. "Maalesef." dedim sesime üzücü bir ton ekleyip. "Sen o şansı çoktan kaçırdın Jisung. Benimle oturmanın değerini bilemedin."
Arkadaş grubundaki en yakışıklı kişi olmak çok yorucuydu gerçekten. (Hyunjin sen allahsın seni saymıyorum)
Hocamızın sınıfa girmesiyle Jisung'ların sırasının önünden kalktık. Hyunjin'i kolundan tutup aşk yuvamıza getirmek benim görevimdi. "Bak Hyunjin yeni evin" dedim çantamı Hyunjin'in oturacağı yerden kaldırırken. "Nasıl ama mükemmel değil mi? Uykun olduğu zaman benim yerime duvar kenarına oturmana izin veririm. Hiç bir hoca fark etmiyor."
"Öğretmenin masasının karşısındaki ikinci sıra olmasına rağmen mi?" dedi Hyunjin confused bakışlarıyla. Gülümsedim. "Evet. Aynen öyle."
Allahla arkadaş olduğuma inanamıyorum aman yarrabbim.
------
ezik yeji
jisung:
gencler
yarin ilk ders ingilizce
bay oh ve sahlepleriyle gune baslamaya hazir misiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lovers rock - hyunin
General Fictioniçine kapanık, arkadaşlarıyla problemleri olan jeongin, okula yeni gelen hyunjin ile tanışmasıyla hayatında yenilikler yapmaya karar verir - another day - slow update!! | hyunin düz yazı