SLMMMMM nbr
cok begendigim bi bolum olmadı ama gecis bolumu iste
yorum yapmayi unutmayin
iyi okumalar 💙✨💚Bu noktaya nasıl gelmiştik bilmiyorum. Hyunjin'in babasıyla tanıştıktan sonra kesinlikle öleceğimizi düşünüyordum. Tanrıların ateşini çaldıktan sonra yakalanan Prometheus gibi kapana kısıldığımızı hissetmiştim.
Hyunjin yutkunmuş, "Baba, bu arkadaşım Jeongin." demişti. Babasının nasıl biri olduğunu biliyordum. Acaba diğerlerinin önünde de Hyunjin'e aynı mı davranıyor diye düşünmeden edememiştim.
"Jeongin neden odanda Hyunjin? Sana eve birini getirmen için izin verdiğimi hatırlamıyorum?"
"Çok yağmur yağıyordu ve ıslanmıştı. Eve gidemiyordu ben de şöforden rica edip eve getirdim."
Babası sinirle soludu. "Keman çalışman gerekirken arkadaşınla vakit öldürüyordun yani?"
"Hayır öyle değil baba!" Hyunjin sinirlenmiş gibiydi. Sakinleşmesi için kolunu tutmayı ya da ona her hangi bir işaret vermek istedim. Fakat aynı zamanda ikisinin arasına girmemem gerektiğini de biliyordum.
"Amanın! Merhaba canım!" Arkadan gelen kadın sesiyle başımı o tarafa çevirdim. Hayatım boyunca gördüğüm en güzel kadın kapının kenarında bana el sallıyordu. "Hyunjin'in arkadaşı sen misin? Memnun oldum! Woo~ Baksana ne şirin çocuk!"
"Bana Woo dememeni söylemiştim." dedi Hyunjin'in babası sinirle. "Oğlun yine beni dinlemeden saçma sapan işler yapıyor."
Kadının gülümsemesi büyüdü. "Demekki oğlum artık büyüyor hm?"
Bayan Hyunjin'in annesi hanım ikimize göz kırptığında kafayı yemek üzereydim. Ne biçim ailen var Hyunjin amk?
"Adın ne canım?" dedi kadın yanıma gelerek. Hyunjin ve babası hala ölümcül bir bakışma savaşının içerisindeydiler. "Eee," yanağımı kaşıdım. "Yang Jeongin efendim. Tanıştığıma memnun oldum."
"Ne kibar çocukmuşsun sen öyle!" Bayan Hwang başımı okşadı. "Ben de Hwang Micha." Gülümsedi. Adım ne anlama geliyor biliyorsun değil mi?"
"Güzel kadın anlamına geliyordu sanırım?"
"Evet!! Doğru bildin! Aferin sana!" Elime tutuşturulan şekerle Hyunjin'e baktım. İç çekerek annesinin kolunu tuttu. "Anne. Yeter artık. Hadi biraz dinlen. Çok yorulmuşsun bu gün."
"Ama sana neler olduğunu anlatmak istiyorum!" dedi Bayan Hwang heyecanla. "Çok eğleneceksin dinlerken. Hem Jeongin de dinlesin! O da çok eğlenir kesin!"
"Birazdan yemekte dinleriz anne. Olur mu?" Hyunjin'in bakışlarıyla bana da aynı soruyu sorduğunu fark ettim. Gülümsedim. En iyisi ona ayak uydurmaktı. "Olur tabii ki." Telefonumdan saate baktım. "Ama akşam yemeğine kalamayabilirim Bayan Hwang. Annem çok geç kalma demişti de.''
"Bence de kalmasın." dedi orada olduğunu bile unuttuğum Bay Hyunjin'in Korkunç Babası. "Hatta şimdi bile gidebilirsin Jeongin." Oğluna sert bir bakış attı. "Hyunjin'le yalnız konuşmak isterim."
"Hayır!" Bayan Hwang'ın aniden bana sarılmasıyla şok olmuştum. "Jeongin! Neden aileni de çağırmıyorsun? Beraber akşam yemeği yeriz!"
"Özür dilerim Bayan Hwang. Ama ailemin hemen gelebileceğini sanmıyorum. Ben de yağmur durunca gideceğim zaten."
Bay Hwang'ın el işaretiyle yanımıza gelen bir kadın, "Bayan Hwang? İlaçlarınızı içme vaktiniz geldi." dedi sakince. Hyunjin annesinin boynuma dolanmış kollarını çözdü ve "Hadi biraz dinlen anne." dedi sakince.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lovers rock - hyunin
Fiksi Umumiçine kapanık, arkadaşlarıyla problemleri olan jeongin, okula yeni gelen hyunjin ile tanışmasıyla hayatında yenilikler yapmaya karar verir - another day - slow update!! | hyunin düz yazı