SLMMMM
bu bolumde yasanan her sey hayal urunudur ve okul hayatimla hic bi ilgisi yoktur arkadaslar tm mineyse yorum yapmayi unutmayin optummm
iyi okumalar
"Yarım saat boyunca nasıl konuştu nasıl konuştu bilemezsin." dedi Felix sinirle. Zavallı arkadaşlarım ben sınıftan kovulduktan sonra uzunca bir süre Jung karısının onlara dediklerine maruz kalmışlardı. Felix iki elini beline koydu ve yüzüne ekşi yemiş gibi bir ifadeyle "Daha dün annenizin elini bıraktınız." dedi.
Yaptığı taklitle kahkaha attım. Bu çocuk harcanıyordu. "Jisung'u azarlarken de aynısını dememiş miydi amına koyim?" Jisung başını salladı. "Başka diyecek bir şey bulamıyor ki aynısında takılı kalmış." Yeji arkadan konuşmaya katıldı. "Arkadaşlar lütfen. Hocamızı yadırgamayın. Ne yapsın zavallı kadın aşağılık kompleksi var."
Gülümsedim. "Bu sefer canım daddym halledecek. İnanıyorum ben." dedim gururla. Dilf müdürümüze sınıfça hayrandık. Ah be hocam bi göremediniz bizi. "Ders ne?" dedim bizimkilere. Yeji bana yazık sana bakışı attıktan sonra cevapladı. "Coğrafya. Geçmiş olsun Jeongin." Şansıma sıçayım gerçekten. Hangi oruspu çocuğu matematik ile coğrafyayı art arda yapma kararı aldıysa annesiyle bazı görüşmeler yapmam gerekecekti. (Yapanın siz olmadığına inanmak istiyorum Bay Kim)
"Bay Kim varken bize nasıl bu hocayı layık gördüler ya?" dedi Jisung oflayarak.
Müdürümüzün coğrafya hocası olduğunu söylemiş miydim? Evet. Bir gün Bay Kim ile Christopher Columbus kimin coğrafya bilgisinin daha iyi olduğu konusunda bir iddiaya girmiş ve ve kaybedenin Amerika kıtasını Hindistan sanacağını söylemişler.
Ne diyordum? Hah. Coğrafya hocamız saygıyla ilgili takıntıları olan ilginç bir adamdı. Keli dört kilometre öteden bile görünürdü ve (tıpkı Bayan Jung gibi) tavırlarıyla nefretimizi kazanmıştı.
Ders zilinin çalmasıyla sırama geçtim. Jisung'un da yanına gelmesini bekliyordum ama bana kafasını salladı. "Felix'in yanı boşaldı oraya geçiyorum ben. İstersen yanına Yeji'yi ya da Beom'u alabilirsin. Eşyalarımı da alırım şimdi."
Amklar olsun of. Başımı salladım. Şakayla karışık "Bir daha gelme kovdum evimden seni. Sen aldatıyorsun bizi." Gülümsedi. "Biz evli bir çiftiz Jeongin. Benden ayrılmak istiyorsan önce boşanmalıyız. Bizi kim boşayacak biliyorsun değil mi?"
Kıkırdadım. Sınıf öğretmenimiz her sıra arkadaşı aslında evlidir dediğinden beri bununla taşşak geçiyorduk. Canım hocalarımız sağ olsun bu gün de yüzümüz güldü 💔💔
Jisung eşyalarını alıp kalkarken ben de arkasından şişesini fırlattım. "Siktir git gelme bir daha."
Gülümsedi. Dalga geçmiyorum amcık hep gidiyorsun nereye kadar.
Yeji bana baktı. "Yanına geleyim mi yoksa yalnız başına oturup bütün ders ağlayacak mısın?" Orta sıranın en önünde oturduğu için her zaman boş yerlere geçmeye çalışıyordu. Şimdi de favorisi benim sıramdı. Oruspu çocuğukluğu yapmak kanımda olduğundan gülümseyerek "Seni hiç sevmiyorum. Gelme yanıma." dedim. Somurttu. "Piçsin biliyorsun değil mi?"
"Evet biliyorum."
Tam cevap verecekti ki içeriye giren coğrafya hocamızla beraber hepimiz ayağa kalktık. Kendisinin süper güçleri vardı ve bir saniye bile geç kalkan bir öğrenci gördü mü saygıyla ilgili şeyler zırvalamaya başlıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lovers rock - hyunin
General Fictioniçine kapanık, arkadaşlarıyla problemleri olan jeongin, okula yeni gelen hyunjin ile tanışmasıyla hayatında yenilikler yapmaya karar verir - another day - slow update!! | hyunin düz yazı