slmmm
yorum yapmayi unutmayin cok egleniom okurken
iyi okumalar <3Ne yapacağımı bilmiyordum. Belki de yanlış görmüştüm. Gözlüğümü takmamıştım. Yanlış görüyor olabilirdim. Hyunjine çok benzeyen birini görmüş olabilirdim. Değil mi? O kişiler kesinlikle benim arkadaşlarım olamazlardı. Beraber yaptığımız neden beni arkada bırakıp gerçekleştirsinlerdi ki?
Benden bıktıkları için?
Geçerli bir sebepti. Biraz düşününce, hepsinin hoşlanmadığı şeyleri yaptığım oluyordu.
Jisung başımı omzuna yaslamamsan hoşlanmazdı ama derslerde fark etmeden yapardım. Ne kadar yapmamamı söylese de sesli küfrederdim ve yine beni uyarsa da masaya ve defterime şarkı sözleri çizip derslerde uyur dururdum.
Felix ona arkadan sarılmamdan ya da aptal şakalarımdan hoşlanmaz ve beni azarlardı. Ama yine de yapardım değil mi? Yeji'yi de zaten herkesten çok zorbalıyordum ve belki kötü hissediyordu?
Diğerlerinin de bende hoşlanmadığı şeyleri düşündükçe kafayı yiyordum. Benimle daha fazla arkadaş kalmak istemiyor olabilirler miydi?
Peki Hyunjin? Hyunjin'in hoşlanmayacağı bir şey yaptığımı hatırlamıyordum. Ya beni kırmamak için bana asla söylemediyse?
Düşündüm de, ben onların yanına gitmedikçe ya da ben onlarla konuşmak için bir konu bulmadıkça o kadar da sık konuşmuyorduk değil mi?
Aniden kaşınmaya başlayan boynumla telefonumun kamerasını açtım. Biraz zoomlarsam belki onlar mi değil mi görebilirdim?
Ne kadar yakınlaştırsam da güneş yansıdığı için belli olmuyordu. Yapabileceğim tek şey oturup gelmelerini beklemekti. Taburemde oturdum, sırtımı duvara yasladım ve indirdiğim dizilerden birini açtım. Zaten yeni fırça almamıştım ve resim yapamazdım. Dizi izlemekten zarar gelmezdi.
Şansa en son indirdiğim dizi Its okay not to be okay'di. Paso ağlama zamanı Jeongin. Bu diziyi kaç kere izlemiş olsam da yine de bazı bölümlerde ağlamamı durduramıyordum. Ananskm ya.
Bir süre sonra odaklanamayacağımı anlayıp diziyi kapattım. Onun yerine yarım bıraktığım webtoonlardan birini açtım.
Hangisini? Solo Leveling tabii ki.
Aslında Omniscient Reader's Viewpoint'i açmayı düşünüyordum ama onun novelini daha bitirememiştim. Şimdilik bekleyecekti. Onun yerine milyonuncu kez solo leveling okuyacaktım.
Sung Jinwoo allah allah hareketler yaparken kapı agresifçe açıldı ve Jisung ile diğerleri içeri girdi. Telefonu kapattım. Yüzleşme vakti.
"Neredeydiniz? Pide almak bu kadar uzun sürmüş olamaz."
"Pidecide pide kalmamıştı. Biz de çiğköfte yedik."
...
"Bensiz yani?"
"Ne yapalım Jeongin? Zaten orası aşırı kalabalık oluyor. Seni çağıracak zamanımız yoktu." dedi Jisung. Tamam.
"Tamam demedim bir şey afiyet olsun." dedim ve telefonumu geri açtım. Kulaklığımı takıp dünyanın en iyi şarkısı çukulat kızı dinleyecektim. Bu şarkıyı herkes biliyor olmalıydı. Nasıl bilinmezdi ki? (@uknowtheyr)
Hem, belki beni konuşturmadıkları sürece onlarla konuşmazsam bir şeyin farkına varırlardı.
Ben susunca kimse konuşmadı. Bir saatlik öğle molamızın bitmesine 15 dakika kalmıştı. Resim yapmaya vakit kalmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lovers rock - hyunin
Художественная прозаiçine kapanık, arkadaşlarıyla problemleri olan jeongin, okula yeni gelen hyunjin ile tanışmasıyla hayatında yenilikler yapmaya karar verir - another day - slow update!! | hyunin düz yazı