Podziękowania za przeczytanie (prawie) zakończonej serii

87 4 3
                                    

Moi drodzy czytelnicy!

Z tego miejsca chciałabym Wam Wszystkim bardzo gorąco podziękować za to, że zechcieliście powrócić do historii dzieci Phoebe i Linka, by zgłębić ją raz jeszcze, lecz tym razem całkowicie odmienioną. Myślę, że ta książka wyszła mi zdecydowanie lepiej, niżeli tamta już usunięta, która to powstała nie ukrywam na początku mojej kariery pisarskiej, kiedy to me opowiadania nie były jeszcze najlepszej jakości.

Jak można wywnioskować z tytułu, oficjalnie miał być to już definitywny koniec tejże serii, JEDNAKŻE zapomniałam o pewnej duszyczce można by uznać, że z rodziny Grzmotomocnych, która to jeszcze nie doczekała się swego opowiadania.

Winny córka Ostryga i Cherry także dostanie w serii swoją własną historię, która chronologicznie umiejscowiona będzie po wydarzeniach z opowiadania "Grzmotomocni : Rodzinna Tajemnica." Pozwolę sobie jednak rozpocząć tę książkę od wielkiego zjazdu całej rodziny Grzmotomocnych, na który pomysł zaświtał mi podczas tworzenia ich drzewa genealogicznego. Tworząc go, naszła mnie chęć wrzucenia całego kuzynostwa do jednego rozdziału, a opowiadanie to będzie kutemu doskonałą okazją. Wstępny jej tytuł to:

Grzmotomocni : Zew samotnego Wilka - otaczająca się swym super kuzynostwem Winny czuje, że życie jej samej owiewa niewyobrażalna nuda. Nie ma pojęcia, iż jej szara egzystencja odmieni się na zawsze, gdy w zapomnianym już trzecim ze skrytowickich parków usłyszy ona zew samotnego wilka. (data premiery bliżej nieokreślona)

Opis rzecz jasna jest dopiero wstępny, jednak mam cichą nadzieję, że zaciekawiłam Was nim chociaż trochę. Na tę chwilę będę już się z Wami żegnać. Jeszcze raz bardzo Wam dziękuję, że zechcieliście dać drugą szansę opowiadaniu poświęconemu dzieciom Phoebe i Linka. Do kolejnej książki!

Grzmotomocni : Kronika ZłoczyńcyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz