13

999 161 6
                                    

စက္ကူကိုလုံးချေလိုက်ကာ အခန်းထောင့်နားက အမှိုက်ပုံးထဲ ပစ်ထည့်လိုက်သည်။

"Woo nice''

"နင့်ရဲ့ခြံထဲက ပန်းအိုးတွေက နင်ဝယ်ပြီးထားထားတာတော့ မဖြစ်နိုင်ဘူး''

"Jennie ''

"ပန်းတို့ရဲ့ ရနံ့နဲ့ပေါ့ အလုပ်ဖြစ်လား''

"ကမ္ဘာဟောင်းက ကြွေလွင့်ပြီးသော ကြယ်ပွင့်ကလေးတွေဟာ ကမ္ဘာသစ်မှာ ပန်းပွင့်ကလေးတွေလာဖြစ်တယ်တဲ့။ ငါရှင်သန်နေထိုင်ရာ ကမ္ဘာဆီကို ပန်းပွင့်ကလေးတွေရဲ့ ရနံ့ကိုသယ်ဆောင်ပေးသူဟာ Jennie လေ။ ဒါကတကယ်ရော အလုပ်ဖြစ်ရဲ့လားဆိုတာ ငါ့ကိုယ်ငါတောင်မသေချာဘူး''

"ဘာတွေပြောနေမှန်းလည်းတော့ ငါမသိဘူး။ ဘာလို့ Ashley နဲ့ Jennie ပုံကို တခြမ်းစီ ဆွဲတာလဲ''

"ဘယ်သူ့ကိုပိုပြီးတော့ ရေးဆွဲရမလဲဆိုတာ ဝေခွဲမရလို့။ မျက်နှာ နှစ်ခြမ်းရဲ့ အလယ်မျဥ်းမှာ ငါတွေဝေစွာရပ်နေမိလို့ပဲ။ ငါ Ashley သတ်သေရတဲ့ အကြောင်းအရင်းကိုသိပြီးပြီ Lisa''

"ငါ့ကိုပြောပြချင်လား''

"မပြောပြချင်ဘူး''

"ကောင်းပါတယ်''

"နင်အိမ်ထောင်ဖက်သွားတွေ့တာအဆင်ပြေလား။ အဲ့ဒီအကြောင်းအရာကို ငါအခုမှသတိရတယ်''

"နင်ပြောသလိုပဲ ဟန်ဆောင်စကားတွေအများကြီးပြောခဲ့ရတယ်။ ပထမဆုံးနဲ့နောက်ဆုံးအကြိမ် တွေ့ခြင်းဖြစ်သွားတာပေါ့''

"မချစ်ပဲနဲ့ ဘာကိုမှ မရင်းနှီးတာအကောင်းဆုံးပဲ''

"ဒါပေါ့ ချစ်လာရင်တောင်မှ ကိုယ့်မှာရှိသမျှအရာအားလုံးကို မရင်းနှီးသင့်ဘူး''

"ငါကတော့ အချစ်မရှိတဲ့ဖက်မှာပဲ ကြေးကြီးလောင်းမယ်''

"အရှုံးပေါ်သွားဦးမယ်''

"ဟစ်တလာကပြောတယ် စစ်ပွဲ ဒါမှမဟုတ် အချစ် ရွေးချယ်ရမယ်ဆို စစ်ပွဲကိုပဲ ရွေးတဲ့။ စစ်ပွဲမှာက အသက်ရှင်မလား ဒါမှမဟုတ် သေနိုင်မလား တစ်ခုခုတော့ ရှိနိုင်ပေမဲ့ အချစ်မှာတော့ နှစ်ခုလုံးမရှိနိုင်တော့ဘူး။ အဲ့ဒီလူက သေနေသလား ၊ ရှင်နေသလားတောင် မသိရတော့ဘူးလေ။ ဒါက ဆိုးဆိုးပဲမလား''

𝙊𝙪𝙧 𝙏𝙧𝙞𝙡𝙤𝙜𝙮Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ