Emily elini yavaş bir şekilde havaya doğru kaldırır ve Yeşil Kristalin gücünü kullanır. Etrafında bulunan ağaçları kontrol etmeye başladı. Ağaçların dallarını bir kolu anımsatacak şekle getirdi ve Tana'yı yakalamaya çalıştı. Tana ağaçların yavaş hareketlerinden kolaylıkla kurtulur. Bir-kaç ağacı daha atlattı ve yukarı doğru sıçradı. Tam sıçradığı sırada, Emily sağ elini indirir ve ellerini kavuşturarak, Tana'nın tam altından insan elinin kemiklerini andıran bir ağaç çıkartıp Tana'yı yakalar.
"Ne yapmaya çalışıyorsun? Bıraksana beni!"
"Dostlarıma her ne yaptın bilmiyorum. Fakat, bunun bedelini ödeyeceksin!"
Emily, Tana'yı yakaladığı ağacın onu sertçe sıkmasını sağlar. Baskıyı biraz daha artırırsa, Tana'nın vücudu ortadan ikiye ayrılacaktı.
Tana Emily ile konuşmaya çalışıyordu ama Emily ona cevap vermiyordu. Rachel ve Zelda'ya yaptığı şey yüzünden ona çok sinirliydi.
"Hey, hey! Bana bak, neden bunu konuşarak çözmüyoruz?"
"Neyi konuşacağız?"
Emily, Tana ile göz teması kurmuştu.
"Yakaladım seni!"
Tana, Emily ile göz teması kurarak onu illüzyonu altına alır. Böylelikle, Emily de aynı Zelda ve Rachel gibi, Tana'nın illüzyonuna yakalanırlar. Tana başından beri hiçbirini öldürmemişti. Sadece onları kendi gücünün hakimiyyeti almıştı. Emily de diğerleri gibi illüzyonun altına girdikten sonra, az önce yerden çıkarttığı ağaç üzerindeki bütün hakimiyyetini yitirmişti. Bu sayede Tana kurtulmuştu.
"Aah! Neredeyse ölüyordum. Ucuz kurtuldum. Şimdi bu üçünü alıp sığınağa götürmeliyim. Umarım ağır değilsinizdir."
"Duyamadım?"
"Ha?? Sen nasıl-"
"Nasıl ayakta duruyorum? Yaptığın şey İllüzyon, değil mi?"
"Bunu sen nasıl anladın?"
"Seni iyice gözlemledim. Zelda ve Rachel'i etkisiz hâle getirirken, göz temasını olabildiğince sürdürmeye çalışıyordun. Ayrıca, beni etkin altına aldığını sandığın vakit, "Yakaladım seni!" Diye bir şeyler söylemiştin. Farkındalık sayesinde, senin yeteneğinden kurtuldum."
Aslında farkındalık sayesinde kurtulmamıştı. Bu kısımda yalan söylüyordu. Kendisi bile nasıl kurtulduğunu bilmiyordu. Havalı gözükmek için sonlara doğru yalan söylemişti.
"O zaman saldır! Bana marifetini göster!"
Tana kılıcını sıkıca tutarak Emily'ye doğru hızla koşmaya başladı.
Emily de yerin altından büyük ağaç kökleri çıkartıp Tana'ya doğru savurur.
(Y.N: Örnek çizim)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alvin'in Macerası
Adventure[Bir süreliğine rafa kaldırdım] Kurgusal bir evrende geçen "Alvin'in Macerası" isimli hikayenin, baş karakteri olan Alvin Flores'in başına gelen, bir takım kötü olaylardan sonra, intikam arayışı için yola çıkar. Fakat bu yolda yeni amaçlar edinir, y...