Cheon.

17 2 27
                                    

"O zaman, ne duruyoruz? Daha fazla zaman kaybetmeden, Emily'yi götürelim."

Emily'yi acilen, bi' doktora götürmeli, ayağa kalkabilmesi için gerekli ilaçları almalıydık.

Hiç zaman kaybetmeden, geldiğimiz yerden geri çıkıp, şehrin içine doğru merdivenleri kullanarak indik.

"Endişelenme Emily, seni kurtarmak için elimizden geleni yapacağız! Lütfen, biraz daha dayan..."

Şehre inmiş, etrafta dolaşan insanlara, buralarda bir doktorun olup olmadığını sorup duruyorduk. Gelen-geçen herkes kendi işiyle meşkul olduğu için, bizi itip yollarına devam ediyordular.

"Lanet olsun, yardım-sever hiçkimse yok mu? Emily... Senin bu hâle gelmeni engelleyemediğim için özür dilerim... Seni çok Seviyorum. Bir yolunu mutlaka bulacağım!"

Artık sinirlenmeye başlamıştım. Kos-koca şehirde, bi' doktor bulamamıştık. Daha ne kadar böyle dolanacağız? Zamanımız kısıtlı...

"Yardıma ihtiyacınız var gibi görünüyor."

Herkes, aynı anda kafasını, sese doğru çevirdi.

"Yardıma ihtiyacımız olduğunu nereden anladın?"

"Ah, şu zavallı kızın hâlini görünce, vicdanım el vermedi. Gelip, size yardım etmek istedim. Adım Cheon."

"Sadece isminle, kendini bize tanıtamazsın, tam olarak kimsin sen?"

"Kabalığımı mazur görün. Ben Cheon, dövüş sanatlarında, genç yaşta ustalaşmış, aynı zamanda tıbbi teknikler konusunda da ustalaştım. Bu şehre, dövüş yarışması için uzun bir yoldan geldim."

"Dövüş sanatları ve tıbbi yetenekler demek, hmm-"

"DÖVÜŞ YARIŞMASI MI?"

Diye, Rajin heyecanlı bir şekilde bağırdı.

"Evet, dövüş yarışması. Hem İmparatorluğun, hem de, diğer krallıklardan yarışmaya katılmak için bir sürü yetenekli insan geliyor. Sizi de beklerim."

"Şuan yarışmadan daha önemli şeylerimiz var."

"Görüyorum, o kıza yardım edersem, yarışmaya benimle birlikte katılır mısınız?"

"Eğer, Emily iyi olacaksa, ben varım."

"Bunu duyduğuma sevindim! O zaman, Emily'ye bi' bakabilir miyim? Tam olarak neyi iyileştireceğimi bilmesem, hiçbir şey yapamam."

"Peki."

Cheon, Emily'nin durumunu inceleyip, hızlıca ne olduğunu öğrendi.

"Gördüğüm kadarıyla, içine sızan az miktarda yabancı Enerji yüzünden tüm dengesi çökmüş. Enerjiden sadece kalıntılar kalmasına rağmen, oldukça ağır olmalı. Doğal enerjisi tamamen tükenmiş. Hayati bir tehlikesi yok. Sadece dinlenmeyle de, çözülecek iş değil. Bazı Enerji yollarını kapatıp, direkt kalbe yönlendirmem gerekecek. Sizin Enerji kullanıcısı olduğunu sezdim, saklamanıza gerek yok. Aranızdan biri, bi' miktar Doğal enerjiyi kıza aktarabilir mi?"

"Pekâlâ, sorularımı sonraya saklayacağım. Şimdi önceliğimiz Emily."

Emily'nin kalbinin üzerine elimi tutup, Doğal enerjimin bi' kısmını, ona aktardım.

Elimi çeker-çekmez, Cheon, Emily'nin Enerji yollarını geçici olarak kesmek için, işaret parmağında doğal enerjiyi yoğunlaştırıp, bir iğne gibi kullandı. Dokunmadan, Enerjisiyle temas ederek hızlıca bitirdi.

"Hallettim! Şimdi tek yapmamız gereken şey, dinlenebileceği bir yer bulmak."

Aradan, neredeyse yarım saat geçti. Bir bar sahibinin odalarını kiraya verdiğini öğrendik. Odalardan birini, Emily için kiraladık.

Alvin'in MacerasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin