Her zaman seninleyim.

27 6 40
                                    

Etrafa tuzakları hazırladıktan sonra, Mağaranın girişinin üstüne kayaları tutması için dandik bir iskele yaptık. Gelirken halat almıştık. Bu halatı dandik iskelemizin sabit durması için iyice sert bağladık. İskeleyi yerleştirip üzerine kayaları koyduk.

"Şimdi geriye sadece beklemek kaldı."

Rajin yanıma yaklaştı ve kulağıma fısıldadı.

"Acaba bana yaptığın gibi, hepimizi güçlendirir misin? O adamlara karşı hayatta kalamazlar yoksa..."

"Hmm... Haklısın, biraz Enerji toplayıp hepinize dağıtacağım."

"Enerji?"

"Rajin bak, her şeyi daha sonra anlatacağım."

"Heh, Tamamdır. Bu arada..."

"Efendim?"

"Bu şekilde sana ayak bağı oluyoruz sanırım. Fakat, buradan sağ çıkabilirsek, daha fazla güçleneceğim!"

"Ayak bağı falan olmuyorsunuz. Buradan sağ çıkalım sizinle konuşacaklarım var."

"Tamamdır, ben gözcülük yapacağım."

"Pekâlâ!"

Ben bir kenara geçtim ve bağdaş kurarak oturup, meditasyon yapmaya başladım. Oldukça fazla Doğal enerji toplamam gerekiyordu. Başladım yavaştan etrafımda bulunan Doğal enerji parçacıklarını içime çekmeye.
Bu işi kolaylıkla yapar olmuştum. Emily'yi kurtardıktan sonra diğerlerine de öğreteceğim.

Şuan çok daha güçlüyüm. Çünkü, Babamın kullandığı ve Fujiro ile eşit güce sahip olan Beyaz Kristalin gücüne eriştim. Onun dumanına karşı koyabilecek tek şey, benim rüzgarım. Bu gücü geliştireceğim...

[ 30 dakika sonra... ]

Yeterince Doğal enerji topladığımı düşünüyorum. Ayağa kalktım ve diğerlerinin yanına gittim.
Sırasıyla hepsine, topladığım Doğal enerjiyi aktardım.

"Alvin, omuzumuza ne için dokundun?"

"Lance, etimi kemiğimi yiyeceksiniz değil mi? Tamam anlatıyorum, iyi dinleyin."

Şimdi, hepsine enerjinin ne olduğunu anlatmaya başladım.

"Buna Doğal enerji deniyor. 4 enerji türünden en yaygın olanıdır. Doğal enerji, ormanlarda ya da bitkilerin olduğu herhangi bir yerde olabilir. Bitkiler ne kadar büyük ve fazlaysa, o kadar büyük miktarda Doğal enerji bulunur. Doğal enerji öyle 1 günde öğrenebileceğiniz bir şey değil. Bunun için aylarınızı vermeniz bile gerekebilir. Potansiyeliniz ne kadar yüksekse, o kadar çabuk kavrarsınız. Doğal enerji, hücre yenileme hızını artırmakla birlikte, belirli bir miktarda olursa hayat verebilir. Fiziksel güç acısından da büyük artış göstermenizi sağlar. Hücre yenilemeyi hızlandırmasına rağmen, hızlı yaşlanmanızı da engeller. Hayat verebiliyor evet. Fakat, bu insanlar üzerinde geçerli değil. İnsanlarda bulunan Ruhani enerji/Ruhsal enerji, Doğal enerjiye ters olduğu için hayat veremiyor. Ruhsal enerjiyi de kısaca açıklayayım. Ruhsal enerji, hepimizde bulunan bir enerji türüdür. Bizin Ruhumuzun enerjisi Doğal enerjiden birkaç kat daha güçlü olduğunu düşünüyorum. Benim de kullandığım Kristal enerjilerine gelecek olursak, Renklerime göre güçleri değişiyor. Ben Beyaz Kristalin enerjisine sahibim. Beyaz kristal Rüzgarı temsil ediyor. Fujiro, Siyah kristale sahip. Siyah Kristal Dumanı temsil ediyor. Detaya inmeyeceğim. Dördüncü ve son Enerji türü, Karanlık enerji. En tehlikeli enerji türü olarak biliniyor. Kullanan birisini henüz görmedim. Kristal enerjilerinde şunu farkettim, Enerjiyi içinize çektiğiniz gibi kullanabiliyorsunuz. Evet! Enerjinin artık ne olduğunu biliyorsunuz."

Alvin'in MacerasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin