Bu yaşlı adam kimdi? Bunları nereden biliyordu? Ne kadar yaşlı olabilir ki? Shiroyama Kronth kim? Klanlar mı hayatımda Klanlara dair hiçbir şey işitmedim!
Gibi sorular kafamın içinde yuva kurmuştu! Bunca zaman atalarımızdan bi-haber yaşadık, bizden kat-kat güçlü atalarımız...
Yaşlı adam "Fakat" dedi ve öylece kaldı. Ne kıpırdıyor, ne ses çıkartıyordu!
"Hey, hey, hey! Sen iyi misin? Hey yaşlı bunak!"
Diye Rajin, Shi'yi kendine getirmeye çalışıyordu. Fakat tek bir tepki dâhi yoktu.
"ÖLMÜŞ!"
Diye bağırdı Rajin. "Uyuyorda olabilir ne biliyim." Diye ekledi.
"Nabzı atmıyor, yaşlılıktan ölmüş. Bunca zamandır burada bizim gelmemizi bekliyordu. Sözünü bitiremeden ölmesi çok üzücü..."
Dedi Mike, yüzü asık bir ifade ile.
"Pekâlâ, sakinleşin. Öğrenmemiz gereken şey, Shiroyama Kronth'un kim olduğu. Onu tanırsak Klanlarla bağlantısı olduğu için daha detaylı bilgi öğrenebiliriz."
Dedim yüksek sesle. Herkesin dikkatini üzerime çektiğimden emindim.
"Alvin! Gelip şuna bakman gerekiyor!"
Dedi Kızlar, kora bir şekilde. Seslerine bakacak olursak, önemli bir şey!
"Bir tünel! Bu- Bu o evdeki ile aynı! Mike, hatırladın mı?"
"Zamanında pek umursamamıştım, fakat bu... Yaşlı bunağın dediği doğru olabilir mi? Kaderin önemli parçaları olabilir miyiz?"
Diye sordu Mike, doğrudan bana bakarak.
"O kitabı bulduğum gün..."
[ 4 yıl önce... ]
"Evet bu o ev, rüyamdaki ev. Kitap orada olmalı."
Dedim ve eve sızıp evin içinde geri-geri yürüdüm. Aynı rüyamda olduğu gibi yanlışlıkla Kol'u buldum ve kapıyı açmıştım.
Altın işlemeli kırmızı kapı, üzerinde bilinmeyen bir dilde yazılar yazıyordu.
Karanlık merdivenlerin sonunu aydınlatan o koridor. Hiç bitmeyecekmiş gibi duran, fakat hiçte öyle olmayan bir koridordu.
Yolun sonunda 2 farklı yol, rüyamı izliyerek sağdan devam ettim. Tabeladaki yazıya kadar ayıydı.
Yolun sonu bir kapıyal birlikte sona eriyordu. Tıpkı üstteki gizli kapı gibi, altın işlemeli idi.
Kapıyı yavaş ve usluca açıp içeriye bir göz gezdirdim. Sessiz-sakin idi.
"İşte orada! Lanet olası kitap, seni alıp kaçsam yeterli!"
Dedim ve kitap görüş menzilime geçer-geçmez kaptın ve var gücümle kaçtım.
O gece, o gece o kitabı alıp okumasaydım. Önceden yazılmış kaderimden bi-haber yaşayıp gidecektim.
İlk kurtarıcının reenkarnasyonu olmam. Bu inandırıcı değildi, çünkü reenkarnasyon olsaydım, William'ın ta kendisi olurdum.
Ben Alvin Flores'im, kendi benliğim ve ruhum var. Kendi hayallerim var, tamamiyle başka biriyim.
Neden bu kader bana dayatıldı? Tüm dünyanın ağırlığı, bir anda üzerime yük bindi.
Neden herkesin hayatı benim ellerime verildi? Bu çok zahmetli ve hataya yeri yok!
Ailesini bile koruyamayan bir çocuğa böyle bir sorumluluk yüklemek, canice!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alvin'in Macerası
Adventure[Bir süreliğine rafa kaldırdım] Kurgusal bir evrende geçen "Alvin'in Macerası" isimli hikayenin, baş karakteri olan Alvin Flores'in başına gelen, bir takım kötü olaylardan sonra, intikam arayışı için yola çıkar. Fakat bu yolda yeni amaçlar edinir, y...