Az egyetem első hetei mindenki számára könnyű és gond nélküli. Mindaddig amíg be nem lépsz egy klikkbe; sulin belüli csoport egyikébe, melyben nem csak megtalálhatod önmagad és azokat az embereket akikkel azonos a gondolkodásotok, stílusotok vagy egyebek, hanem egyfajta ranglétrán be leszel osztva, amit Lauren kifejezetten utált. Szerinte jobb lenne ha csak minden csoport ellene a maga dolgával. Feleslegesnek tartotta a klikkek közötti veszekedést és verekedéseket, mind ezt csak azért hogy feljebb kerüljön az egyik csapat a táblán; azaz a ranglistán. Az iskola diákjai a legfontosabbnak tartják, azt az egy négyzetméter átmérőjű fekete táblát amely a kaotikus folyosó végén található, ami mellett az iskolai kalendáriumok vannak felfüggesztve, inkább sport kupák vagy tanulmányi díjak és fotók hevertek bennük.
Amint Lauren belépett a folyosóra, szempárok sokaságát érezte teste egész felületén. Fekete réteges hullámos haja, hátközépig ért, ezzel kiemelve karcsú nyakát. Dús szemöldöke alatt, smaragdzöld színű szemével pásztázta a diákok tengerét. A lány százhetven centit felérve, karcsú testével és finom idomaival nőies, mégis maszkulin megjelenésével diákok ezreit csábította el. Megnyalta tellt ajkait és hajába túrta ujjait, majd ráharapott alsó ajkára és a lányok körülötte, összesúgtak. A zöld szemű lány volt a fekete bőrkabátosok legvonzóbb tagja. A kígyók királynője. Sokan így nevezték, de a csoport hivatalosan még nem választotta meg, mert a kígyók fejedelme Sean Martin volt a mérges csörgőkígyó, aki valamilyen okból kifolyólag nem engedte ezt a választást.
Lauren végül szekrényéhez érve erősen nekidőlt vállával, hogy kioldja a lakatot behorpadt, kopott fém szekrényéből és kivegye egyetlen füzetét melyet még az előző félév végén hagyott ott egy fekete táskában, gondolva a következő tanévre. Fekete kabátját dereka köré kötött, mert a hőmérséklet a benti folyosón szinte a kétszeresére nőtt. A ruhadarab igazi motoros bőrdzseki, amibe egy "S" betű volt belekarcolva, bal felkarjánál. Fekete szakadt farmerja és ütött kopott acélbetétes bakancsa éppen passzolt a vele együtt felvett fekete kissé szakadt Metallica pólójához. Mikor kivette dolgait és becsukta szekrénye ajtaját, a másik oldalon Ariana Grande, világosbarna szemével találkozott aki kedvesen és szelíden nézett rá. Kiengedett fehér hajának egy tincse volt kezei közt és mosolyogva végignézett a másik lányon.
-Milyen volt a szünet Lau?
Kérdezte kedves, lágy hangon és a zöld szemű lány meglepődötten felhúzta egyik szemöldökét, gyanakodva Ariana hátsó szándékára. A szőke hajú lány volt a fehér tigrisek hercegnője vagyis pontosan a fekete kígyók ellentéte. A tigrisek nem voltak balhésak, inkább a békét keresték, amit Lauren nagyon tisztelt bennük. Viszont a fekete hajú lány a tavalyi év óta tartogatott titka miatt, már más volt a szemében ez a baráti viszony.
-Volt egy pár nehéz hetem, de viszonylag jól.
Válaszolta és bal kezével Ariana felé támaszkodott, hogy a következő beszélgetés ne kerüljön nagyon a nyilvánosság számára. A kisebbik lány alig érte fel a százötven centimétert, míg Laurennel egy bő húsz centis különbség miatt Ariananak fel kellett néznie a hófehér bőrű lányra, miközben neki dőlt valami ismeretlen diák szekrényének.
-Nézd...
Kezdte Ariana és lenézett Lauren pólójára, továbbra is ujjai köré tekergetve haját.
-Tartok egy bulit a házamban ma este. Szüleim nem lesznek otthon, de tudnak róla. Gondoltam meghívlak rá.
Nézett vissza szemei közé, ártatlan arccal és várta, hogy folytatás nélkül igent mondjon, de Lauren tudta, hogy lesz valami csavar Ariana szándékaiban.
-Szeretném ha ott lennél. Csak te.
Folytatta és a magasabb lány már tudta is miről lenne szó.
-Miért? Baj van a kígyókkal? Ők miért nem jönnek?
YOU ARE READING
Fekete kígyó (Camren)
FanfictionLauren Jauregui a Fekete Kígyók tagjaként, utálta az egyetemen belül történő klikkesedés versenyét. Egy másik klikkből lévő lány azonban felkeltette az érdeklődését. Camila felajánlva segítségét különböző megpróbáltatásokon mennek keresztül, harcolv...