Tizedik fejezet: Sebek

106 12 0
                                    

(Ehez a fejezethez egy kis illusztrációt is készítettem nektek. Enjoy the story!)

Ally és Dinah nemsokára csatlakoztak és beültek a nappaliba, ahol egy hatalmas tv és kényelmes kanapék helyezkedtek el. Lauren leült a fiatalabb lány mellé, karját a válla köré rakva, miközben a másik két lány a bal oldalon helyezkedtek el a kanapé "L" alakú sarkában.

-Mielőtt megszólalnál...

Kezdte el a legmagasabb lány.

-Mila, ti együtt...?

Kérdezte bizonytalanul ujjaival kettejük közé intve.

-Ami azt illeti...

Szólalt meg Camila és Lauren mellé bújt, akinek izmos karja, védelmezően karolta át. Kicsi kezét a magasabb lány hasára tette és mosolyogva nézett a lányokra. Ally szája elé kapta mindkét kezét, meglepődött mosolyát eltakarva, míg Dinah és Lauren szinte ugyan olyan elégedett mosollyal néztek Camilára..

-Ó istenem!

kapta szája elé kezét Ally és boldogsága határtalan volt.

-Egyébként, még csak alakulóban vagyunk.

Mondta véglegesen és a zöld szemű lány egy fél mosolyt villantott ajkain.

-Oké Cami akkor is! Részleteket!

-Később mindenre sor kerül.

Csitította és keze lecsúszott Lauren combjára, aki széles terpeszben ült, mint mindig ami lehetővé tette a másik lány számára, hogy akarata ellenére is simogassa.

-Az jutott eszembe, a tábla megszüntetéséről, mi lenne ha szólnánk a tanároknak?

-Legjobb tudomásom szerint, az iskola titokban támogatja ezt az ötletet. Nem akarják, hogy megtudák más iskolák ezt a bent folyó folyamatos harcot a diákok közt.

Válaszolta Ally.

-Megpróbálhatnánk beszélni velük. Nem veszítünk semmit, ha megpróbáljuk.

Javasolta Lauren.

-Kell egy "B" terv, arra az esetre, ha a tanárok nem befolyásolhatóak.

Mondta Dinah, közelebb hajolva a lányokhoz, mintha egy kis kupak tanács lenne.

-Ha a tanárokkal nem érhetünk el semmit, a diákoknál kell továbbra is elérnünk azt, hogy a tábla rossz oldalát lássák.

Osztotta meg most alakuló tervét Lauren.

-Mi van ha ez nem sikerül?

Kérdezte Camila és Lauren előrehajolt, hogy karjait combjára tegye, nyomatékosítva mondanivalóját, miközben a mellette ülő latina törökülésbe ült.

-El kell érnünk, hogy valamelyikünk legyen a tábla legtetején, hogy aztán onnan irányíthassuk őket.

Osztotta meg tervét, majd körülnézett és látta, mindenki bólogatott.

-Ha ez nem sikerül, akkor meg kell szereznünk Normani kegyeit.

Összeszorította száját, visszagondolva arra, a magas barna lány, mennyire nem kedveli Laurent.

-Normani és én közösen jártunk pompom órákra. Jóban voltunk, amíg ez el nem kezdődött.

-Akkor Dinah, te talán megpróbálhatnál beszélni vele.

Javasolta Camila.

-Normani, nagyon félti az első helyet, barátkozz meg vele ismét, hogy lássa nem a helyére pályázol.

Fekete kígyó (Camren)Where stories live. Discover now