Hatodik fejezet: Pizza?

160 14 0
                                    

Másnap reggel Camila, Lauren mellett találta magát egy idegen helyen, az autójában és nagyon meglepődött, hogyan is kerülhetett ide. Mikor realizállta, hogy mellette Lauren alszik, hirtelen minden gondja elszállt és nyugodt lett. Végignézett a magasabb lány arcán részletesen, hiszen itt most lehetősége volt, minden apró részletét memorizálnia az arcának. Lauren dús fekete szempillái pihentek szemén és orr piercingje csillogott a reggeli napfelkeltében, amelynek sugarait fekete haja engedett át magán. Keze Camila combján hevert, amitől Camila szíve gyorsabban kezdett verni. Óvatosan megérintette a kezén lévő gyűrűket, majd simogatni kezdte hófehér kezét, amire Lauren felkelt, de nem szólalt meg. Szeretettel töltötte el, hogy látja Camilát, amint kezével játszik. percek múlva, Lauren elkezdte simogatni combját, amitől Camila mosolygott és szó nélkül Lauren szemeibe nézett, amelybe bele sütött a nap és szemei világoszöldek voltak.

-Jó reggelt.

Szólalt meg végül Lauren rekedtes hangon, amitől Camila gyomra összerándult.

-J-jó reggelt.

Lauren egy kis idő mulva megtörve a köztük lévő kellemes szemkontaktust, nyújtózkodott, majd elővett a kesztyűtartóból egy poharat és két fogkefét amit Camila felé nyújtott.

-Te ezt nevezed fogmosásnak?

Lauren nevetett, és Camila kezébe adta az egyik fogkefét. Kiszállt az autóból kicsit megmozgatta magát, majd kinyitotta az ajtót a kisebb lánynak és Camila is kiszállt. Kellemes nyári idő volt, nem volt lohasztó meleg, de hideg se volt. Az ég gyönyörű narancssárga színekben pompázott és a kilátás, ahol éppen voltak, lelátott a tengerre. Nem voltak magasan, de szinte belátták az egész nyílt vizet. Lauren kivett a csomagtartóból egy palack vizet és öntött a pohárba.

-Egy kérdés...

Szólalt meg a barna szemű lány, kételkedve nézve a viszonylag tiszta fogkefét.

-Ezt a fogkefét sokan használták?

Kérdezte és Lauren elgondolkodott, vajon mivel is üsse le a magas labdát, amit Camila dobott fel.

-Ha bunkó lennék, azt kérdezném, ki nem használta?

Nevetett majd folytatta.

-De mivel veled nem vagyok, esetleg megfelelő az a válasz, hogy csak az én számban járt?

Kérdezte és a poharat felé nyújtotta. Camila elpirúlt arcal nézett a fogkrémes fogkefére, majd lassan bevette a szájába és elkezdte a fogmosást. Lauren is ezt tette, bár némi nevetés hagyta el száját. Mikor végeztek, a magasabb lány levette pólóját és a kisebb lány kezébe nyomta, miután megtörölte száját. A kisebb lány akarata ellenére is végignézett a fekete hajú lány testén, akinek testét sebhelyek borították. Camila meg akarta érinteni őket és megkérdezni mi történt, de inkább nem tette, úgy gondolta ennek még nincs itt az ideje.

-Használd törölközőnek. Majd hétvégén kimosom.

Mondta és Camila úgy tett.

-Várj, most milyen nap van?

-Öhm... Csütörtök? Azt hiszem?

Gondolkodott el a zöld szemű lány, aki most már tiszta fehér pólót húzott magára.

-Nem kellene órán lennünk?

Kérdezte Camila és Lauren megvonta a vállát, egy enyhe hümmögéssel, miközben felnyitotta a csomagtartót.

-Az mi?

Érdeklődött Camila.

-Reggeli.

Válaszolta Lauren és mielőtt beleharapott volna, Camila kivette a kezéből és visszatette a dobozba.

Fekete kígyó (Camren)Where stories live. Discover now