Harmadik fejezet: A titok

140 11 0
                                    

-Lauren én...

Fordult meg Camila és megfogta az idősebb lány fájó arcát, majd egy váratlan zajra lettek figyelmesek.

-Lauren minden rend...

Lépett be az ajtón Ariana, de mondatát megszakította a látvány. A két lány eltávolodott egymástól és a sápadtabb bőrű lány zavarában elkezdte vakarni a nyakát.

-Ari én... jobb ha megyek.

Dobta a csap szélére a vizes törölközőt Camila és kiment az ajtón.

-Hülyeség volt ezt tennem.

Mondta Ariana.

-Francba!

Átkozta magát halkan Camila, majd bepattant narancssárga luxus autójába, amit a ház előtt hagyott, nem törődve a parkolási szabálytalansággal amit okozott. Egy pár sarokkal arrébb lakott, szintén a gazdag negyedbe, méghozzá a legnagyobb házban. Amikor hazaérkezett besietett és próbált feltűnésmentesen bejutni a szobájába.

-Mia! Milyen volt a parti?

Szólalt meg az étkezőből Camila anyja, Sinu.

-Egész jó volt.

Válaszolta zavartan és próbált tovább sétálni a szobája felé.

-Ne olyan gyorsan Cami. Hallottam a kígyók egy kisebb bunyót rendeztek.

-Anya ez nem...

Lépett be az ajtón anyjához fejét rázva, de anyja félbevágta mondatát.

-Sean kezdte az egészet. Ez igaz, vagy csak a Jauregui lányt védték?

Camila összeráncolta szemöldökét és végigfutott az egész este a fejében.

-Lauren semmiről nem tehet. Sean kezdte.

-Neked nem esett bajod ugye?

Kérdezte és miközben anyja levette olvasó szemüvegét, ő Lauren vérét próbálta levakarni kezéről gyorsan, háta mögött. Végül anyja Sinu felállt, hogy megfogja lánya karjait, felmérve nem esett semmi baja lányának.

-Jól vagyok.

Mondta Camila közömbösen.

-Mia ha bármi baj történne...

-Anya... nem történne.

Ismerte be anyjának és elhúzta karjait Sinu fogásából. Anyja bólintott és visszaült az asztalhoz, ami ideiglenes dolgozószobájának minősült. Camila egy másodpercig nézte még anyját, majd felment a szobájába. Gyanúsnak tartotta, hogy anyja tudott a dologrol, de nem gondolta túl a dolgot. Mikor felért a szobájába, leült az ágyára, majd fejét kezei közé rakta. Tudta, hogy szülei annak idején rossz vállalattal kezdtek ki és Lauren szülei hirtelen igen nagy anyagi veszteséghez jutottak, amit Lauren apja Mike nem nézte jó szemmel és saját kezűleg gondoskodott a dolgokról. Camila aznap nem volt otthon, de a szülei elmondása szerint, a zöld szemű lány szörnyű dolgokat mondott anyjának. Ezért se szerették volna, hogy a tavalyi év óta bármilyen kapcsolata legyen Laurennel, amit Camila nehezes viselt, tudva hogy anyjának sose beszélhet arról, hogy mennyire tetszik neki Lauren.

Másnap az egyetemen, Lauren egész nap frusztrált és ingerült volt. A Baseball pálya lelátóján ült és a tegnap történteket vitatta meg magában. Sok kérdés merült fel benne, Arianával és Camilával kapcsolatban. Gondolatait megzavarta, mikor egy ismerős alakot látott maga mellé ülni.

-Szia.

Köszöntötte Ariana. Lauren rámosolygott üdvözlés képpen és figyelte, ahogy válláról leveszi a táskáját.

Fekete kígyó (Camren)Onde histórias criam vida. Descubra agora