Huszadik fejezet: Bírod?

92 8 0
                                    

[AS]

Másnap reggel Lauren egy vékony takaróval testén ébredt fel az ágyban egyedül. Nemsokára hallotta valaki belép az ajtón és álmos szemekkel nézett a hang irányába.

-Jóreggelt Lolo.

Köszöntötte kedves mosollyal és az idősebb lánynak átnyújtott egy csésze kávét.

-Köszönöm Camz.

Köszönte meg mosolyogva rekedt hangon, amitől a kisebb lány lába beleremegett ezért kissé kilöttyintette a kávét az ágyra.

-Basszameg.

Átkozta magát Camila és gyorsan megsimította a részt, ahol most a kávéfolt égtelenkedett.

-Minden rendben?

Kérdezte Lauren és felállt, hogy mellé tudjon ülni az alacsonyabb lány.

-Persze.

Válaszolta és leülve beleivott a kávéjába, majd egy forró csókot nyomott az idősebb lány ajkaira.

-Mikor kezdődik a második próba?

Érdeklődött Camila és Lauren telefonjára nézett.

-Kilenc órakor este.

Mondta és minden erejét összeszedte, hogy erősnek tűnjön. A nap kellemesen telt el a két lány számára, az egyetemi órákon. Egymás mellett ültek és Lauren segített a kisebb lánynak nyelvtan órán fogalmazni, a következő beadandójához.

Mikor eljött az idő, Lauren és Camila a pontos időpontba betoppantak és Sean ismét jókedvűen fogadta őket.

-Lám-lám, a kedvenc párosom!

Köszöntötte őket, ezzel felidézve Laurennek a nemrég történteket, mikor Lucyval lépett be.

-Kész vagy? Már szomjazik a májam!

Folytatta körbenyalva ajkait, amire Lauren elmosolyodott, tudva előnyét. Eközben Tom, a pultos mellett állt és miközben a pultos elfordult, kicserélte Lauren bontatlan italát, mely a párbajhoz kellett, egy erősebb italra, ugyanolyan üvegben. Lucy a háttérből látva a jelenetet összeráncolta szemöldökét, majd egy kis nevetést adott ki ajkain, tudva az idősebb lány bírni fogja még azt is. Camila helyet foglalt közel Lauren mellé miközben Malone mögé állt.

-Laurennek nyert ügye van.

Közölte Malone, miközben beleszívott cigijébe. Camila valahogy mégis aggódott.

-Ne aggódj, ez hasonló mint Lauren játéka csak kicsit több piával!

Vigasztalta a kisebb lányt, aki félig mosolygott.

-A szabályokat tudjátok. Hét kör, körönként tíz felessel!

Ismertette a szabályokat Tom és a csapos kiöntötte, mind a száznegyven felest.

-Fejenként hetven feles és aki hamarabb végez, az nyer!

Jelentette kis és a tömeg sziszegett.

-Az nagyon sok. Három liter nem?

Kérdezte Camila Malonetól aki bólogatott.

-Azt túl se élik!

Aggodalmaskodott a kisebb lány és figyelte Laurent ahogy a pultnak dőlt.

-A feladat lényegében az, hogy hogy a három liter vodkát lent tudják tartani, miközben mindenki a hasukba üt.

-És ez mégis mire jó?

Fekete kígyó (Camren)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang