Nyolcadik fejezet: Tűzzel játszani

144 14 0
                                    

Másnap reggel, Lauren baseball edzéssel kezdte a napot csapatával. Kora reggel volt. A nap körül lévő rózsaszín pirkadat, megegyezett gondolataival Camila körül. Csak a csók járt az eszében, de ennek ellenére megpróbálta teljes figyelmét a játékra fordítani, nehogy valamilyen baleset történjen figyelmetlensége miatt.

-Francba!

Kiáltotta Lauren, mikor érezte a kemény labda ütközött feje hátsó részéhez.

-Jauregui! Megtudhatnám mi van veled?

Kérdezte az edző és Lauren megrázta fejét, majd megfogta az ütőt és a dobóra fordította tekintetét. Mikor felvette az ütő testtartását és a labdára nézett, látta szeme sarkából Camila ül a lelátón és kezében egy kis könyvel néha rá-rá nézett, ezért a zöld szemű lány mosolygott. Edzés végén a zöld szemű lány a jól megszokott vízmennyiséget vitte be szervezetébe, amikor ismerős alakot pillantott meg.

-Szia Laur!

Köszöntötte a kisebb lány a kerítés túloldalán és Lauren mosolyogva rakta el üvegét.

-Szia Camz.

Mosolyodott el bájosan, majd megfogta a kerítést, mint a határt mely most elválasztotta a két lányt. A magasabb lány széles mosolyát próbálta elrejteni arcáról és fehér fogaival ráharapott alsó ajkára.

-Sose láttalak még ilyen boldognak.

Mosolygott Camila és kezeit összerakta háta mögött, miközben próbálta elrejteni mosolyát és ezzel teljes képet mutatva alakjáról, amit Lauren azonnal szemügyre vett. A kisebb lányon fekete szokta volt és egy bő pulóver, furcsa mintákkal. A haja egy kis zsemlébe volt felkötve, arcán egyszerű sminkel, de a fekete hajú lány figyelme a latina csupasz lábára terelődött, mikor realizálta milyen rövid szoknya is van rajta. Camila végűl elkezdett sétálni a kerítés mentén, amit Lauren azonnal követett.

-Gondolkoztam tegnap este.

Szólalt meg végül.

-Azon, hogy talán suliba nem kéne...

Folytatta és a kerítés végéhez érve most már Lauren kezei közé vehette a kisebb lány derekát, közelebb húzva magához, miközben a fiatalabb lány csalódottan nézett rá.

-Camz...

Próbált mondatába vágni Lauren, de a latina folytatta.

-Legalábbis addig, ameddig nem tisztázódik a helyzet mindenki közt.

-Ezt hogy érted?

Kérdezte a zöld szemű lány és Camila kezeit arcára rakta.

-A folyosókon nagyobb a feszültség, mint gondolod. Normani tönkre akar tenni téged a kis beszólásod után. Sean és Melissa ki tudja mire készül, plusz Ariana és Billie...

Közölte és Lauren egyetértően bólintott. Tényleg nem most volt az ideje annak, hogy a köztük lévő rózsaszín felhőket terelgessék. A magasabb lány nagyot sóhajtott és gondolkodva nézett továbbra is rá.

-Most menj és fürödj le, majd ezt még megbeszéljük Dinahval és Allyval.

Mondta és egy rövid csókot nyomott ajkaira. Mikor elhúzódott Lauren boldogsága a csók által, arcán feddhetetlen volt. Egy másodperc múlva a barna szemű lány már búcsút intett és sietett az előbb említett lányokhoz. Dinah, Ally és jómaga a könyvtárban voltak és várták Laurent, hogy elkezdhessék a beszélgetést. Dinah a sorok közt nézegette a milliónyi könyvet, melyet a suli könyvtára biztosított, miközben Ally és Camila beszélgettek szokásos lányos dolgaikról. A két lány sose beszélgetett azelőtt, hogy a zöld szemű lány össze nem hívta volna őket, szóval mindannyian hálásak lehettek neki, hogy most egy új barátság vette kezdetét életükben. Pár perc múlva Lauren szinte beesett az ajtón, amire mindhárman egyből odanézett. Bakancsa másik felét próbálta szökdécselve felhúzni lábára, majd elégedetten csípőre tett kézzel megállt a lányok előtt miközben táskája válláról éppen, hogy majdnem leesett.

Fekete kígyó (Camren)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon