[as]
Másnap reggel Lauren az ajtóban állt és anyukáját ölelte, akiknek sajnos vissza kellett menniük, hiszen az élet nem áll le.
-Nagyon vigyázz magadra! Ha bármi van szólj! Megpróbálunk minél többször meglátogatni, ahogy csak tudunk, de nekik még suli van, ahogy neked is!
Magyarázta anyukája.
-Nagyon szeretlek Lauren!
-Én is szeretlek anya!
Ölelte meg, majd elhúzódtak. Miközben a zöld szemű lány megölelte testvéreti Camila, Clara előtt állt.
-Vigyázz rá kérlek! Tudom néha nem könnyű vele, de hatalmas szíve van!
Jelentette ki, majd megölelte.
-Vigyázni fogok rá, de ti is magatokra!
Mondta Camila, majd elbúcsúzott tőlük. Mikor autóba szálltak, Lauren átkarolta jobb kezével a lány derekát és integettek, amíg látták őket.
Mikor bementek, a latina összeszedte a reggeli maradványait és elkezdett mosogatni.-Nemsokára órám lesz. Még van egy óránk, addig ki kellene mosnom a ruháimat.
Jelentette ki Lauren, majd nagyot sóhajtott.
-Rendben, én elmosogatok. Kell segítség?
-Hm...
Gondolkodott el a fekete hajú lány.
-N-nem. Biztos nem olyan nehéz.
-Mostál valaha is mosógéppel?
-Mikor az autómban éltem, folyton mosodákba jártam, hogy kimossam a ruháim.
Magyarázta Lauren.
-Volt, hogy éjfélkor ott ültem egy mosógép tetején, egy szál fehérneműben és a kabátomban.
Mosolyodott el, felidézve a számára kedves emlékeket.
-Akkor biztos tudod, hogy kell.
-Nem igazán. A hölgy, aki takarította a helyet, mindig segített nekem mosni, de a fenébe is! Mindig elfelejtettem...
Mesélte és csalódottan ajkába harapott, miközben nézte Camilát, aki törölgette az edényeket.
-Mondjuk, nem mintha én többet tudnék, hiszen nekem Miss Angelica mossa a ruháim... de ne aggódj, azért nekem ragadt meg pár dolog, mikor magyarázott.
Mondta Camila, miközben a mosogató előtt állva, törölgette a tányérokat. Lauren mindeközben, csípőre tett kezekkel bambult a grillező felé, ahol tegnap este családjával grilleztek. Csalódott volt, hogy el kellett menniük, viszont megértette hogy anyukája nem hiányozhat a munkából, ahogy testvérei sem az iskolából. Odament a kisebb lányhoz és átkarolta hátulról derekát, majd egy nagy csókot nyomott arcára. A kisebb lány mosolyogva pakolgatta a tányérokat, miközben fejét Lauren vállára hajtotta. Mikor kész lett megfordult és megcsókolta ajkait, majd így szólt.
-Gyere, próbáljunk meg mosni!
Bíztatta mosolyogva, majd felmentek és Lauren elővette táskájából, a még ki nem pakolt holmiait és egy kosárba rakta, amit a fürdőszobába vitt, a fiatalabb lány után.
-Szóval, van itt három rekesz.
Nyitotta ki a mosógép egyetlen fiókját, miközben Lauren bepakolt a dobba.
-A bal oldali, mindíg a mosószeré, ez esetben a fehér mosószert használjuk, mert a ruháid fehérek.
Magyarázta és a kupakba öntött, a fehér szerből.
ESTÁS LEYENDO
Fekete kígyó (Camren)
FanficLauren Jauregui a Fekete Kígyók tagjaként, utálta az egyetemen belül történő klikkesedés versenyét. Egy másik klikkből lévő lány azonban felkeltette az érdeklődését. Camila felajánlva segítségét különböző megpróbáltatásokon mennek keresztül, harcolv...