Tizenkettedik fejezet: Küzdeni a trónért

86 12 0
                                    


-Az én hibám.

Suttogta a kisebb lány, visszagondolva Melissa fenyegető szavaira.

-De mi történt?

Kérdezte Ally.

-Felajánlott egy egyezséget, csakhogy ő legyen a dívák vezére.

Mondta Camilának aki Lauren tarkóján kezdett el játszani ujjaival a magasabb lány hajával. Ariana szomorúan nézte a két lányt és lassan kisétált, becsukva maga mögött az ajtót. Sejtette, hogy Melissa mit tervelt ki, azonban nem akarta elmondani a többieknek.

-Nagyon fáj?

Vonta kérdőre Lauren, miközben Camila nyakát simogatta és Ally a latina hátára tette nyugtatóan kezét.

-Nem... annyira nem fáj.

Pár perccel később Camila visszament órájára, így Ally és Lauren magukra maradtak. Dinah, Normanit kereste továbbra is, hogy sikerüljön Normani barátságát visszaszereznie.

-Elmegyek a kígyókhoz.

-Ne vedd zokon, de szerintem ez egy rossz ötlet.

Válaszolta Ally őszintén.

-Lehet, de valamit meg kell tennem, ami már régóta érik bennem.

-Lauren...

-Ne lesz semmi gond.

-Csak egy jó tanács. Camilát próbáld meg kihagyni ebből az egészből. Tudod jól milyen fájdalmas lenne ha rajta csattanna az ostor.

Próbálta véglegesíteni a témát Ally.

-Mi van ha hazudott?

Kérdezte aggódva Lauren.

-Azt valószínüleg azért tette, hogy előnyt nyerjen maguknak.

Tette fel Ally.

-Valóban, de mi van ha a következő ok nem egy ütés lenne Camila arcába, hanem egy kés.

Mondta Lauren egyértelmű aggodalommal a hangjában.

-Csak magamat ismételném.

Közölte Ally és a magasabb lány sietős léptekkel hagyta el az iskola területét. Következő úti célja a kígyó laktanya volt. Egy régi kocsma, mely sok kígyó számára nyújtott otthont. Itt szokták megtartani a közös gyűléseket és ünnepléseket. A hely sötét volt. Fa deszkák borították az egész termet. A pulttal szemben egy hatalmas "trón" volt, ahova csak a kígyó király vagy királynő ülhetett, amely nagy tisztelettel és hatalommal járt. Persze megszerezni a helyet nem volt egyszerű.

-Lauren!

Kiáltott boldogan Sean, mikor meglátta Laurent a pult előtt. Intett a pultosnak, hogy öntsön egy erős italt Laurennek, majd felállt trónjáról és közelebb sétált a lányhoz, aki most nem szívesen akart beszélni vele. Magas szárú fekete bakancsa és fekete nadrágján lógó lánca csörgött, miközben lesétált a lépcsőn, kissé részeges mozdulatokkal.

-Ezer éve nem láttalak itt!

Jelentette ki örömmel és poharát Lauren mellé rakta, miközben leül vele szembe. A magas pultos srác, akit Lauren még nem ismert, barna bőrű és hosszú raszta tincsei voltak, nagy izmokkal. Odaadta Laurennek a poharat, amit a zöld szemű lány megvizsgált, nincs e benne méreg, majd Seanra nézett, aki mosolyogva felemelte italát és Lauren lehúzta poharában lévő tartalmat.

-Miért jöttél?

Kérdezte és hátát a pultnak támasztotta.

-Melissa miatt.

Fekete kígyó (Camren)Where stories live. Discover now