Tizenharmadik fejezet: A hat feladat

87 8 0
                                    

(Most kezd majd izgalmassá vállni a történet, igazán! Enjoy the story!)

Lauren szabad kezével lenyúlt és megfogta Camila formás fenekét és megmarkolta, amitől nagyot sóhajtott és lábait a zöld szemű lány dereka köré tekerte, aki négykézláb volt felette

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

Lauren szabad kezével lenyúlt és megfogta Camila formás fenekét és megmarkolta, amitől nagyot sóhajtott és lábait a zöld szemű lány dereka köré tekerte, aki négykézláb volt felette. Lauren megcsókolta a kisebb lány ajkait, miközben kezét felcsúsztatta a barna szemű lány mellére és finoman megszorította, amitől érezte a fiatalabb lány lába közt növekvő hőt, amitől elmosolyodott mint aki jól végezte dolgát. Fura füst szagot éreztek amitől mindketten elhúzódtak és Camila egy pár másodperc múlva észbe kapott.

-A tojás!

Kiáltott fel és kipattant Lauren alól, aki hangos nevetésbe tört ki, de igazából megilletődött, hogyan szabadult ki ilyen hamar erős szorításából. Csalódottan kaparta a serpenyőben lévő szénre égett tojásokat a kukába és a mosogatóba dobta a forró serpenyőt, majd felpattant a konyhapultra és Lauren átölelte derekát.

-Ezt hogy csináltad?

Kérdezte Lauren kíváncsian és Camila derekára tette kezét.

-Nem is tudom, talán majdnem felégett a ház?

-De hát Melissa gyengébb nálam, akkor simán kiüthetted volna.

Camila nem válaszolt csak megsimogatta arcát.

-Most Sean és én párbajozni fogunk...

Mondta Lauren és Camila döbbenten nézett.

-M-mi?

-Elmentem, hogy megkérdezzem Melissától, mt akart. Már majdnem egymás nyakának estünk Seannal, mikor Tom felajánlotta, hogy egyszer és mindenkorra le tudhatjuk a dolgot, ha megküzdünk a trónért.

-Mit kell tenned?

Érdeklődött Camila.

-Ez a párbaj hat feladatból áll. Egy feladat, egy nap. Hat napig tart és a hetedik napon döntik el, ki lesz az új király.

Vezette be a témába.

-Ezek olyan feladatok, amikkel meg kell mutatnunk, hogy szembe tudunk nézni a halállal és kicsit képesek vagyunk meghalni a kigyókért.

Folytatta és a fiatal lány figyelt rá, csendben.

-A rossz hír viszont...

Kezte el mondani, de megállt mondata elején és megvakarta tarkóját.

-Hogy néhány feladatban részt kell vennie a párbajozók... szerelmeinek.

Pirult el Lauren és Camila pulcsijára nézett. A barna hajú lány megrázta fejét és sóhajtott.

-Oké, én kevertem bele magamat a bajba, megteszem csak mondd el, mire kell felkészülnöm.

Eközben Dinah az iskolában órák után a tesiterembe ment, hogy végre beszélni tudjon a barna bőrű lánnyal, aki épp bemelegítette izmait a többi lánnyal, hogy gyakorolni tudjanak, a közelgő foci meccs szurkolásnak nyitására.

Fekete kígyó (Camren)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن