Sziasztok! Hatalmas hírrel érkeztem felétek és legelőször is, hadd kérjem elnézéseteket, hogy az elmúlt időszakban eltüntem. Egyetemi tanulmányaim megkezdése elég nagy nehézségeket rakott elém és családi problémákkal fűszerezett életem, nem igazán adott nekem szabad időt a könyvek dolgozásán.
De.
Kaptam egy lehetőséget, miszerint a Fekete Kígyó könyvemhez egy nagyon közeli barátom, készített illusztrációkat. ( U.J. Grafikus Stúdió)
A könyvön lassan négy hónapja dolgozom és május közepére befejezettnek tudom nyilvánítani. Hosszú hónapokon keresztül dolgoztunk az illusztrációkon és minden kép a szerző akarata szerint teljesült. (Tehát igen, mindent így akartam)De ez még nem minden.
Felkerestem egy könyvnyomdát és egyben kiadót, akik hatalmas valószínűséggel, elvállalják a nyomtatását/kiadását, így remélhetőleg július vége felé, a könyv magyarország egész részén megvásárolható lesz, különféle könyvesboltokban.
Ha bármi probléma adódik, a könyvet így is megfogjátok tudni venni egy weboldalon, amit mindenképp fel fogok tüntetni a profilomban.
A könyvben majd plusz illusztrációkat és szövegeket fogtok találni, amelyek érthető okokból nem fognak kikerülni Wattpadra. (Leginkább szerzői jogok miatt)A másik hatalmas hírem, amit a Klausztrofóbia könyvhöz is ki fogok rakni, hogy elkezdődött a könyv befejezése! Plusz hetven rész megírása után, szeptemberben feltöltésre kerül itt Wattpadon és ugyan úgy, mint a Fekete Kígyó, ez is sorban fog állni a nyomtatásra és nagy erőkkel dolgozunk rajta, hogy a könyvesboltban a Fekete Kígyó mellett díszelegjen. Rengeteg illusztráció készült a könyvhöz, de egyenlőre csak a Fekete Kígyó fog május közepén kikerülni, itt Wattpadon.
Ha bármilyen kérdésetek akadna, nyugodtan írjatok privátban, ezer örömmel válaszolok minden kérdésre.
További szép napot mindenkinek, májusban találkozunk!❤️
VOCÊ ESTÁ LENDO
Fekete kígyó (Camren)
FanficLauren Jauregui a Fekete Kígyók tagjaként, utálta az egyetemen belül történő klikkesedés versenyét. Egy másik klikkből lévő lány azonban felkeltette az érdeklődését. Camila felajánlva segítségét különböző megpróbáltatásokon mennek keresztül, harcolv...