Huszon nyolcadik fejezet: Utolsó vacsora

71 6 0
                                    

[as]


-Neeee! De hát szép ruhám sincs!

Nyögött az egyetem kapuinál állva. Camila elmesélte, anyja hat órára várja őket vacsorára.

-Majd órák után elmegyünk és veszünk valami szép inget.

-De én erre nem készültem fel mentálisan! Azt mondtad majd, erre most kiderül, hogy ma?

-Sajnálom! nem tudtam ellenkezni. És egyszer úgyis tovább kell lépnünk ezen a helyzeten. Előbb utóbb kiderült volna, hogy te vagy az!

Jelentette ki, majd megfogta arcát a magasabb lánynak.

-Semmi baj szerelmem. Együtt megoldjuk.

-Jó rendben.

Pillantott a kisebb lányra aggódva.
Az órákon, ma külön ültek. Camila, Ally mellé ült és izgatottan mesélte, hogy el kell neki mondania szünetben Laurennel egy nagy bejelentésüket, miközben a magasabb lány hátul Maloneal tágyalt és Anthonyval a besúgóval kapcsolatos információkról.

-Azon gondolkoztam nemrég, hogy mivan ha az illető nem is ebben a városban tartózkodik?

-Szerintem ez hülyeség. Bár múltkor se jelent meg a találkozón, de ez nem jelenti azt, hogy nem itt lakik.

Válaszolta Malone, Lauren ötletére.

-Figyu, szerintem itteni az emberünk. Emlékeztek, hogy van egy lánya? Őt nem hagyhatja itt. De várjunk csak. Ki az aki ennyire befolyásos és lánya van?

-Nem is tudom, én csak Arianára gondoltam, de az kiderült, nem Miss Grande a keresett személy.

Válaszolta Anthonynak Lauren.

-Talán Normani? Bár ők nem hinném, hogy ennyire gazdagok lennének. Bár az apukájáról, semmit se tudok.

-Na és Amy? Volt ott valami A betűs monogram is, nem?

-Igazad van. De ő egyedűl él. A szülei Tokyóban élnek.

-Lehet meg kellene kérdezned.

-De őt nem akarom belesodorni ebbe. Nincs is elég bizonyítékunk ellene.

Folyt le a párbeszéd Malone és Lauren között.

-Szedjük össze mink van. Az illető sok pénzel rendelkezik. Nem tudjuk milyen nemű, de van egy lánya, aki ide jár. Két éve kezdte az egészet, ahogy tudjuk, bár lehet régebb óta, tehát lehet a lánya velünk egy idős.

-Ally! Volt ott egy A. B. monogram nem? Akkor csak ő lehet basszameg!

Szólalt meg Malone, Anthony szavaira.

-Az ő szülei befolyásosabbak a Grande családnál.

-Neeee. Összetörném a szívét, ha kikérdezném. De holnap reggel megpróbálom. Ma este elkell mennem Camila anyjához. Meghívott vacsorázni hatra.

Suttogott és lesütötte szemeit, belegondolva a kellemetlen helyzetbe.

-Ha meghalok, kérlek kérdezzétek ki ti.

Próbálta elviccelni a helyzetet, amire Malone nevetett.

-Nem lesz gond Lo. Camilával undorítóan szeretitek egymást, nem tud titeket elszakítani egymástól.

-Nem. Tényleg nem.

Nézett le kezeire. Órák után az autójában cigizett és a kormánykereket kapargatta körmével idegesen.

-Szia!

Köszöntötte Camila, amire komor tekintete, elmosolyodott.

-Szia!

Fekete kígyó (Camren)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin