Tizenhetedik fejezet: A Joker

101 9 0
                                    

[as]!

-Mit csináljak velük?

Kérdezte Lauren.

-Hát vedd fel.

Válaszolta Camila felháborodva Lauren értetlenkedésén és elfordult. A zöld szemű lány felhúzta jobb szemöldökét, próbálva kitalálni, mit akar a kisebb lány majd felvette az egyik újatlan garbóját.

-Nem tudom Camz, szerintem-

Kezdte mondatát, mire a barna szemű lány megfordult és már nem is figyelt szavaira, csak a magasabb lány testét nézte, amint a testhez simuló ruhadarab kiemelte melleit, mely jóval nagyobbak voltak övéénél. Keskeny nyakára tökéletesen illeszkedett a garbó része, mely kiemelte állkapcsát. A ruha fekete színe miatt felkarján kissé kidülekedő izmait és vállain akadtak meg a szemei egy pillanatra. A póló alja nem ért nadrágjáig, így Camila láthatta a magasabb lány enyhén kockás hasát. Lauren teste, egyáltalán nem volt férfias, inkább vékony nőies, telt idomokkal és enyhe izomzattal.

-Tökéletes vagy.

Mosolygott Camila Lauren szemeibe és az idősebb lány úgy érezte kissé elpirul.

-Mehetünk?

Kérdezte a magasabb lány és felvette bőrkabátját.

-Határozottan!

Jelentette ki a kisebb lány és ezzel megindultak Dinah felé. A házuk elé érve bepattant és végignézett a két lányon, akik fogták egymás kezét, miközben Lauren elindult.

-Miiilaaaaa?

Szólalt meg hangjában óvatos érdeklődéssel.

-Igen?

Kérdezte a latina és hátranézett a magasabb lányra, aki csak Camila szeme és keze között cikázott. Az alacsonyabb lány aranyosan elnevette magát és visszafordult ülésére. Mikor megérkezdtek és kiszálltak Dihan meghallotta kedvenc számát és a hang felé szaladt, amitől a a pár csak fogta fejét. Lauren megfogta Camila derekát, miközben mellé állt és a házat nézték, amit részeg emberek vettek körbe. Volt aki a fűben hányt és volt olyan, aki a háztetőn húzta meg vodkáját. A házból színes fények villogtak ki az elsötétít ablak rései közül. Lauren kinyitotta az ajtót és maga elé engedte Camilát, akit a magasabb lány egyből követett. A tömeg szétnyílt előttük, bármerre is mentek. Camila magabiztosan ment előre, csípőjét ringatva, miközben a magasabb lány kezét fogta, aki mögötte zöld szemével megvetően nézett az emberekre, megvédve így ami az övé volt.

A latina útja a konyhába vezetett, ahol két piros műanyag poharat megfogva öntött magának, majd Lauren felé fordult. A hangos zene betöltötte füleiket, ezért közel hajolt az idősebb lányhoz, aki háta mögött fogta karcsú derekáját.

-Mit kérsz?

Kérdezte és Lauren a barna szemű lány arca mellé hajolt.

-Vodkanarancs van?

Érdeklődött, miközben rekedt hangon suttogott Camila fülébe, aki beleremegett hangjába. Bólintott és elkezdte önteni a pohárba a vodkát és amikor úgy gondolta elég lesz, Lauren mutató ujjával felfele tolta az üveg alját és amikor a pohár háromnegyedig megtelt, elengedte. A barna hajú lány felhúzott szemöldökkel nézett rá aki kacéran mosolygott le rá.

-Nem lesz sok?

-Szomjas vagyok.

Válaszolt Camila kérdésére és saját maga öntötte fel narancslével.

-Versenytársat kellene találnom.

Nézett körbe.

-Hogy érted?

Fekete kígyó (Camren)Onde histórias criam vida. Descubra agora