[as]
Az este folyamán, mikor már mindeki elment, Lauren csak ült a trónon, előtte egy kis asztalon a többiekkel és csak a pultos hangja hallatszódott, amint italokat tölt Malonenak. A fiú mikor lerakta a többiek italát a bár asztalaira, egyet megfogott és fellépett az új uralkodóhoz. Lauren a trónok harca szék másolatában űlve, csak bambult maga elé és feje üresen zengett, kizárva fájdalmait, melyet Sean okozott. Malone, a zöld szemű lány elé érve, fél lábbal letérdelt és maga elé nyújtotta a pohár tiszta whiskeyt és lehajtotta fejét.
-Hölgyem!
Mondta, majd egy kis idő után mosolyogva felemelte fejét és látta a fekete hajú lány szája egy mosolyra húzódik, majd remegő ujjaival elvette a poharat.
-Köszönöm, Malone.
Köszönte meg, majd lehúzta a pohár tartalmát. Nemsokára Malone felállt, elvéve tőle a poharat és Camila egyvizes fehér törölközővel érkezett meg, mögöttük.
-Had segítsek.
Mondta lágy hangon és Lauren elé hajolt, majd finoman elkezdte letörölni arcáról a vért és az idősebb lány, lassan felemelte fejét, hogy a latina szemeibe nézzen.
-Menjünk haza.
Szólalt meg és gyenge kezével megfogta a fiatalabb lány csuklóját, mely megállt arcának tisztításában. Lassan elmosolyodott és bólintott. Kezébe adta a hideg törölközőt, majd megszólalt.
-Mindjárt jövök!
Adott egy utolsó bízató mosolyt, majd a többiek felé fordult és megindult. Lauren nem hallhatta, mit mond, éppen csak légzését hallotta, csengő fülei miatt.
-Gyere, segítek beülni az autóba.
Állt elé Malone és óvatosan ölébe vette. Tudta, most nem tudna lábra állni, hiszen teljesen kimerült. Fejét a fiú mellkasára hajtotta és egy könnycsepp hagyta el szemét. A lányok előttük egy bíztató mosolyal nézték őket, majd mögöttük mentek, az autóig, Malone berakta Lauren autójába, az anyósűlésre, aki azonnal lecsukta szemeit, a kényelmes űlés érzése alatt. Nemsokkal később egy kis kezet érzett vállán, amire kinyitotta szemeit. Ally állt előtte és finoman simogatta vállát.
-Minden rendben lesz. Otthon pihenj, Camila vigyázni fog rád!
Jelentette ki, majd egy kis szünetet hagyott következő mondata előtt.
-Nagyon büszkék vagyunk rád, hogy megcsináltad! És én személy szerint boldog vagyok, hogy egy ilyen barátom lehet, mint te.
Mosolygott és megsimogatta karját.
-Nem Ally. Én vagyok szerencsés, hogy vagytok nekem.
Mondta halkan, majd becsukta szemét és kezét rátette Ally kicsi kezére.
-Jóéjszakát Lauren. Nemsokára találkozunk.
Nézett a fiatalabb lány, elfáradt testére és mosolya enyhén vakolt arcán, majd elment. Nemsokára érezte valaki beül az autóba és hallotta, beindul a motor.
-Hazamegyünk.
Közölte Camila és megérintette Lauren combját, aki halgatás képpen beleegyezett.
-Tudod vezetni?
Kérdezte és Camila elmosolyodott.
-Lassan profi vagyok benne!
Nevett és lassan elindult. Mikor megérkeztek, a fiatalabb lány megérte, legerősebb szolgálójujat, segítsen felvinnie Laurent a fürdőszobába, aki azonnal segített. Lerakta a wc ülőke tetejére és Camila megköszönte.
YOU ARE READING
Fekete kígyó (Camren)
FanfictionLauren Jauregui a Fekete Kígyók tagjaként, utálta az egyetemen belül történő klikkesedés versenyét. Egy másik klikkből lévő lány azonban felkeltette az érdeklődését. Camila felajánlva segítségét különböző megpróbáltatásokon mennek keresztül, harcolv...