Selam, n'aber?
Bölüme geçmeden önce hepinizden ricam İnstagram'da tvgundemi hesabının yaptığı ankette AsDor'a bolca oy vermeniz. Belki bileniniz vardır diğer fc survivor fanlarına sms karşılığı oy attırıyor ve sayıları çok kalabalık, gerideyiz. Onur ve Yazgı'nın hakkı olan ödülü hileyle, hem de hiç hak etmeyen bir çifte kaptırmamalıyız bence. Lütfen postu beğenip yapabildiğiniz kadar çok yorum yapın. (Öncesinde hesabı takip etmeniz gerekiyor.)
Bölüme gelecek olursak hem OnYaz hem de AnSel olan bir bölüm, ben severek yazdım. Umarım siz de severek okursunuz.
İyi okumalar.
🖤⛓️
Yazgı orta sehpanın üstünde duran telefonunu eline aldıktan sonra ekranı aydınlattı. Gelen bir sürü bildirim arasında Onur'un adını görünce hızlıca bildirime tıkladı ve açılmasını beklemeye başladı.
(Her şey değişir ama osy ve gül emojisi asla)
Oflayarak içindeki nefesi bıraktıktan sonra "Ben hazır değilim." dedi. "Seni başkasıyla görmeye hazır değilim ben."
🖤⛓️
Yazgı, Onur'un karavanının kapısını çaldıktan sonra Onur'un "Gelebilirsiniz." diyen sesini duyunca kapıyı araladı ve "Müsaitsen biraz konuşabilir miyiz?" diye sordu.
Onur, onu görünce oturuşunu düzeltirken "Tabi, gel." deyince yüzündeki gülümseme ile içeri girip kapıyı kapattı Yazgı ve Onur'un karşısına oturdu. Uzun zaman sonra onunla böyle olmak içinde bir heyecana sebep olurken, söyleyeceği şeyin diline vurduğu prangayı hissetti.
Birkaç dakikalık sessizliğin ardından Onur, saatini kontrol ettikten sonra "Yazgı birazdan hazırlığa gitmem lazım, konuşsan mı artık?" diyerek sessizliği bozunca direkt konuya girerek "Onur, o sahneyi oynamanı istemiyorum." dedi Yazgı.
Onur'un kaşları çatılırken "Ne zamandan beri senin isteklerine göre hareket ediyorum?" deyince, Yazgı yutkundu ve "Öyle demek istemedim." dedi.
Sesinin içine kaçtığını hissederken "Sadece..." deyip sustuktan sonra bir nefes verdi tekrar ve "Ben, kendimi kötü hissediyorum." diye devam etti. "Yani sen kendini kötü hissediyorsun diye sahneyi mi çıkarttırayım Yazgı, ne istiyorsun?"
Yazgı, karşısındaki adama bakarken yutkundu ve "Senle konuşmaya gelirken beni anlayacağını düşünmüştüm." dedi. "Ben olsam senin yanında böyle bir sahnede oynamazdım çünkü. Senden sadece kendini benim yerime koymanı istiyorum."
O, oturduğu yerden kalkıp karavanın kapısına geldiğinde çıkmadan hemen önce Onur'un "Ben, o sahneyi oynayacağım Yazgı." diyen sesi duyuldu karavanda.
🖤⛓️
Yazgı karavanında kendi sahnesi için beklerken karavanının yanından geçen Onur'u görünce ne kadar istemese de bakışları ona kaydı. Gözleriyle adımlarını takip ederken kendiliğinden bir gülümseme peyda oldu yüzünde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PUSULA ✓
FanficYıldızı birlikte parlayan iki genç oyuncu: Onur Seyit Yaran ve Su Burcu Yazgı Coşkun... Peki beraber parlamaya bu kadar alıştıktan sonra birbirlerinin ışığı olmadan yollarını bulabilirler mi? Yoksa bir pusulaya mı ihtiyaç duyarlar? "Yönüm Sana..." �...