تذكير

2.8K 115 35
                                    

هفكركم بأحداث الفصل الخامس عشر......

وقفنا في الفصل إللي فات لما الهانم إسراء عملتلي غبيه ومحسساني أنو مفيش مسحوق غسيل 😹😹والبيه شتمها أقصد بالبيه مازن......عاملي فيها العاقل 😹.....المهم وأستاذ آسر أخد نيره ووداها ملاهي محسسني انو واخد طفله معاه 😹 لأ الست نيره فرحتلي بالملاهي واخدت آسر وركبوا اللعب 😹المهم نيجي لهادي لأ ده الذكي لما فك صراح المجرمين عشان يعرف هما مين.....بس إللي غاظني الراجل ابو شنب (عارفه موصفتش أنو كان عنده شنب بس يلا عشان هو غايظني 😹😹) لما قال لهادي نحن لا نقتل الضعفاء يا شيخ غور ده إنت كنت هتعملها علي نفسك لولا هادي إللي إتهوان معاكم 😹المهم سابهم وراح وراهم عرف بقي انهم إرهاب وإللي كان بيعمل علي قضيتهم..... اما إسراء الهانم حبتلي مازن لأ وقال بتحس معاه بالأمان....ده يتحس معاه بالأمان 😹يلي مش مهم....بعدها آسر وصل نيره وقالها هتيجي الشركه والله الحته ده ضحكت فيها حسسني بصديقه وبتقول هتيجي المدرسه بكره 😹😹يلي مش مهم 😹المهم هادي راح لمازن وآسر وقالهم إيه إللي حصل بس مقالش أنو رايح يهجم علي الإرهابيين وآسر حكاله أنو أتجوز نيره.... المهم خلص الفصل لما مازن فكر يروح لإسراء.....وهادي هيروح مقر العدو 😹😹الإرهاب.....

أهو يا جماعه خلاصه الفصل أتمني تكونوا إفتكرتوه 💜

عايزه أسأل سؤال....

أنا لما قرأت الروايه من الأول عشان أفتكر الأحداث.....صراحه لقيت كميه غلطات إملائية والسرد مكانش عاجبني خالص وكان في تكرار كلمات كتيره.....تعرفوا أنا قرأتها كقارئه مش ككاتبه وروايتي معجبتنيش 😹عارفه بتقولوا إيه الهبله إللي بتنقد روايتها ده بس هو سؤال...أنتوا بالنسبه كقراء إيه إللي خلاكوا تكملوا روايتي وإيه إللي شدكم أصلاً لتكملتها هموت وأعرف ليه أتمني تجاوبوني علي السؤال 💜

إن شاء الله هبدأ بكره الساعه 7

دمتم سالمين
شهد رمضان

جميلتي المجنونهحيث تعيش القصص. اكتشف الآن