لاحظت إمبارح أن كله كاتب في التعليقات البارت صغير عشان كده قررت أعوضكم واكتب بارت أصغر منه 😹😹
أسفه بس البارت لسه كتباه وملحقتش أطوله صراحه بارت كل يوم صعب ما بعرفش أكتب بارت كبير لو عايزين أبطل بارت كل يوم عادي ولا أنزل البارت كل يوم بس قصير...💜💜💜
____________________________كانت جالسه في المقعد الخلفي وهي تضع يدها تحت خدها بملل تاره تنظر للطرق و تاره أخري تنظر لمازن الذي يقود السياره فالطريق مزدحم لذا تأخروا في الوصول......
نظرت إسراء لخالد بخبث وقررت أن تغيظ مازن لا تعلم لماذا تفعل هكذا ولكنها تستمتع بإستفزازه......:
"ويا تري القمر بيشتغل إيه....."
نظر لها مازن بغيظ شديد منها لا يعلم لماذا تفعل هذه التصرفات....:
"وإنت مالك.....إيه هتروحي تقدميله شغل....."
نظرت له إسراء ببسمه بينما خالد نظر إليهم وهو يكتم ضحكته..... مازن أخبره أن إسراء زوجته ولكن أيضاً يحب أن يغيظ مازن.....:
"ضابط مخابرات......وإنتي..."
غمز لها وهو يعلم لماذا تفعل هكذا فيبدو أنها تريد أن تغيظ مازن لذا ليكمل معها الخطه هو ضابط مخابرات ويعلم الشخص من نظره........
إبتسمت إسراء بهيام مصطنع....:
"واو كان نفسي أتجوز ضابط مخابرات.....بس يلا حظنا جه علي دكتور أمراض نفسيه......."
نظر لها مازن بصدمه وهو يضغط علي فرامل السياره بعنف توقفت السيارة أمام منزل مازن بينما خالد خرج من السياره وهو يتركهم بمفردهم فيبدو أن صديقه غضب بسبب ما قالته إسراء.......
ومع خروج خالد إنطلق مازن بالسياره سريعاً متجهاً للمستشفي.......
نظر خالد أثر ذهاب مازن وهو يقول بغيظ...:
"الراجل سابني ومشي ونسي يفتحلي باب البيت.....يا جذمه وأنا إللي قلت عليه أعقل واحد طلعت دماغه جذمه....."
نظر خالد للمنزل بحب وهو يتذكر أيامه هنا.....ثم أمسك هاتفه وهو يرن علي آسر كي يأتي و يعطه المفتاح......
_____________________دخل هادي وهو يمسك بعض الاكياس التي تحتوي علي طعام وجد صباح تجلس بجانب رحمه وهي تقرأ لها القرآن....
إنتبهت له صباح وهي تنهي آخر آيه من القرآن وتضعه بجانبها...:
"تعال يا بني......"
ذهب لهم هادي وهو يبتسم ثم أخذ مقعد وجلس عليه....نظرت له رحمه بحب....
قال هادي وهو يضع الاكياس ويخرج منها الطعام...:
"يلا عشان تاكلوا.....وإنتي يمه كلي عشان الأيام ده اكلك ضعيف وده غلط علي صحتك...."
إبتسمت له صباح بحنان وهي تشكر ربها علي هذه النعمه.........
أنت تقرأ
جميلتي المجنونه
Mystery / Thrillerروايه فيها حب العيله وكوميديه ورومانسيه هنعيش معاهم كل لحظتهم هنعيش حزنهم وضحكهم ووجعم هما مكانوش عيله ولكن هيبقوا اكتر من عيله... مش ححرق الاحداث اتمني تعجبكم أنا اول مره اكتب ممكن العنوان اول ما تقرأوه تقولوا الروايه ممله لكن إن شاء الله تعجبكم...