أعزائي القراء بجد كم اود أن اوفيكم حقكم وهو أنكم ساعدوني اووي سواء بكومنت جميل او فوت أو حتي إللي كمل قراءه....... والغريب هنا إني بشكر الناس إللي إنتقدتني اوووي...... الحمدلله مفيش حد نقد بعدم إحترام.... بشكركم اووي عشان عرفتوني حاجات وأخطاء مكنتش أعرفها......
متأثرتش اووي بالنقد وعمري ما هتأثر حتي لو الروايه معجبتهوش لكن هذا رأيه وبالطبع هو حر فيه......ممكن يكون بيقرء لناس كبيره فعشان كده إللي بينقد ده بيكون عايز مصلحتك..... أكيد في كاتبات هنا أنا بنصحكم محدش خالص يتأثر بالنقد ده حاجه هتفيديكم اووي حتي لو سئ إعلمي إن إللي نقدك بطريقه سيئه سينتظرك لنتشري الفصل..... بس إللي هيستسلم للنقد عمره بجد ما هيعمل حاجه لا اقصد إهانه أكيد كلنا لنا شعور وبالطبع بتزعلي إن في حد إنتقدك لغلط بس حبيبتي مين قالك إن في حد إتولد في إيده قلم وبيكتب.....بالطبع مفيش....مفيش حد من الكتاب الكبار ما غلطش بالطبع غلط أنا بأكد.....هو كان بيحسن من نفسه وبيحسن طريقه سرده وما إستسلمش للنقد........ بالطبع سردي مش الاحسن ولكن أنا افتخر في نفسي إني قدرت حتي لو حاجه بسيطه إني احسن منه...هذا ليس غرور ولكن فرحه لما تتقدمي خطوه....زي فرحه لما تنجحي بعد تعب دام كثير....... أنا هفرح اوووي لما ناس تعجبهم الروايه ولم لا.......
أنا كان في حاجات كتير مكنتش عيزاها في الروايه وكنت بندب حظي إني كتبتها......بس بردوا ده خلاني إني أفكر قبل ما أكتب حاجه....... نعم هي روايتي الاولى ولكن تعلمت منها اشياء كثيره خلتني احذر إني مغلطش نفس الغلطات في الروايات الثانيه.......
طولت عليكم مش كده 😹.........
بس لحظه اشكركم شكراً لكل حد وقف جمبي ودعمني إني اكمل شكراً لناس كتيره واصدقائي إللي كانوا بيدعموني بكلامهم..... شكراً ليكم وشكراً لإدخالكم الفرحه في قلبي بكلامكم الجميل......مجرد كلمه واحده كانت تجعلني اطير فرحا....إنتم عيلتي الثانيه وبجد بحبكم اوووي أتمني تكون حقيقي الروايه عجبتكم........
ممكن بس طلب صغنون......كل واحد يقولي كمل الروايه ليه يعني هل لقصتها أم غموض أم أن الروايه عجبته بأكملها.....وإيه اكتر شخصيه أثرت عليكم وحبيتوها كلها أنا عارفه واحده هنا بتتنقل بين بطل بطل هاا عارفه نفسك إنتي 😹😹
المهم روايه الفرج بعد الإبتلاء للأسف هي مش هتنزل دلوقتي لأن مشغوله اووي بالتقديمات....إدعولي دعوه من قلبكم إني ادخل إللي عيزاه بإذن الله ويا رب يوافقوا عليا....إدعولي ♥️🥺...
المهم هحاول أنزل إقتباسات عن الروايه الجديده زي ما طلبت واحده بس إنتوا عايزين إقتباس إيه أكشن ولا كوميدي ولا رومانسي......إختاروا إنتوا والاكتر هكتب عنه....
طولت صح 😹😹♥️
يلا باي......
دمتم سالمين
شهد رمضان
أنت تقرأ
جميلتي المجنونه
Mystery / Thrillerروايه فيها حب العيله وكوميديه ورومانسيه هنعيش معاهم كل لحظتهم هنعيش حزنهم وضحكهم ووجعم هما مكانوش عيله ولكن هيبقوا اكتر من عيله... مش ححرق الاحداث اتمني تعجبكم أنا اول مره اكتب ممكن العنوان اول ما تقرأوه تقولوا الروايه ممله لكن إن شاء الله تعجبكم...