14.bölüm

1K 77 110
                                    

Ara bölümden kısa bir kesit

Hızlıca oğlunun odasına giren Sasuke onu sarsarak hızlıca uyandırmıştı. Babasının bu endişeli halini anlamayan Menma ise ona sinirli gözler ile bakmaya başlamıştı.

Sasuke: O gün başka bir yere gittin mi ya da karnavaldan önce?

Menma: evet ama beni bunun için uyandırdıysan çok kötü olucak.

Sasuke: Menma gelecek değişmeye başlıyor anılarım değişiyor

Bu kadar şimdi 14.bölüme geçelim

Naruto: seni cidden sevmiyorum ama beni bu kadar seven birini kaybetmek istemiyorum. Ben seni sevmeyi denemek istiyorum Sasuke.

Son duyduğu ile yediği rameni püskürten Sasuke bir süre donup kalmıştı. Karşısında ki oğlan ciddi miydi yoksa bu onun şakalarından biri miydi?

Naruto karşısında öylece durmuş oğlanı görünce onu kendine çekmiş ve dudağına hafif bir öpücük kondurmuştu. Buna karşılık kendine gelen Sasuke ise hala bunun bir rüya olup olmadığını çözememişti.

Sasuke: Eğer bu bir rüyasa umarım ölmeden önce gördüğüm son rüya olur ve hiç uyanmam-

Naruto: Aptalca konuşma

Diyerek sertçe Sasuke'nin kafasına vuran Naruto kıkırdamaya başlamıştı. Kim bilir ki belki de cidden çok iyi bir ilişkiye sahip olabilirdi.

Sasuke: o zaman tüm bu panayır gününü bana ayırır mısın Naruto?

Kafasını sallayan Naruto kendisini ileri götüren Sasuke ile orman tarafına doğru ilerlemişti. O sıra da ise yerde gördüğü kunai dikkatini çekmiş ve onu almıştı.

Naruto: bu babamın bana verdiği kunaisi, neden burada ki?

Yerden aldığı kunai ile Sasuke'nin peşinden koşan Naruto duyduğu ses ile o tarafa yönelmiş ve bir nevi Sasuke'yi ekmişti. Bunu biraz daha yürüdükten sonra fark eden Sasuke gözlerini devirmişti. Bu sarışın cidden onu sevebilecek miydi? Umarım sever diye düşünmeden edememişti.

O sıra da ise duyduğu sese giden Naruto, elleri kan içinde olan Sakura'yı ve karşısında yatan alfayı görmüştü. Hızlıca onun yanına eğilip sarılan Naruto kafasını oksamıştı.

Naruto: Sakinleş Sakura ne oldu burada?

Sakura: B-bana saldırdı bana t-teca sonra ona vurdum

Naruto: tamam sakinleş.

Sakura'ya sarılırken cebinden telefonunu çıkaran Naruto annesi ve babasını rahatsız etmemek için amcası aramış ve olayları anlatmıştı. Kısa süre içinde buraya gelen amcası polislerle konuşmuş ve kısa süre de olayı kapatmıştı.

Obito: Deiadara emret parçalara böleyim o alfayı ah be ben hiç böyle alfalardan mıyım? Omegam olsan sana ne kad-

O sıra da elinin tersiyle vurmasıyla göle doğru uçan Obito artık alıştığı için tepki vermemişti. O sıra da ise Naruto uyuya kalan Sakura'yı kucağına almıştı.

Deidara: güçlü olup alfanın feromonlarına yakalanmadan onu yaralamayı başardığı için şanslıymış.

Naruto: Aksi olsaydı ne pahasına olursa olsun arkadaşıma bunu yaşatan birinin yaşamasına göz yumamazdım.

Deidara: bizim ufaklık büyümüşte başkalarını koruyor ha. Eğer kız kucağında olmasa kafana bir tane geçirirdim.

Gülerken eve geldiklerinin farkına bike varmamışlardı. Naruto, Sakura'yı misafir odasına yatırıp amcasının yanına inmişti. Bu sıra da ise Obito'yu kovalayan amcasını görünce ister istemez  korkmuştu.

Bu Omega Bir Değişik!? /Sasunaru\Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin