Flashback
Yaz tatiline giren Naruto, çocuklar için düzenlenen baloya gitmek için Karin'i bekliyordu. Karin sadece yaz tatillerinde buraya gelirdi ama buna rağmen Naruto için fazlasıyla değerliydi. Karin'i camdan görür görmez hızla aşşağı inen Naruto ona sıkıca sarılmıştı.
Karin: Naruto baloya gideceğimizi söyledin ama hala pijamalarınla mısın?
Naruto: Onunla dans edemedikten sonra altın giysem ne yazar?
Karin: Hey Naruto~~~ bir fikrim var.
Ve Karin ile Naruto'nun kız geceleri başlamıştı. Naruto sadece davetliler girebildiğinden girerken kendiydi ama içeri girdiklerinde Karin ile kızlar tualetine girmiş ve bir kıza dönüşmüştü. Üzerine balo için olan elbisesinide geçirdikten sonra çıkmaya hazırlardı.
O sırada ise onları gören Suigetsu kızıllı ile dans etmek istemişti ama sarılı yanından hiç ayrılmıyordu. Bunun içinde Sasuke'yi kullanmayı düşünmüştü.
Suigetsu: Şu kızlar çok tatlı yaaa~ Kızıl olan ile dans etmek istiyorum ama sarılı yanından ayrılmıyor.
Sasuke: Hayır.
Suigetsu: Koleksiyonunda eksik olan kartı sana veririm. Hadi Sasuke belki büyüyünce onunla sevgili olacağım bu sayede.
Sasuke küçük bir bedel diye düşünerek başını sallamıştı. Çünkü para bile teklif etse ondan kartı alamadığı karto şimdi dans karşılığı almış olucaktı. O sıra da ise Naruto ile Karin arasında da aynı konuşma geçmiş ve Karin onun tatlılığına kıyamayıp kabul etmişti.
Tam onlar yanlarına gidicekti ki Suigetsu, Karin'e elini uzatmıştı. Naruto ise ona sırıtırken önüne uzatılan eli görmesi ile şok olmuş ama bozuntuya vermemişti. Sasuke'nin elini tutmuş ve onun davetine karşılık vermişti.
Sasuke sadece koleksiyonunu tamamlamak için bunu yapsa da bir kıza-kadına nazik davranması gerektiğini çok iyi biliyordu. Bu yüzden hafifçe kıza gülümsemiş ve ona ismini sormuştu.
Naruto: Narut- Naruko.
Sasuke: Soy adın, beraber geldiğin kız büyük ihtimalle Uzumaki, peki ya sen?
Naruto: Söylememeyi tercih ederim.
Sasuke ister istemez onun tuhaf biri olduğunu düşünmüştü. Yine de Uzumakilerin oğlu ile vakit geçirmekten daha iyi olduğunu düşünmüştü.
.
.
.
Sasuke: Yani demem o ki, daha çocuğuz evlenicek değiliz. Bu tanışma balosu çok saçma geliyor bana.Naruto: Aileler çocuklar küçükken buna karar vermeyi seviyor. Ailemin öyle olmadığına seviniyorum.
Sasuke: Şanslısın. Benim ailem bu baloda özellikle biri ile dans etmemi söylediler ve sanırım beni onunla evlendirmek istiyorlar. Tabii onunla dans etmeyeceğim. Bu yüzden vaktini bana ayırır mısın?
Naruto: Sanırm yeterince vaktim var.
Naruto, Sasuke'nin dans etmesi gereken kişinin kendisi olduğunu bilmeden balo boyunca onunla dans etmiş ve eğlenmişti. Daha sonrasında ise Naruto içicek almaya gidiyorum diyip geri dönmemiş ve ortalıktan kaybolmuştu.
İlk defa biri ile arkadaş olmak isteyen Sasuke, abisini ikna edip davetli listesinş almıştı. Umuyordu ki Naruko isimli birini bulsun ama umduğu gibi olmadı. Tabii Karin'e de soramazdı.
Sasuke: Tch...
İtachi parmaklarını kardeşinin alnına değdirmiş ve gülmüştü. Söylemese de o kişinin Naruto olduğunu biliyor ve Sasuke'nin bu kadar kör oluşu komiğine gidiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Omega Bir Değişik!? /Sasunaru\
Ficción GeneralUzumaki ve Uchiha şirketlerini, en seçkin iki şirket olmasına rağmen aralarında çocuksu bir çekişme vardır. Bir gün Uzumaki ailesi yeni dönen oğlullarını Uchiha şirketine sokmaya kalkar ve böylece Naruto ve Sasuke'nin karşılaşması gerçekleşir. •Hela...