7.bölüm

1.3K 104 21
                                    

   Naruto'nun feromonuyla sabaha uyanan Sasuke kendini çok rahatlamış hissediyordu. Bu Naruto'nun feromonlarıyla uyandığı üçüncü gündü. İstemsizin üzülmüştü Sasuke, nede olsa 2 gün sonra Naruto burada olmayacaktı. Sasuke şimdiden nasıl tekrar onu yanında tutabileceğini düşünürken, Naruto gözlerini aralamış ve onu izlemeye başlamıştı.

Sasuke: *mırıldanır*  Para teklif etsem gururuna mı dokunur acaba? Olmaz Sasuke delirme saçma sapan... Ya da sexin yerini bi hafta tutmaz diye anlaşmayı mı uzatmaya çalışsam?

Sasuke'nin bu halini tatlı bulan Naruto onu boynundan tutup kendine çekmiş ve dudaklarını birleştirmişti. Normalde dil kullanılmasını sevmeyen Naruto şu an Sasuke'nin diline muhtaç hissediyordu kendini.

Naruto: Neden dilini kullanmıyorsun?

Sasuke: Sevmediğini söylemiştin.

Sasuke'nin bunu pisliğine yaptığını fark eden Naruto, elini Sasuke'nin aletine atıp sıkmış ve inlemesi ile dilini içeriye sokmaya fırsat bulmuştu. Sasuke onun bu pis hareketine sırıtmış ve istediğini almasına izin vermişti.

Sasuke: Devam etmek istesemde işe gitmemiz lazım Naruto.

Naruto: Bu gün gitmeyelim ve karşılığında bütün gün feromonlarımı salayım ne dersin Sasuke~

Sasuke: Zayıflığımı çıkarına kullanmana izin vermeyeceğim hatta şu an kalkıp dosyaları sen almaya gidiyorsun. Şirkette görüşürüz.

Mutsuz gibi davranarak üstünü giyinen Naruto içten içe istediğini aldığı için sırıtıyordu. Sasuke bilmese de Naruto'yu dosyaları almaya göndererek kendi şirketinin işini bozuyordu. Ne de olsa Naruto dosyaları Uchiha şirketinden önce Uzumaki şirketine ulaştırıcaktı.

Şirketin arabasını alıp yola koyulan Naruto, yanında ki evraklara sırıtarak bakıyordu. Kim düşünebilirdi ki Sasuke'nin bu kadar saf olabileceğini birde zekiyim diye geçiniyordu. Tabi Naruto'nun bilmediği şey ise aşkın gözü kör ettiğiydi.

Şirkete yavaş yavaş süren Naruto bir yandan da Yahiko'yu aramıştı. Dosyaları çekip dijital delil bırakmak yerine başka bir telefondan direk bilgileri aktarmayı tercih ediyordu.

Naruto: Bu bilgiyi vermem için Nagato ve senin bana ömür boyu ramen ısmarlamanız gerek abicim.

Yahiko: Ya da verme ve bir ay daha orda kal. Nasıl fikir?

Naruto: Sinir bozucusun dattebayo!

Yahiko: Uzatma ve söyle toplantıya girmeden önce bu bilgilere erişirsek, işi biz alırız.

Naruto: Bu bilgiyi Shikamaru'dan da alırdım ben niye bu şirkete girdiysem.

Yahiko: Shikamaru ağzından bilgi kaçırmayacak kadar zeki Naruto.
.
.
.

İtachi: Dosyaları almaya Naruto'yu mu gönderdin?! Ben sana bir zat kendin al demedim mi?

Sasuke: Abartmaya gerek yok ona güveniyorum, hem gecikmeden de getirdi zaten.

Kardeşinin salaklığına gülse mi ağlasa mı bilemeyen İtachi istemsizin ona üzülüyordu. İtachi bile Naruto'nun casus olduğunu fark ettiğinde şaşırmıştı, peki ona aşık olan kardeşi ne tepki vericekti? Naruto'nun ona bir şey hissetmediğini söyleyebilirdi ama Sasuke...

Kardeşinin kafasına hafifçe vuran İtachi odadan ayrılmış ve Naruto'nun masasının başına gelmişti. Bu kadar masum gözüken bir çocuk nasıl olurda bu işlere karışmıştı? Gerçi sadece masum gözüküyordu, İtachi küçüklüğünden beri Naruto'nun farkındaydı.

Naruto: Neden bana öyle bakıyorsun?

İtachi: Sasuke kimseyi asla göndermezdi dosyaları almaya, nasıl ikna ettin onu?

Bu Omega Bir Değişik!? /Sasunaru\Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin