43.bölüm

292 22 26
                                    

Naruto: Çekilsene dattebayo!

Naruto, Kai'yi alacağı darbeden kurtarmak için kendini öne atmıştı. Kiba neredeydi bilmiyorlardı ama düşman elinde olması muhtemeldi. Şu an ki büyük sorun ise Naruto'nun aldığı darbe olmuştu.

Kai: Uzumaki! İyi misin?

Kai, Naruto'yu tutmak için gidicekken arkasınsan gelen alevler ile karşılaşmıştı. En son gördüğü şey ise Naruto'nun yere düşen bedeni olmuştu.
.
.
.
Naruto uyandığında belirgin bir acı hissetmişti. Yarası daha iyiydi ama üstünde ki ağırlık ona şu an fazla geliyordu. Onun üstünde ki Kai ise ona kaygılı gözlerle bakıyordu.

Kai: Uzumaki iyi misin? Neden önüme atladın ki! Çocuğun var senin kendine dikkat etmelisin.

Naruto: Kai

Kai: Efendim?

Naruto: Elini aletimden çeker misin a*k dattebayo

Duruma yeni ayılan Kai ise elini çekmeye çalışmış ama başaramamıştı. İkisi birbiri ile üst üste bir şekilde bağlandığından hareket etmesi olağan değildi.

Kai: şu an mümkün değil sanırım.

Naruto:Kiba'yı gördün mü? Dattebayo

Kai kafasıyla karşıya işaret ettiğinde aynı şekilde bağlanmış ve baygın olan Kiba ile akamaru'yu görmüştü. Adamların onları elde tuttuğuna bakarsa, Kiba korumaları gereken eşyayı o kötülere kaptırmamıştı.

Naruto: Kai herhangibi bir mühür yapabilmen mümkün mü? Dattebayo

Kai: Ellerim aletinde olmasına rağmen sana masturbasyon bile yapamam Uzumaki

Geniş geniş konuşan Kai'ye karşılık, Naruto ona kafa atmıştı. Çünkü şu anlık yapabileceği tek şey buydu. Bu sıra da ise içeri gelen iki adam bir şeyler konuşmaya başlamıştı.

Naruto: en son böyle durumda kaldığımda mağara şans eseri yıkılmıştı. Aklımı kullanmak zorunda kalmadan şu klübe başımıza yıkılsa keşke dattebayo

Naruto kendi kendine konuşurken, dışarıda çatlayan Sasuke içeri girmek istiyordu. Ya içeride sevdiğine zarar veriyorsalar. Bu Sasuke'nın her zaman yaşadığı bir korkuydu ama şu an içeri girmesi demek Naruto'nun birşeyleri fark etmesi demekti.

Sasuke: girmem lazım, girmem!

Menma: Yüzün olmadığı için giremiyorsun değil mi? dattebasa

Sasuke arkasınsan gelen sesle irkilirken, karşısında ki ufaklığın nasıl burda olduğunu anlamaya çalışıyordu.

Sasuke: Sen nasıl-

Menma: Bu seni ilgilendirmez. Sadece izle ve onun korunmaya ihtiyacı olmadığını gör dattebasa.

Menma, dedesinin ışınlanmasını çoktan kopyalamıştı(öğrenmişti). Şimdi ise tek isteği babasına annesinin ne kadar güçlü olduğunu göstermekti. O sıra da içeride bağlı olan ikili adamların konuşmasını dinliyordu.

Yani en azından Kai, Naruto'nun dinlediğini sanıyordu. O sıra da sennin moduna çoktan geçen Naruto iplerden kurtulmuş ve Kai'yi kaldırıp, Kiba'yı buradan çıkarmasını istemişti.

Kai: Sen?

Naruto: Bu elemanlarla azıcık eğlenicem sonra size katılırım Dattebayo.

Kai olumlu şekilde kafasını sallarken Kiba ve Akamaru'yu sırtlamıştı. O sıra da ise Naruto karşısındaki adamlara dönmüştü.

Naruto: Kurama'yı kullanmama değmeyecek müsvetteler. Gelin bakalım dattebayo.
.
.
.
Kai: En azından suratları belli oluyo, ölmediler değil mi?

Bu Omega Bir Değişik!? /Sasunaru\Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin