Arabölüm

504 49 29
                                    

Akatsuki formasını giyen İtachi üç gündür Naruto'nun yanına gitmeyen Sasuke'ye bakmıştı. Kendisine olayı anlatan Sasuke'ye karşılık İtachi onun alnına dokunmuş ve yanına oturmuştu.

İtachi: Naruto'nun bu gideceği görev tehlikeli ve yanında kimse olmayacak. Onu görmek istemediğine emin misin?

Sasuke: Kötülere bir şey olmaz abi.

Kardeşinin kafasına vuran İtachi ile Sasuke kafasını ovmuş ve abisine bakmıştı. Abisi ise ona eleştiren gözler ile bakmıştı.

İtachi: Kafanın içinin boş olduğundan emin olmak istedim. Naruto'nun bu görevinde bütün akatsuki mensubları başka görevlere yollandı. Normalde yanında olan arkadaşları da belirli sebeplerden gidemiyor. Bu da demek ki Naruto eğer ciddiyetini toplamazsa yaralanabilir.

Sasuke: Hızlı iyleştiğini duydum.

İtachi: Sasuke gerçekten aptal mısın yoksa aptal ayağınamı yatıyorsun bilmiyorum ama fark etmediysen ben söyleyeyim. Naruto'nun görevinden döndüğünden beri iyileşmesi zarar gördü.

Bunu söyleyip oradan ayırılan İtachi'ye karşılık Sasuke arkasını dönüp yatmıştı. Naruto'yu seviyor olabilirdi ama kalbinde başkası olan biriyle yapamazdı.

Flashback

İtachi: Cidden kendini nasıl attırdın ninjalıktan!?

Sasuke: Ekibimizin kaptanını ağır derece de kasten yaraladım.

İtachi: Sasuke, babam ninjalıktan sonsuza dek atıldığını duyduğunda ne yapacaksın?

Sasuke: azar yiyeceğim ve sonra okuluma yoğunlaşacağımı orada başarılı olacağımı söyleyeceğim.

İtachi: İstemediğin bir şeyi sana yaptıramayız sonuçta değil mi?

Son

Arabölümegeçiş

Sasuke: Neyden bahsediyorsun Menma?

Umutsuzca babasının gözlerine bakan oğlan pes edip arkasını dönmüştü. Buna karşılık ise Sasuke oğlunu tutmuş ve onunla beraber Uchihaların bahçesine geçmişti.

Sasuke: Geçmişe zarar verdin değil mi? Normalde direk yanıma gelmeliydin Menma, başka bir yere mi uğradın geçmişte?

Menma: Hinata ablaya panayır için yardım ettik.

Sasuke olayları az çok anlıyordu. O gün Hinata panayırda daha uzun kaldığı için Sakura'yı kurtarmamıştı ve bu yüzden araları asla düzelmedi.

Sasuke: Geçmişi bozdun ve düzeltmek istersek daha kötü bir hal alabilir. Böyle yaşamaya alışmalısın Menma.

Menma: Alışmak mı? Bu kadar kolay mı baba sevdiğin insanı başkası ile görmek. Yıllarca annem üzerinde bir alfanın hatta alfasının izini taşımadan yaşadı ama bir anda Hinata ablaya kendini işaretletmiş. Bu normal mi, bunu kaldırabiliyor musun?

Sasuke: Onu ilk bırakan bendim Menma, oda bana bağımızın tamamen koptuğunu gösterdi.

Menma: Fazla duygusuz konuşmuyor musun?!

Sasuke: Onu sevip sevmemem bir önem taşımıyor, o nasıl isterse öyle yaşıyor.

Menma: Asıl sen nasıl istersen her şeyi öyle yorumluyorsun. Bunu her zaman anneme yaptın ve hatta onu terk ettin. Sen beni bile sharinganım çıkana kadar başkasının oğlu olarak niteledin. Annemin böyle bir şey yapmayacağını bilmeliydin. Benim küçüklüğümü annemin yıllarını mahvettin. Evet şu an mutlu haklısın belkide böyle kalmalı demek isterdim. Yine de Sakura ablamla Hinata ablamın ne kadar mutlu olduğunu hatırlıyorum. Bu konu sadece sen ve annemi değil Sakura ve Hinata ablamı da etkilemiş.

Bu Omega Bir Değişik!? /Sasunaru\Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin