Naruto: Hayır, anlaşma manlaşma yok. Salak mıyım lan ben?! Anlaşma yapıcam diye kemiğimi bırakmazsın sen bana.
Sasuke: Hah sanki ben senin feromonlarınla masturbasyon yapıyormuşum gibi konuşuyorsun.
Naruto: Yapmadığın ne malum?
Sadece sırıtan Sasuke ilk kendini çektiği gün aklına gelince istemsizin utanmıştı. Ne de olsa Naruto bilmese bile ilkini Naruto'nun feromonları sebebi ile yapmıştı.
Flashback
Shisui: Sana hayır dedim Sasuke.
Sasuke: Abi lütfen bak sana İtachi'nin senle alakalı çok önemli bir sırrını söylerim. Dur ben abimi satamam.
Shisui: Yazık old-
Sasuke: yok be satarım nolcak.
Dikkatimi çektin dercesine bakan Shisui'ye karşılık, Sasuke abisini satacak olmasını umursamamıştı. Tek istediği o omeganın feromonlarıyla kaplı bir şey almaktı sonuçta.
Shisui: Söylediğin şey dikkatimi çekerse sana onun tişörtünü getireceğim Sasuke.
Sasuke: İtachi'nin sarılma yastığı varya hani boydan ne zaman sen gelsen kaldırıyor hatta.
Shisui: eee nolmuş ona.
Sasuke: heh işte ona senin boydan fotoğrafını bastırmış, ondan kimseye göstermiyo.
Kahkaha ile gülmeye başlayan Shisui kendini durduramamıştı. İtachi'nin böyle bir kardeşhaini yetiştirdiğine mi üzülse yoksa yastık olayına mı gülse bilememişti.
Shisui: Yarın toplantı için buraya geleceğim o zaman tişörtü sana vericem.
.
.
.
Elinde omeganın tişörtüyle oturan Sasuke bir süre onu koklayıp durmuştu. Ta ki altında ki şişliği hissedinceye kadar.Sasuke: Ne- şaka mı değil tabi ki o kadar koklarsan olacağı bu.
Kendi kendine sinirlenen Sasuke burnuna doğru tuttuğu tişörtün yanı sıra bir elini aletine atmıştı. Cidden ilkinin böyle olacağını tahmin etmemişti ne de olsa.
O sıra da İtachi'nin camının önünde oturan Shisui onun odaya girmesini bekliyordu. İtachi odaya girdi üstünü değiştirdi ve kendini yastığı ile beraber yatağına attı. Shisui kanayan burnunu silerken bir yandan da odaya girmişti.
Shisui: Cık cık sen cidden manyaksın İtachi yoksa sapık mı desem?
Odasında gördüğü sahış ile yastığı saklamaya çalışan İtachi, bundan vazgeçip ayağa kalkmıştı.
İtachi: Sasuke mi söyledi?
Sakinliğini koruyan İtachi'ye karşılık, Shisui onun en çok bu halini sevdiğini fark etmişti. Soğukkanlılığı.
İtachi: Bunu bana daha sonra da sorabilirdin, onun yerine beni giyinirken izlemek seni gerçek bir sapık yapmıyor mu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Omega Bir Değişik!? /Sasunaru\
Genel KurguUzumaki ve Uchiha şirketlerini, en seçkin iki şirket olmasına rağmen aralarında çocuksu bir çekişme vardır. Bir gün Uzumaki ailesi yeni dönen oğlullarını Uchiha şirketine sokmaya kalkar ve böylece Naruto ve Sasuke'nin karşılaşması gerçekleşir. •Hela...